Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #99865:
? ? ? To je iná celebrita teda... Taký druhý Martin Jakubec (ak si pamätáte, kto to bol...).
Reakcia na: intony #99864:
To si, dúfam, robíš srandu... ? ? ? Čo sa elektrickej časti vozidla týka, ako elektrotechnik by som o tom vedel rozprávať veľa, ale v skratke asi toľko, že poruchovejšie ako T3Mod sú asi naozaj už len RT6N1. Po karosárskej a inej stránke takisto úplne odfláknuté, naše dielne robia podstatne lepšie, a to si myslím, že nie sme nejakí extra lumeni...
Reakcia na: Majo #99863:
Mne sa ten dizajn páči ? k ostatnému sa nevyjadruejm, lebo neviem ?
Reakcia na: Solider #99862:
Zvolenčania síce zabezpečili vozidlu naozaj nepríťažlivý vzhľad, ale Dubničania kvalitou svojej elektrovýzbroje zase zabezpečili, aby ten voz menej jazdil ako stál, čo je podľa mňa horšie. Alebo, žeby to bol úmysel, aby sa vozidlo s takým "designom" nepretŕčalo po uliciach? Však sa neboj, aj ona bude raz Little Big City. ? Hoci neviem, či niekedy v priebehu najbližších 40 rokov najazdí kilometre aspoň do strednej prehliadky. ?
Reakcia na: Majo #99860:
Tak som to prečítal 🙂

7304 by som skôr nazval zvolenskou pomstou, dubničania to už len pochovali 🙂
Reakcia na: Solider #99859:
Majo-riťný? ? ? ?

Re #99858 Ike: 7304 by som v Petržalke vidieť nechcel ani ja. ? Dubnická pomsta...
Reakcia na: Solider #99857:
som zabudol pripísať, že tak som to pôvodne prečítal ?
Reakcia na: Majo #99856:
"majoriťný" ? ? ?
Reakcia na: Marcelllooo #99852:
Nepripadáš si už ako obohratá platňa starého gramofónu? Milión ľudí Ti tu už vysvetlilo a podložilo silnými argumentmi a dôkazmi (mohol by som aj ja, ale nemám už na to chuť), prečo električku áno a Ty dokola píšeš v podstate to isté, ako v čase, keď si na túto diskusiu prišiel. A pochop už konečne, prosím, význam slovného spojenia "nosný dopravný systém". Nosným dopravným systémom (a mám pocit, že som už dvadsiaty človek, čo sa Ti to snaží vysvetliť) môže byť metro, vlak, nadvlak, električka, autobus, trolejbus. Je to skrátka majoritný dopravný systém v meste, ale nemôžeš povedať, že chceš NDS a nie električka, pretože ak sa postaví do Petržalky električka, ona bude NDS.
Reakcia na: Marcelllooo #99852:
Nie, nevybuchuje v každom ohľade. Vybuchuje Marcel + 105 ľudí.
Reakcia na: Marcelllooo #99852:
Stavba tratí sa reálne zvažuje i keď financovanie je zabezpečené, ale podľa mojich info, by malo ísť aj o spoluprácu s investormi.
Reakcia na: Marcelllooo #99852:
mas v tom hokej, pretoze prioritne sa doprava prisposobuje dochadzkovym prudom a nie dochadzkove prudy doprave ?
Reakcia na: Martin Fundárek #99835:
Zamerne uvadzam pesimistickejsie udaje, aby sa demonstrovalo, ze v reali to prejde v pohode.

Re #99836 Ike: Spravny dopravny inziniering je ako prve stanovenie si dopravnych prudov dnes a vo vyhlade 10, 20 a viac rokov a potom tieto prudy riesit nosnymi linkami a nasledne zahustit siet doplnkovou sietou.

Ja hovorim, ze je to okolo tych 20%.

Re #99837 intony: Ja mam mandat, aby som presne toto urobil.

Re #99840 Ike: Vidis, prisiel si na to aj sam ako sa robi dopravny inziniering.

Re #99841 Martin Fundárek: Jedna i druha tvoja vyzva tu uz bola splnena, staci dohladat v historii fora.

Re #99843 intony: Ja neviem o tom, ze by sa realne zvazovala stavba trate a vyclenilo sa financovanie.

Re #99845 kri: Pokial by to bolo riesenie spravne, teda v plytkom tunely a pripadna dalsia urbanizacia v lokalnych centrach prerusenych parkami/sadmi - bolo by to len to, co chceme cely cas. Nebol by dovod nepodporit takyto zamer.

Elektricka nie je vhodne riesenie pre Petrzalku. Zo ziadneho hladiska. Ani z dopravneho, ani z urbanisticky-kompozicneho. Skratka vybuchuje v kazdom ohlade.

Re #99846 intony: Zhruba si to velmi spravne vystihol, hoci tvojim zamerom bola ironia.

Re #99851 Majo: Aby bolo metro rentabilne, musi obsluhovat isty minimalny pocet ludi. Na jeden prud by som povedal tak okolo 300 000+ ludi minimum. Teda nateraz v Bratislave nerealne a nerentabilne.

Optimalne riesenie: Variabilna a diverzifikovana doprava v kombinacii elektricky tam kde su, vlak Petrzalka-Nivy-Filialka a inde doplnit trolejbusmi/duobusmi. Organizaciu dopravy rozlozit v case a v priestore. Najlacnejsie (investicne aj prevadzkovo) a dopravne odovodnene riesenie.
Reakcia na: AAA #99807:
V Taliansku vybudovali vo viacerých mestách nové systémy metra len preto, aby zvýšili zamestnanosť obyvateľstva (počas stavby). Teraz už aj oni sami prišli na to, že to bol nápad veľmi zvrátený, pretože to metro má dlhé intervaly medzi spojmi a aj tak nie je dosť vyťažené...
Reakcia na: AAA #99807:
napriklad v Sofii? Spickovy interval 5:45 min. Ale je len otazkou casu, kedy sa interval zlepsi - ked bude metro obsluhovat vacsiu oblast.
Reakcia na: Valec #99811:
A premáva už len v špičke. A má údajne aj tajnú trasu od paláca Kumsusan (mauzoleum súdruha Kim-Ir-Sena) na letisko Sunan. ? Síce total off topic, ale nevadí. ?

Re #99812 Ike: Jazdia tam pôvodom berlínske vozidlá metra typov G (Gisela) a D (Dora).
Reakcia na: intony #99846:
"ktorý" nie ktorí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.