Reakcia na: Marcelllooo #99684:
Nie, NDS-RER systém nerieši Hlavnú stanicu ani Lamač ani Devínsku Novú Ves, ani Malacky, ale maximálne východnú a južnú časť mesta.Električka rieši smery pre obyvateľov stredovej osi Petržalky, ktorým ak vezmeš tieto spojenia, vrátane 95-ky ku Husi, budú výrazne ukrátení.
A keď sme už pri tej urbanizácii a vizuálnom efekte, po predĺžení električky do Petražalky zanikne obratisko autobusov na Šafku a zväčší sa parčík, zatiaľ čo ak by si zachoval skrátenú 95-ku, pretože premávka doplnkových systémov súbežne s NDS nie je vašou požiadavkou aj keď ide o ďalšie hlavné smery, naďalej by Šafko bolo nevhodne urbanizované ako je teraz.
Marcelllooo
Realizacia elektricky nevyriesi dopravu na Nivy, zatialco NS MHD vyriesi aj zapadne casti mesta tym, ze smerom ku Patronke a smerom na DNV budu moct ist aj vlaky a tym, ze sa uvolnia kapacity (aj busy aj financne) nehovoriac o doplnku k MHD. Naopak to neplati.
Re #99663 Martin Fundárek: Velmi spravne - a vyjde ti to tych cca 20% petrzalcanov v pesej dostupnosti. Ja som si dovolil tento zjednodusujuci model, lebo som sa chcel vyhnut hadke o umiestneni zastavok a stanic, ktore doteraz nie su presne stanovene a uvazuje sa o viacerych variantoch..
Nie je pravda, ze NS MHD obsluzi rovnaky pocet cestujucich ako elektricka. K NS MHD budu cestujuci ochotny aj doist, v pripade elektricky budu volit alternativu priameho spojenia. Dovod: rychlost spojenia a doprava do destinacie.