Reakcia na: S499.1023 #99879:
U libereckej RT6S boli podľa vyjadrení zamestnancov DPML problémy aj s elektrovýzbrojou, tak som predpokladal, že aj u RT6N1. Ale vidíš, v Poznani jazdia údajne celkom spoľahlivo, takže tam sa to podarilo vyriešiť (tuším má na tom zásluhu podnik Ciegelski, ktorý na základe skúseností z opráv RT6 vyrába nové vozidlá). Škoda, že tá pražská RT6N2 na BarranDove dopadla tak, ako dopadla. Neverím, že v opojení z Poršetier bude mať DPhlmP záujem s tým niečo robiť.
AAA
Ad Re #99851 Majo: Takže metro je zbytočné, ale vlak s totožnou kapacitou sa naplní. Hovorím o úseku Petržalka - Pribinova, kde bude ešte dlho počet cezpoľných malý.
Re #99858 Ike: Poskladajme sa na platenú tlačovú správu a vyvráťme mu to. Myslím to vážne.
Re #99865 Ike: Marcel, to že si neskromný mi bolo jasné, ale že si až tak samochválny, som si nemyslel. „Na webe chceme mať aj osobné stránky osobností tohto domu. Prvou osobnosťou s vlastnou podstránkou je pán Ferianc – umelecký rezbár, ktorý je známy aj v Európe. A dohodli sme sa, že druhou zaujímavou osobnosťou domu som ja sám,“ hovorí Slávik.