Reakcia na: eripmav #76806:
Našťastie až na problémy s očami som bol zdravé dieťa. A čo sa týka tých nových liniek, sám už píšeš o dvoch a keď to spočítame zistíme, že jadzná doba Hl. st. - Antolská a späť je čistých cca 45 minút. Plus treba počítať prestoje na konečných (mimo pracovných prestávok), to máme pri 20 minútovm intervale cca 3 vozy. Lenže linkou by začali chodiť aj iní a už by nám tam krátke Vrakosy nestačili a bolo by treba kĺbaky a nie v 20 minútovom, ale lepšom intervale. A DFNsP detto. Okrem toho ako píšeš sú aj NOÚ, SÚSCH a keby všade mala byť priama linka zo stanice a z Petržalky, bolo by treba tých vozov naviac dosť veľa.
Čo sa týka L 43 cez víkend je ten 30 minútový interval niekedy aj dlhý. Cez týždeň je tam ten interval, lebo ak by bol 60 minútový interval voz by viac stál na Patrónke ako by jazdil, takže by si tým cez týždeň ušetril akurát pár litrov CNG.
NN
nemyslim si ze esteticka stranka je rovnako dolezita ako to ci spoj pride, ked sa ponahlam do prace tak je mi uplne jedno ci dojde spinavy alebo cisty bus, potrebujem sa dostat do prace a to je pre mna priorita a urcite nezostanem stat na zastavke kvoli tomu ze dojde pocarbany bus
podla mna by im to jedno nebolo, predsa len je to strapnenie ak budu zaradovani k prvemu stupnu ZS, ved to je trapas... prip. ak by sa to zlegalizovalo preslo by ich to, teraz je to zakazane tak je to lakave, ak to bude bezne a nikto si to nebude vsimat (a bude tam prip. pretlak im podobnych, takze sa to strati v zaplave inych) preorientuju sa na ine cinnosti