Reakcia na: Marcelllooo #99673:
Ad Re #99663: "Nie je pravda, ze NS MHD obsluzi rovnaky pocet cestujucich ako elektricka. K NS MHD budu cestujuci ochotny aj doist, v pripade elektricky budu volit alternativu priameho spojenia. Dovod: rychlost spojenia a doprava do destinacie."Nezmysel. Ľuďom je jedno, či pôjdu na vlak alebo na električku. S väčšou rýchlosťou spojenia súhlasím, proti vlaku hovorí podstatne horší interval a z toho vyplývajúce časové straty v prípade zmeškania či vynechania spoja. "Doprava do destinácie" viď #99974.
AAA
Re #99777 Marcelllooo: "Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt. A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude. Navyse sam si prisiel na to, ze elina ma viac negativ ako NS MHD a naopoak, NS MHD ma viac pozitiv ako elina." Používanie výrazu NS MHD nie je správne, lepšie je používať výraz železničná dráha, keďže NS môže byť hocičo, keď tak rád bazíruješ na slovíčkach.
Interval 10 minút v špičke považuješ za atraktívny? NS v ktorom meste má špičkový interval 10 minút? Aký si myslíš, že bude interval v sedle, večer, cez víkend? Predpokladám, že 15, 20, alebo možno až 30 minút.
Toto je presne dôvod, prečo som proti vlaku a ťažkému metru, neatraktívny interval.