Reakcia na: S499.1023 #99879:
U libereckej RT6S boli podľa vyjadrení zamestnancov DPML problémy aj s elektrovýzbrojou, tak som predpokladal, že aj u RT6N1. Ale vidíš, v Poznani jazdia údajne celkom spoľahlivo, takže tam sa to podarilo vyriešiť (tuším má na tom zásluhu podnik Ciegelski, ktorý na základe skúseností z opráv RT6 vyrába nové vozidlá). Škoda, že tá pražská RT6N2 na BarranDove dopadla tak, ako dopadla. Neverím, že v opojení z Poršetier bude mať DPhlmP záujem s tým niečo robiť.
S499.1023
1) Prelož do svojej rodnej reči slovo INŽINIERING,
2) Zostav dopravnú maticu s taktom 10 minút na Filiálku, 20 minút do Rače (v Juri nebude možnosť obracania vlakov s výnimkou jazdy po nesprávnej koľaji) a 30 minút do Trnavy. To ako každý vlak z Fosterovej na Filiálku, každý druhý do Rače, každý tretí do Trnavy so zákazom nástupu/výstupu cestujúcich v Rači a každý šiesty do Trnavy s možnosťou nástupu/výstupu v Rači?
Preukazuješ tu takmer každým svojim slovom a vetou, že systematické matematické a ekonomické vzdelanie nemusí byť v rozpore s ABSOLÚTNOU dopravnou nekompetenciou.