Počítal koľko liniek by chceli obyvatelia napr. Lúk VIII. K uspokojeniu ich 20 000 obyvateľov stačí iba 11 a to 59, 68, 94, 95, 99, 90, 92, 93, 91, 98, 191. ?
Mňa najviac zaráža, že 120 000 obyvateľov Petržalky má neustálu potrebu cestovať na Hlavnú stanicu, ASMN a do Slovnaftu, keďže 97 tak veľmi chýba.
A to som ešte zvedaví, či sú všetci čo navrhujú takéto momotiny vedomí, že by to znamenalo koniec dnešných krátkych intervalov nosných liniek, pretože by už neboli nosné linky.
☠ ☠ ☠
Vysoke ceny MHD znamenaju co? Cestovne? To nemyslis vazne!!! A platit podla dennej doby? Chore! A kazdy koho ja poznam nema rad (nepacia sa mu) tie grafity. Co fetujes?
povedal by som, ze vytvory predpubertalnych deciek sa dospelym ludom pacia ci v najhorsom na ne maju neutralny nazor, ale tazko budu tvrdit ze sa im nepacia
hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?
Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach
ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)
v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?
co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam
V tom "dokumente" je aj zlepsenie prestupov medzi L37 a L88 nadviazanim odchodov. V suvislosti s tym ma napadlo, ze co tak zlucit cez vikend L37 a L88? Chodia tam predsa rovnake vozy tak by to nemal byt problem..
Zhrnutie:
Poteba vznik liniek z každého kúta Petržalky na Hlavnú stanicu a ASMN...
Nutné spojenie so Slovnaftnom, pretože tam denne chodí 100 000 obyvateĺov Petržalky...
Vrátanie do pôvodného stavu a tým znevýdnenie obyvateľov žijúcich na dnešnej trase 95 pre pár holoprdov, ktorí musia mať priame spojenie všade...
A zabudol som. Neviem kedy chodila linka 81 na ASMN, ale vidno, že niekto sa pozerá iba na svoje končatiny a pozná akurát jeho linku.
Z požiadaviek na linky 104, 105, 106, 119 je blivno.
Z celého... ?
Povedz mi, čo sa ti páčí na výtvoroch 10-ročného decka, ktoré nevie ani poriadne písať a už čarbe po sedadlách. Nech si kúpi zošit a čarbe tam. A čo také pekné nakreslia? Kvietky, srdiečka...? Podľa mňa len roztrasenou rokou píšu slová, ktorým ani nerozumejú. Keď sa ti to páči, skús si dať počarbať svoj majetok. Z toho mi vyplýva, že čarbanie vo vozidlách MHD nepovažuješ za ničenie majetku. S druhou časťou príspevku súhlasím. Čarbanie neohrozuje bezpečnosť. Skôr by bolo treba riešiť iné priestupky.
Re #76720 NN: Skús sa zavrieť v izbe, zavri okno, použi hasiaci prístroj a potom mi napíš dojmy. Veď cestujúceho so zdravotnými problémami by si mohol zabiť.
Dovod je okrem inych, ze prevaznej vacsine sa takato "tvorba" nepaci, aj ked kvoli tomu nepisu peticie... naviac to podporuje neuctu k cudziemu majetku, co (ked to filozoficky prezeniem) podkopava samu podstatu demokraticko-kapitalistickeho zriadenia. Uz si konecne musime vsetci uvedomit, ze nic nie je "spolocne"...
vytrhnute sedadla uz priamo poskodzuju prepravne vlastnosti MHD, rovnako ako hasiace pristroje znizuju priamo jej bezpecnost, toto riesit proste zavretymi dvermi a pockanim na policiu a nech si pockaju kludne aj cestujuci, ked tu naozaj niekto poskodzuje spolocny majetok
mozno by takto zavreti ludia vo voze motivovali dotycnych pubertakov aby si to nabuduce rozmysleli ked by im vodic jasne vysvetlil ze sa necaka kvoli nemu ale kvoli tamty vyrastkom vzadu a mozete im to uz sami vysvetlit do buducna...
a v principe co ti vadi na nevinnom carbani predpubertalneho decka? oplzlosti a sprostosti carbu akurat od puberty. radsej si popozeram vselijake detske vytvory vo vozoch MHD na zabitie casu nez cumiet na v kuse umyvane sede steny
mozno je riesenim proste na to rezignovat nech su vozy pocarbane tak ze v nich nie je vidno carbanice, pomohol by vzor kedy by bol interier viacfarebny ako keby pocarbany fixkami roznych farieb, na tom by tazko nieco vymysleli ako zvyraznit ich plochu bez vacsej namahy a kvanta casu
myslim si ze bratislavska mhd ma dolezitejsie problemy ako nejake blbe carbanice ktore nikoho neohrozuju a nikomu nezhorsuju komfort cestovania ci nepredlzuju dobu cestovania, z vozov mhd by sa pokojne mohol stat obraz nasej doby, legalne platno, este by to mohlo byt ked tak nakoniec aj zaujimave pre turistov
poprosil by som dovod preco odstranovat tvorbu z vozov mhd? pochopim oplzlosti, ale ak by tam niekto nasperjoval ci fixkou nakreslil nieco pekne, nevidim dovod
Tí, čo čarbú, sú takí primitívi, že by im to nedošlo, že tá kampaň ich má zosmiešniť... ? Legalizovanie čarbania detí do 12 rokov si dúfam myslel zo žartu.
To odstraňovanie čarbaníc by pomohlo, ale muselo by byť často (ideálne každý voz každý deň). No DPB na tom tak dobre nie a na začiatku by stačilo aj raz za 3 - 4 dni.
Ale čo s hrubším porušovaním poriadku vo vozidlách? Ako tie hasiace prístroje, vytrhávanie sedadiel,... Čo s tým?
je to ako s fajcenim deciek, preco zacne decko a celkovo mladi fajcit? zo ziadneho rozumneho dovodu - lebo je to zakazane a smu len dospeli
preco pise writer? lebo je to zakazane, zlegalizujme to aspon pre deti po 2.st. ZS a hned by ich to preslo a museli si najst nieco ine ked by popri nich carbali ine male deti
navyse by to mohlo prijemne tvorbou malych deti ozivit steny MHD, preco by mali byt nevyhnutne jednotvarne sede?
suhlasim, ze umyvanie a trvacnost "tvorby" par hodin by ich dostatocne demotivovala
ja by som este pridal pripadne opacne riesenie, zlegalizujme carbanie deti do 12 rokov (vratane, to este nie su teen) ci tak s tym, ze su to male deti na ZS co z toho este nemaju rozum, snad by to pubertalnych teenagerov dostatocne zdehonestovalo, ze ich zaradujeme prakticky k prvemu stupnu ZS nejsvojpravnych deti, len by to chcelo nejaku kampan, ze po vozoch MHD maluju len male deti co z toho nemaju rozum, carbajuci teenageri by boli potom druhym nasmiech
podla mna cesta vedie nie nejakymi radikalnymi krokmi ale ponizenym tych spratkov
Nie je za taka pravda. Dnes je pre nich dolezitejsie natocit alebo nafotit ako dielo vzniklo a dat na net.Tam to vudidi viac ludi ako ked to ostane na eline... V kazdom pripade DPB nema az taky problem so sprejmi a vytvaranim velkych obrazcov/malieb na vozidlach.DPB ma problem s detmi ktore si kupia fixku a potrebuju sa podpisat lebo sa to akurat naucili... A tam cistenie nepomaha...
V čom má sprejer pravdu? To akože sprejer sprejuje na protest proti bordelu? To je ale absolútny nezmysel. Prečo by sa potom v ich komunite vypisovali najvyššie prémie na posprejovanie úplne nových vozidiel?
Mimochodom, cesta pridelenia vozidiel NIE JE tá správna (a to píšem s tým vedomím, že prideleni vozidile vodičom som na E kedysi dávno vybojoval JA ešte s pár ľuďmi). Vodič je od vedenie, upratovač/ka je od upratovania. Ja tiež neoperujem žlčníky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
NN
hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?
Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach
ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)
v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?
co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam