Reakcia na: AAA #99807:
V Taliansku vybudovali vo viacerých mestách nové systémy metra len preto, aby zvýšili zamestnanosť obyvateľstva (počas stavby). Teraz už aj oni sami prišli na to, že to bol nápad veľmi zvrátený, pretože to metro má dlhé intervaly medzi spojmi a aj tak nie je dosť vyťažené...
Martin Fundárek
"- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja."
To nepopieram, len som poukázal na rozpor tvojich tvrdení a plánovaných intervalov. Na druhej strane nosný systém so špičkovým intervalom hoci aj 7,5 min. bude zaujímavý už iba pre ľudí s pešou dostupnosťou na začiatku i konci cesty, pretože čakanie na prestup vykompenzuje účinky jeho vyššej cestovnej rýchlosti, takže nič časovo neušetrí.
"- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych... "
O ukončovaní vlakov na Filiálke si kecal ty, nie ja.
"- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie."
Trolejbus variabilné riešenie nie je. Príkladom je protismer na Patrónke, ktorý sa už 25 rokov nejako nepodarilo "vyvariabilniť".
"- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja."
To je pre mňa novinka, že činy politikov možno predikovať.