Myslím, že čarbanie komfort znižuje. Teda aspoň môj. Také "dobre počarbané" okno v zimnom období, riadne narosené. Stačí sa oň len trochu šuchnúť a hneď máš čistý odev(plný farby).
A osobne ma zaujíma, čo na to náš dvorný zástanca liniek od všadiaľ všade, z každej brány na stanicu, zo svojej brány do práce/školy, a zarputilý odporca 99. Dunčo, určite sa k tým pripomienkam vyjadri, na tvoj názor sa úprimne teším. Ako reprezentanta tej "druhej strany barikády". ?
Tí sú si vedomí len toho, že pred bránou im nestojí autobus do roboty, a preto to urýchlene treba zmeniť. Škoda sa nad tým vobec zamýšľať... ?
Ale musím povedať, že niektoré pripomienky boli rozumného charakteru - po prečítaní zopár prvých som dokonca myslel, že to je snáď nejaký sen (dokonca chce niekto ZRUŠIŤ zastávku Mlynarovičova - podotýkam ZRUŠIŤ ? ), požiadavka na lepšie spojenie nočnými spojmi, prístrešky...no proste som fakt neveril vlastným očiam. Akurát pri tých čakacích dobách som pri 88 miesto 37 čakal 83 na Námestí hraničiarov. Ale zase je pravda, že keď blúznia o 83 do Ovsišťa, toto ich asi nenapadlo... ?
Každopádne - po úvode prišlo vytriezvenie. Prišli totiž na rad zmeny v linkovaní. Tradinčné blbosti, linky odvšadiaľ na Hlavnú stanicu, 99 cez Starý most a Šafko a spať a ďalej po trase (lebo to by už nebola vyhliadková jazda), polovica pindov klasicky z Ovsišťa, nemocnica Antolská potrebuje tiež 5 liniek, chýba spojenie Antolská - Kutlíkova - Šustekova (pýtam sa - kadiaľ asi tak jazdí 99? ? ), 98 by mala zachádzať k Technopolu (?) - tomuto vobec nerozumiem, čo tým chceli povedať, "nebezpečné" TPD, 95 v starej trase... ?
Ďalej už fakt nemám silu, blbosť nad blbosť. ?
jediné rozumné veci mi tam prišli k linke 80 (paradoxne od šedej mafie ? ) - nedostatočná kapacita v špičkách a to predĺženie na cintorín (aspoň niektoré určené spoje) by tiež stálo za zamyslenie. ?
Jasne, ale podla mna by si uz 78 konecne zasluzila cez vikend 20 minutovy interval vzhladom na to, ako vyzera cez vikend doprava z Vrakune a dalej robi dobru spojku medzi jednotlivymi linkami, co idu do centra (dost chyba spojenie Ruzinov - Zimny stadion, Trznica - Mala scena atd.) A pre Petrzalku by sa zisla na Ovsiste. ? Ja viem, utopia.
vysoke ceny MHD znamenaju 14Sk zakladny 10min listok za ktory sa neodvezies skoro nikde, pozri si ceske platy a ceske ceny. co je chore na plateni podla vytazenosti, je zaujimave ze to chore nepride ludom napr. pri plateni telefonu... pokial viem tak v MHD sa nenachadzaju momentalne ziadne hodnotne umelecke grafiti, ani obrazky od malych deciek ale len cmaranice od pubertakov, tie sa naozaj pacia malokomu okrem nich samych
odporucam naucit sa citat a pouzivat viac rozum nez sa budes niekoho pytat na fetovanie, asi sudis podla seba...
Kazdopadne je v Petrzalke co vylepsovat, napr. 78 na Ovsiste, 99 tocit na Farskeho ako je teraz 78, 87 tocit pri Dostihovej drahe (konecna pri Ovsisti je na nic, 87 neprejde ziadnym uzlom v Petrzalke...) A dalo by sa dalej zlepsovat.
Ja dosť dobre nechápem ich logike. Na jednej strane chcú XY liniek, ktoré by sa pekne pomotali v Petržalke, na druhej strane krtizujú linku 99, že sa motá po celej Petržalke a dá sa s ňou dostať ku všetkým dôležitým Petržalským bodom.
Pripada mi to tak, že by som kľudne mohol zajtra zorganizovať nejakú petíciu, nech na Dlhé diely, do Karlovej Vsi, do Dúbravky a do Devínskej Novej Vsi zavedú 11 liniek podľa vzoru 30 000 obyvateľov samotného konca Petržalky. ?
Počítal koľko liniek by chceli obyvatelia napr. Lúk VIII. K uspokojeniu ich 20 000 obyvateľov stačí iba 11 a to 59, 68, 94, 95, 99, 90, 92, 93, 91, 98, 191. ?
Mňa najviac zaráža, že 120 000 obyvateľov Petržalky má neustálu potrebu cestovať na Hlavnú stanicu, ASMN a do Slovnaftu, keďže 97 tak veľmi chýba.
A to som ešte zvedaví, či sú všetci čo navrhujú takéto momotiny vedomí, že by to znamenalo koniec dnešných krátkych intervalov nosných liniek, pretože by už neboli nosné linky.
☠ ☠ ☠
Vysoke ceny MHD znamenaju co? Cestovne? To nemyslis vazne!!! A platit podla dennej doby? Chore! A kazdy koho ja poznam nema rad (nepacia sa mu) tie grafity. Co fetujes?
povedal by som, ze vytvory predpubertalnych deciek sa dospelym ludom pacia ci v najhorsom na ne maju neutralny nazor, ale tazko budu tvrdit ze sa im nepacia
hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?
Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach
ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)
v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?
co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam
V tom "dokumente" je aj zlepsenie prestupov medzi L37 a L88 nadviazanim odchodov. V suvislosti s tym ma napadlo, ze co tak zlucit cez vikend L37 a L88? Chodia tam predsa rovnake vozy tak by to nemal byt problem..
Zhrnutie:
Poteba vznik liniek z každého kúta Petržalky na Hlavnú stanicu a ASMN...
Nutné spojenie so Slovnaftnom, pretože tam denne chodí 100 000 obyvateĺov Petržalky...
Vrátanie do pôvodného stavu a tým znevýdnenie obyvateľov žijúcich na dnešnej trase 95 pre pár holoprdov, ktorí musia mať priame spojenie všade...
A zabudol som. Neviem kedy chodila linka 81 na ASMN, ale vidno, že niekto sa pozerá iba na svoje končatiny a pozná akurát jeho linku.
Z požiadaviek na linky 104, 105, 106, 119 je blivno.
Z celého... ?
Povedz mi, čo sa ti páčí na výtvoroch 10-ročného decka, ktoré nevie ani poriadne písať a už čarbe po sedadlách. Nech si kúpi zošit a čarbe tam. A čo také pekné nakreslia? Kvietky, srdiečka...? Podľa mňa len roztrasenou rokou píšu slová, ktorým ani nerozumejú. Keď sa ti to páči, skús si dať počarbať svoj majetok. Z toho mi vyplýva, že čarbanie vo vozidlách MHD nepovažuješ za ničenie majetku. S druhou časťou príspevku súhlasím. Čarbanie neohrozuje bezpečnosť. Skôr by bolo treba riešiť iné priestupky.
Re #76720 NN: Skús sa zavrieť v izbe, zavri okno, použi hasiaci prístroj a potom mi napíš dojmy. Veď cestujúceho so zdravotnými problémami by si mohol zabiť.
Dovod je okrem inych, ze prevaznej vacsine sa takato "tvorba" nepaci, aj ked kvoli tomu nepisu peticie... naviac to podporuje neuctu k cudziemu majetku, co (ked to filozoficky prezeniem) podkopava samu podstatu demokraticko-kapitalistickeho zriadenia. Uz si konecne musime vsetci uvedomit, ze nic nie je "spolocne"...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NN
hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?
Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach
ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)
v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?
co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam