Linky 91, 191 a neuvázdam nakoľko pri nich sa nič nezmenilo a L99 nepremáva cez mosty. Taktiež nie sú uvedené spoje L92 cez víkend (však všetci vieme prečo).
Ako vidno tak k zlepšeniu prišlo na linkách 68, 80 a 98. Zhoršil sa interval na L88 ráno, L93 a 94 popoludní a u L92 v sedle, avšak v tomto prípade sa predĺžila trasa, takže to nemožno hodnotiť ako zhoršenie.
1.
L50 bola zapocitavana v stave predtym. Ci to nevadi?
Je jedno ze L50 neoblsuhuje obytne domy. Obsluhuje najvacsie nakupne centrum na Slovensku.
L78, a co ze ma v Petrzalke len jednu zastavku.Vozi ludi prestupujucich z L95, L99 a L84 dalej do mesta.
Tato argumentacia neobstoji.
2. To iste sa tyka aj L88. A co ze ide cez most dvakrat. Keby som ju roztrhol s konecnymi na dostihovej drahe pricom by som ich oznacil 88 a 86 tak uz by sa to ratalo?
Zlepsoval sa interval na 68, 98 a 88 a 80.
Potom uz v roku 2006 sa zistilo, ze poobede su na 93 a 94 poobede pri 4 minutach prazdne autobusy. Tak sa dalo 5 minut a zlepsila sa poobedna spicka na 83 a 84 a 34 z 12 na 10.
A teraz sa zhorsoval na L88 lebo nieto vodicov ani vozov.
Re #88305 Puki: Ok nech EUBA prijala o 1000 studentov viac. A to naozaj prehanam. Skutocne mas pocit ze tych 1000 studentov spravil ten narast?
Viac aut je hlavne kvoli zvysujucej sa hybnosti obyvatelstva. Ale nemyslim si ze sa hybnost obv. zmenila medzirocne o cca 10% to bolo vtedy ten narast (nie som si isty)
Ono stačí prejsť pár kilometrov do Rakúska a tam môžeme vidieť, že nie je nutné, aby na železničnom priecestí čosi blikalo. Kedysi sa v Rakúsku používalo podobné zabezpečenie žel. priecestí ako u nás, akurát, že blikajúce svetlo bolo jedno a pozitívka neexistovala. Keďže aj tam sa vyskytujú dementi, ktorí boli schopní sa zraziť s vlakom a ak prežili, tak tvrdiť, že blikajúcemu červenému svetlu nerozumeli. Preto dnes v A na železničnom priecestí v základnom stave nebliká nič, predzváňacia doba je sprevádzaná trvale svietiacim oranžovým (žlť signálna) svetlom a uzatvorené priecestie trvale svietiacim červeným svetlom, čiže obdobný význam ako na cestnej križovatke (v Rakúsku nie je dovolené prejsť križovatkopu na žltú).
Myslím, že o tom, či skutočne stúpol alebo nestúpol záujem cestujúcich o MHD by sa mohli viesť polemiky a bez seriózneho výskumu sa to zistiť ani nedá. Položím Ti otázku: Čo ak zvyšovanie záujmu o MHD v Petržalke má na svedomí neustály nárast študentov študujúcich na Vysokých školách? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je stále viac áut a sú stále väčšie zápchy aj na miestach, kde ešte pred dvomi rokmi neboli? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je z roka na rok vypravených v špičke menej vozidiel? Nemalí podiel na zvýšení predaja cestovných lístkov majú v poslednej dobe aj revízori, kde naozaj nastal pozitívny posun. A počet prepravených cestujúcich sa posudzuje aj ak nie najmä podľa počtu jednorázových CL.
Re #88302 Valec: Ale tiež zhoršoval aj na L87 a 96 ?
Treba definovať koľajnice ? . Ale myslím, že s výťahom to bude problém - je pozemná lanovka železnica? Zdá sa, že je. Je pozemná lanovka výťah? Zdá se, že taktiež je, je to tzv. šikmý výťah.
Buhehehehe. A čo môže byť väčšia chyba dopravcu, než nesplnenie si dopravnej povinnosti voči cestujúcemu, ktorý je na zastávke v čase odchodu pripravený nastúpiť? Už asi jedine zraziť ho z vozom...
2. Ale oba konce L88 majú predsa rôzny význam a preto môžu byť kľudne započítané 2x.
3. To je síce pravda, ale odvtedy sa aj zlepšoval na L80, 68, 88 a 98.
No ohľadne tej kapacity na mostoch je ďalší blud ako zastrieť pravdu o šetrení a to z následujúcich dôvodov:
1. Sú tam započítané linky L78 a L80 ktoré obsluhujú petržalku minimálne
2. Vozy linky L 88 su zaratane 2 krat !!! kedže idu 2 krat cez mosty, síce vieme že nikto nepojde z konečnej na konečnu ale aj tak je to klamanie ludí.
a k tomu že potom sa zlepšoval interval nezabudni dodať že odvtedy sa aj zhoršoval 88, 93, 94
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki
Re #88302 Valec: Ale tiež zhoršoval aj na L87 a 96 ?