Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #77274:
To ale nemôže byť spôsobené koĺajovými obvodmi. To by som skôr videl na bitku s CZE na vozoch.
Je pravda, že trať od Hlavnej stanice po Technickú univerzitu bola prvá, na ktorej boli aplikované BKV panely? Prešla táto trať od roku 1981 nejakou väčšou rekonštrukciou?

Kde sa nachádzalo Novomestské nádražie?
Reply on: Technopol #77280:
chcel by som ti odpovedat, ze nie...myslis, ze keby to bolo mozne, tak to tu nie je???
Reply on: SDX #77270:
Re #77272 S499.1023: ano, dokazu, ale nie nase...BUSE uz vymyslelo aj viacfarebny displej ?
Chcel by som sa spýtať či by bolo možno na strankach imhd uverejniť kolko poradí je vypravovaných na jednotlivé linky poprípade z ktorej vozovne a podobne info (vzhľadom na prejazdy by nemuseli byť všetky linky podrobne) , alebo je to interná informácia DPB , ktorá sa nesmie ďalej zverejňovať ?
Reply on: Solider #77278:
Nie je problém, 1216 podľa meraní na okruhu ruší menej ako Pendolino 680 ČD a to sem veselo jazdí...

Problém je, že rakúska strana odložila elektrifikáciu trate Gänserndorf - Marchegg - hranica.
Reply on: ufo #77277:
Myslel som po elektrifikácii trate do Marcheggu zachádzanie rakúskych ELEKTRICKÝCH ŽKV na Slovensko.
Reply on: Solider #77275:
Ale veď jazdí rakúska mašina na hlavnú. Tak co sa rieši?
Reply on: S499.1023 #77271:
No, ale aj na ČD sa dával na koridory nový zabzar, nie? Nerobila sa len úprava. A či je to AŽD alebo Siemens, je jedno. Problém je, čo sa u Siemensu objednalo. Pritom Siemens tiež dokáže vybaviť trať na rovnakú prieopustnosť ako AŽD.
Reply on: ufo #77274:
Mne sa síce nestalo, žeby sme sa s Shuttlom zastavili niekde na trati, ale keď to už niekto povedal, tak to je pravda. Neskôr by ma však zaujímalo, ako bude riešený "shuttlovský preprah", keďže rakúska trakcia pôjde až do Devínskej. Žeby v devínskej odpriahli rakúsku mašinu a na hlavnú pôjde diesel, alebo lamina?
Reply on: Solider #77269:
Trochu presnejšie, dochádza k paradoxu. 2016 nerušia koľajové obvody, ale 2016 sú akosi rušené, zostane stáť, lebo im vyskočí fiktívna porucha a s mašinou nie a nie pohnúť.
Reply on: S499.1023 #77271:
A práve ten rozkaz... pochybujem, žeby z hlavnej, resp. z rače behali každé dve hodiny po príchode pantografu odovzdávať rozkazy...
Reply on: SDX #77270:
Nie, nedokážu, ale ono sa to dá suplovať aj inými spôsobmi - orámované číslo, inverzné číslo, preškrtnuté číslo.
Reply on: Solider #77269:
Nejde o autoblok ale o koľajové obvody. Lenže normálne železničné správy, ktoré nepociťujú potrebu pchať sa Siemensu do análu takým spôsobom, že hlava vylieza krkom, to riešia napríklad úpravou koľajových obvodov na väčšiu citlivosť voči rušeniu.
Privolávačku by mohol dostať do Rače určite, privolávačku môže dostať vždy. Len by musel dostať rozkaz a neviem, čo ešte.
Dokazu nase BUSE zobrazit aj modru a cervenu farbu? Lebo sa mi to moc nezda, ale podla Koncepcie BID to budeme potrebovat..
Reply on: S499.1023 #77268:
Podľa mne dostupných informácií Herkulesy na Slovensku (resp. trati 110, kde je autoblok) rušia signál, čo im spôsobuje rôzne simulácie porúch.

Ale neviem, či odpovedám správne, ale keby zastal Pantograf na zast. Vinohrady (na IV. nástupišti) zo smeru Trnava a hneď by sa otočil naspäť, by asi nedostal voľno, maximálne tak privolávačku do Rače (o čom pochybujem). Čiže teoreticky je to možné, ale prakticky nie.
Reply on: Solider #77266:
Bežne ako bežne. Ak potrebuješ predbehnúť osobák rýchlikom, tak je lepšie zobrať to "proti srsti" ako zdržiavať osobák v stanici.
Ale ak si niekto vymyslí šotoobrat na Preßburg-Weinberge Haltestelle, tak by ho asi chlapci zo ZONY pekne niekam nakopali ? . Aj tak by to asi muselo jazdiť ako PMD, lebo neviem, čo by autoblok povedal na otáčenie súhlasu s vlakom na trati (nie som zabezpečovák, možno to ide, ale mám o tom vážne pochybnosti).
Nehovoriac teraz o nových sklonoch nejakého strategického momota za ŽSR, čo vymyslel likvidáciu autobloku, takže si zakakáš celý medzistaničný oddiel.
Reply on: galiyosha #77253:
Myslel asi jednotku (napr. český slon)
Reply on: S499.1023 #77250:
Na trati 120 a 130 sa bežne jazdí "v protismere" 🙂
Reply on: SDX #77236:
CityShuttle je názov tej ucelenej súpravy. Takisto, ako K2-kám sa hovorí kačice, tak CityShuttle sa hovorí CityShuttle. Nie je to obojsmerné, totižto z jednej strany je riadiaci vozeň a z tej druhej HDV.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.