Reply on: ivanbuto #88323:
To samozrejme. Ale amorálna psia troska nekritizuje nedostatočnú kapacitu a nevypravovanie spojov, ale linkovanie. V skutočnosti by to pri jeho vytúženom systéme bolo omnoho horšie, lebo keby mu vynechal spoj, idúci raz denne od Terna na žst. Podunajské Biskupice, tak by sa chytal až na ďalší deň ? .
Technopol
Re #88302 Valec: bod 2 suhlasím lebo je to logické že nepojde nikto s 88 od konečnej na konečnu, ale ked to dávam do štatistiky tak tam platia matematické a nie logické pravidlá.Ak nastupi 200 ludí na nivoch a tých istých 200 vystupi pod mostom tak som mohol a previezol 200 a nie 400 ludí.
Re #88311 S499.1023: niekto každý deň, niekto nikdy (napr, ja som s nou od zmien ešte nešiel lebo sa mi to neoplatí) a aby som sa ti vyjadril presnejšie k tomu minimalne, bolo to myslené že ak vezmeme v okolí jej zastávok (pešia dostupnosť cca 500 metrov) počet obyvatelov, ktorý ju využijú priamo (t.j bez toho aby na ňu prestupovali) a vzhľadom na počet obyvatelov resp cestujucich do a z petržalky, sa to dá nazvať minimalne.
Re #88315 Ámos: L50 mala predtým menšiu kapacitu ako potom a to s tým jedným zastavovaním kuk odstavec vyššie ako som to myslel rovnako ak aj s 88
Re #88316 Valec: je jasne že treba po spustený mesiac sledovať a potom robiť zmeny. Ale pri L 98 bolo dopredu jasne že 8 minutový intrval v špičke stačiť nebude, nakolko už predým 198 chodila natrieskana a po zmene sa do nej hrnuli ludia z 78 čiastočne 68 ale aj 85.