Reakcia na: Marcelllooo #99778:
Konštatoval som, ktoré územia môže a ktoré nemôže ktorý systém obslúžiť. Topológia siete je daná súčasnou sieťou električiek a železníc a výhľadovými plánmi (ÚP a projekt TEN-T; oba materiály majú zatiaľ rovnakú hodnotu - všetko je len nakreslené na papieri). "rozvoj elektrickovej siete sa realne neuvazuje minimalne vo vyhlade 2030"
Týmto tvrdením popieraš územný plán mesta.
"Dalsim zlyhanim je fikcia prehnaneho rozvetvenia elinovej siete a umele potlacanie rozvoja vlakovej"
Kydy. Dolož, kde je rozvetvenie električkovej siete podľa ÚP prehnané a fiktívne a kde je umelo potláčaný rozvoj vlakovej siete.
"nerealny demagogicky ucelovy podvrh"
Len vyvrátenie tvojich nezmyselných a z prsta vycucaných tvrdení o výhodnejšej obsluhe Bratislavy vlakmi.
#99542: "sa snazim komunikovat slusne a na urovni. Budem v tom pokracovat nadalej. "
To si s tým rýchlo skončil.
Marcelllooo
Lamacania nemusia vyuzivat vlakovu dopravu ale mozu. Ak budu preferovat ine riesenie - aj tak dobre. Hlavne, ze doprava bude variabilna.
Re #99709 Ike: taketo kreslenie funguje v Transport Tycoone, nie v realite pri serioznom dopravnom inzinieringu.
Re #99711 intony: Mestske vlaky budu v BA nosnym systemom, ak budu spravne zrealizovane a trat Petrzalka - Nivy - Filialka v plytkom a razenom tunely bude prvou liniou tohoto NS MHD.
Mestske vlaky budu taktovane nasledovne: Petrzalka - Filialka 10min, Petrzalka - Raca/Jur 20 min, Petrzalka - Trnava 30min.
Hlavnu stanicu nebude treba obsluhovat tak ako doteraz, lebo bude rovnocenna s Filialkou (teda polovica vyznamu oproti dnesku). Ale ked treba, budemozne ist vlakom, alebo trolejbusom.
Re #99713 intony: Kedy a kym vyhlasene a kde je vyriesenie financoivanie?
Re #99719 Ondro: Riesenim dopravy v BA je jedine diverzifikovana a variabilna kombinacia vlaku Petrzalka - Nivy - Filialka, tam kde uz su elektricky a vsade ostatne trolejbusy.
Re #99723 stevo: Ale videl (hlavne o tom ale vedel uz predtym). Tieto vlaky by ale mali koncit uz na Filialke, len niektore by zachadzali az do Petrzalky.
Re #99727 enumaelish: Spravne. A uz chapes, preco bude elektricka nepreferovana v Petrzalke? Alebo chces potom umelo znizovat obsluznost autobusmi, aby si ludi PRINUTIL jazdit elinou a tak ju umelo obhajil?
Re #99729 enumaelish: Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt. A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude. Navyse sam si prisiel na to, ze elina ma viac negativ ako NS MHD a naopoak, NS MHD ma viac pozitiv ako elina. Trvanie na eline je z inych dovodov ako dopravnych.
K tym tvojim ostatnym vyjadreniam - vela reci o nicom a nijako nepodlozene.