"Naleteli" mu všetci okrem teba. Pre skutočného projektového manažéra by fakt, že nenachádza pre svoj projekt ABSOLÚTNE žiadnu podporu bol veľmi vážnym dôvodom k zamysleniu sa nad svojim projektom.
1) Prelož do svojej rodnej reči slovo INŽINIERING,
2) Zostav dopravnú maticu s taktom 10 minút na Filiálku, 20 minút do Rače (v Juri nebude možnosť obracania vlakov s výnimkou jazdy po nesprávnej koľaji) a 30 minút do Trnavy. To ako každý vlak z Fosterovej na Filiálku, každý druhý do Rače, každý tretí do Trnavy so zákazom nástupu/výstupu cestujúcich v Rači a každý šiesty do Trnavy s možnosťou nástupu/výstupu v Rači?
Preukazuješ tu takmer každým svojim slovom a vetou, že systematické matematické a ekonomické vzdelanie nemusí byť v rozpore s ABSOLÚTNOU dopravnou nekompetenciou.
Kedy som tvrdil, že vlak bude využitý alebo som sa zstával systému nadvlak??? Ale, smaozrejme, nie som proti tunelovému prepojeniu žst. Petržalka - Filiálka, ale určite tento úsek bude mať význam hlavne pre regionálnu a diaľkovú vlakovú dopravu ako pre MHD. Nosným systémom by mala byť podľa môjho názoru jednoznačne električka, toto som tu vždy tvrdil a vždy to aj tvrdiť budem.
Ad Re #99837 intony: Ty máš mandát možno 1 -5 promile obyvateľov BA, teda mandát vzhľadom na BA irelevantný.
Ad Re #99851 Majo: Takže metro je zbytočné, ale vlak s totožnou kapacitou sa naplní. Hovorím o úseku Petržalka - Pribinova, kde bude ešte dlho počet cezpoľných malý.
Re #99858 Ike: Poskladajme sa na platenú tlačovú správu a vyvráťme mu to. Myslím to vážne.
Re #99865 Ike: Marcel, to že si neskromný mi bolo jasné, ale že si až tak samochválny, som si nemyslel. „Na webe chceme mať aj osobné stránky osobností tohto domu. Prvou osobnosťou s vlastnou podstránkou je pán Ferianc – umelecký rezbár, ktorý je známy aj v Európe. A dohodli sme sa, že druhou zaujímavou osobnosťou domu som ja sám,“ hovorí Slávik.
To si, dúfam, robíš srandu... ? ? ? Čo sa elektrickej časti vozidla týka, ako elektrotechnik by som o tom vedel rozprávať veľa, ale v skratke asi toľko, že poruchovejšie ako T3Mod sú asi naozaj už len RT6N1. Po karosárskej a inej stránke takisto úplne odfláknuté, naše dielne robia podstatne lepšie, a to si myslím, že nie sme nejakí extra lumeni...
Zvolenčania síce zabezpečili vozidlu naozaj nepríťažlivý vzhľad, ale Dubničania kvalitou svojej elektrovýzbroje zase zabezpečili, aby ten voz menej jazdil ako stál, čo je podľa mňa horšie. Alebo, žeby to bol úmysel, aby sa vozidlo s takým "designom" nepretŕčalo po uliciach? Však sa neboj, aj ona bude raz Little Big City. ? Hoci neviem, či niekedy v priebehu najbližších 40 rokov najazdí kilometre aspoň do strednej prehliadky. ?
Nepripadáš si už ako obohratá platňa starého gramofónu? Milión ľudí Ti tu už vysvetlilo a podložilo silnými argumentmi a dôkazmi (mohol by som aj ja, ale nemám už na to chuť), prečo električku áno a Ty dokola píšeš v podstate to isté, ako v čase, keď si na túto diskusiu prišiel. A pochop už konečne, prosím, význam slovného spojenia "nosný dopravný systém". Nosným dopravným systémom (a mám pocit, že som už dvadsiaty človek, čo sa Ti to snaží vysvetliť) môže byť metro, vlak, nadvlak, električka, autobus, trolejbus. Je to skrátka majoritný dopravný systém v meste, ale nemôžeš povedať, že chceš NDS a nie električka, pretože ak sa postaví do Petržalky električka, ona bude NDS.
Nie, nevybuchuje v každom ohľade. Vybuchuje Marcel + 105 ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA