Ešte k tomu deleniu vozov vo večerných hodinách.
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
NN
hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?
Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach
ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)
v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?
co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam