Reply on: Ike #88297:
Ono stačí prejsť pár kilometrov do Rakúska a tam môžeme vidieť, že nie je nutné, aby na železničnom priecestí čosi blikalo. Kedysi sa v Rakúsku používalo podobné zabezpečenie žel. priecestí ako u nás, akurát, že blikajúce svetlo bolo jedno a pozitívka neexistovala. Keďže aj tam sa vyskytujú dementi, ktorí boli schopní sa zraziť s vlakom a ak prežili, tak tvrdiť, že blikajúcemu červenému svetlu nerozumeli. Preto dnes v A na železničnom priecestí v základnom stave nebliká nič, predzváňacia doba je sprevádzaná trvale svietiacim oranžovým (žlť signálna) svetlom a uzatvorené priecestie trvale svietiacim červeným svetlom, čiže obdobný význam ako na cestnej križovatke (v Rakúsku nie je dovolené prejsť križovatkopu na žltú).
Technopol
1. Sú tam započítané linky L78 a L80 ktoré obsluhujú petržalku minimálne
2. Vozy linky L 88 su zaratane 2 krat !!! kedže idu 2 krat cez mosty, síce vieme že nikto nepojde z konečnej na konečnu ale aj tak je to klamanie ludí.
a k tomu že potom sa zlepšoval interval nezabudni dodať že odvtedy sa aj zhoršoval 88, 93, 94