1) Re #88210 Ámos: Hlavne mi pride cudne ratat ZST DNV a Kremencovu za dve zastavky ked su hned vedla seba... v minulosti sa dokonca obe volali ZST DNV.
3) Re #88211 Amos: Ja hlavne navrhujem zrusit celu MHD, lebo to cele je jedna velka sranda.
3 minutovy interval ma jedina linka...
Ale fakt je ten ze Petrzalcania sa maju co najmenej stazovat. Ale v Petrzalke zije aj 28% Bratislavcanov.
Ono DNV podla tohto sa tiez nema co stazovat. Mate expresnu linku s 5 minutovym intervalom do centra mesta. A co ze je rano natrieskana. To je aj 68, 98, 93, 94, 88 aj 95.
Ved navrhni nove linkovanie z DNV tak aby si mal menej liniek s hustym intervalom pri zachovani vzkm. Lebo co si pamatam vzdy si tu chcel vzdy len viac liniek s hustejsim intervalom...
88 v spicke ozaj chodi mimo CP, nevedel som o teze, ze by to malo byt naschval. U 95 by som to vysostne ocakaval, kedze nema na vsetkych krizovatkach prednost absolutnu.
S linkovanim sa zmier! Nedostatok vozov nie je chyba linkovania...
Re #88184 Ike: jedine co mi vsak vadi, ze v sedle prestup sa ztazi, ze v sedle idu spoje malo, same kecy zas unikaaaa, medulienkaaa
Ja nehovorim, ze v tomto case su neni blizko seba. Napr. Znievska a Budatinska. Ale v case ked vznikali. Teda pocas totality (ty si sa narodil az dlho po pade) boli takto husto potrebne.
Dnes by som Budtainksu pre 59, 98, 99 by som presunul na zastavku pre 93. Je to len o cca 200 metrov dalej. Ale v smere v z mesta by som to nehal tak ako to je.
Doprial by som cestovat treske z DNV do skoly ked prebiehala vystavba mosta sitiny... to bol adrenalinovy sport... a nie to ze mu chodi v 500m okoli domu 25 liniek do celeho mesta s 4minutovym intervalom a jemu vadi ked meska 6minut
Nie, najlepsie riesenie je nulovy variant. Predlzi sa 83 uvidi sa co to spravi. 84 bola vytvorena a je hlavne pre studentov. Divim sa, ze si DPB da do tejto linky vobec kafrat.
A este pripajam.
Ziadam o zrusenie zachadzania L28 k SND. Zabava v tomto meste nie je verejnym zaujmom, preto taketo zachadzanie je mrhanie peniazmi.
Dalej ziadam o zrusenie BKIS a to z rovnakeho dovodu. Ak nie je zabava verejnym zaujmom, na co mat organizaciu ktora zabavu organizuje, ktora je dotovana s penazi mesta. Som vyslovene proti akejkolvek diskriminacii. Ak sa nemozu dotovat nocne linky, lebo zabava nie je verejny zaujem vtom pripade nech sa nedotuje z rozpoctu mesta ziadna forma zabavy. A teda aj zrusenie kupy divadla P.O.Hviezdoslava.
Nie ratam ich podla nazvov. Jeden nazov jedna zastavka. (Opletalova, Paulinske, Pri tehelni, Bystricka, ŽST DNV, Kremencova, Pri štadione, Mlynska, Novoveska, Na grbe, Uhrovecka, I Bukovcana, Hradistna, Na hriadkach, M. Marecka, Š Kralika) aj ked nie som si isty dvoma zastavkami ci su v blizkosti domov.
Vyjadrim sa aj ja k presmerovaniu linky c. 84. Co tak viest ju trasou Nam. hraniciarov - Sustekova - EU - Ovsiste?
Vyhody:
- prestup na hrane na Nam. hraniciarov (lepsie aj pre mna )
- zachova sa obsluha EU
Nevyhody:
- dlhsia trasa - aj v km a 1-2 minuty v jazdnej dobe
- v spicke problematicke krizovatky so Sustekovou
Nezaradene:
- bude o 1 linku z Farskeho po Bosakovej menej, ale tam je L99 ktora s L84 nie je a nemoze byt v preklade
- "vrhanie sa pod auta" nad Farskeho nahradi "duncom oblubena" zachadzka cez Nam. hraniciarov
ale v petrzke je ta hustota zastavok v sulade s tym systemom... lebo si mozes povedat...
"aaaa chcem ist tam a tam... a na zastavku to mam 2minuty... ale sakra, odtial mi nic nejde, neva tak idem na inu zastavku, mam to tam sice 6minut, ale ide mi odtial priamo spoj tam, kam chcem"
chodil som do skoly na Einsteinovu... a v dostupnosti do 10 minut som mal Einsteinovu, Kremnicku, Dvory, co je cca 10 roznych liniek, ktore chodia takmer vsade... a tak to je vsade v petrzke
Revizori dnes boli v N31 ktory mal prichod na stanicu pred 1.30 h.,a nacapali nejakych sikmookych vraj. ☺ Pritomni aj policajti.Viac info bude mat zrejme risko1.
1) Re #88177 vik: Tony listkov neb udu kedze tymi nocakmi aj tak nikto nebude chodit.
2) Re #88183 Dusevna troska: A kamze sa tak velmi ponahlas ked nemozes prist ani o 6 minut neskor? Pripomina mi to spoluziaka, ktory vzdy do skoly chodi uplne poslednym moznym spojom a potom ked vypadne, alebo pride neskor tak sa vzdy stazuje...
3) Re #88203 Amos: Co sa tyka skrtania zastavok - nesuhlasim. Naozaj je zopar zastavok ktore su zbytocne pri sebe. Osobne moc do Petrzalky nechodim takze ti ich neviem menovat ale par krat som jasal nad tym ktory idiot ich dal tak nahusto...
Pocuvaj, ty aj dokazes rozmyslat v suvislostiach? Ja neviem kolko mas rokov ale ja si pamatam natrieskane Slovsporty kazde rano na kazdej z tej ulic o ktorych hovoris. Dokonca si ich pamatam na mojej zastavke natrieskane aj poobede. V case ked tie zastavky boli zriadovane cestovalo MHD denne 80% obyvatesltva. Len v jednom panelaku (nazyvane terasy) s piatimi branami byvalo okolo tisic ludi.
Teraz som to v rychlosti ratal a naratal som v Petrzalke cca 65 zastavok na cca 120.000 ludi... Co je cca 1800 ludi na zastavku. A to som tam ratal aj take zastavky ako Maly Drazdiak, Stary Haj, Nak. zona Luky, Kolma, Aupark alebo Sad J. Krala, ktore neobsluhuju bytove domy.
Zda sa ti 1800 ludi na zastavku vela?
V takej DNV som len v dedine a na sidlisku naratal 16 zastavok na 25.000 ludi.
Ak zrusis zastavku doprave nijako nepomozes. Lebo clovek sa rozhoduje ci pouzije auto alebo MHD aj podla toho ako daleko to ma k zastavke.
keby si mal v dostupnosti jedinu zastavku s jedinou linkou, chapal by som tvoje rozhorcenie.. ale nerozumiem preco z hustoty a dostupnosti zastavok v petrzke netazis... asi (ako tu niekto pisal) nevies cestovat MHD...
mimochodom ja som za redukciu zastavok... ludia nemaju byt lenivy, ale zas petrzka az tak zle na tom neni a tam to je patricne potrebne
a pozor na jednu vec...! pocet obyvatelov a pocet liniek nema ziadny suvis! zalezi to od konkretneho pripadu...
mozes mat 1 000 000 obyvatelov v meste a vsetci byvaju v rodinnych domov a mozes mat tri mrakodrapy v ktorych byva 1 000 000 obyvatelov... v prvom pripade pouzijes hustu siet riedko-intervalovych spojov, v druhom jednu linku s megahustym intervalom... hoci pocet obyvatelov je rovnaky... takze s tymto neuspejes;)
Tak nehovor, že v DNV je lepšia doprava ako v Petržalke. Ale ak tak túžiš po množstve liniek presťahuj sa na Patrónku. A budeš mať 5 liniek do centra. Pravda ich interval je 12 (212), 15 (83, 207) a 20 minút (30, 37) v sedle. Chodia zo zastávok vzdialených od seba 500 metrov a napr. okolo 10. minúty každej hodiny chodia liny 30, 83 a 207 v priebehu 2 minút a potom nič. Alebo linky 83 a 207, chodia celé sedlo naraz zo zastávok vzdialených 250 metrov, teda ak by ti jedna z nich nechodila, ani by ti veľmi pri ceste do mesta nechýbala.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Vyhody:
- prestup na hrane na Nam. hraniciarov (lepsie aj pre mna )
- zachova sa obsluha EU
Nevyhody:
- dlhsia trasa - aj v km a 1-2 minuty v jazdnej dobe
- v spicke problematicke krizovatky so Sustekovou
Nezaradene:
- bude o 1 linku z Farskeho po Bosakovej menej, ale tam je L99 ktora s L84 nie je a nemoze byt v preklade
- "vrhanie sa pod auta" nad Farskeho nahradi "duncom oblubena" zachadzka cez Nam. hraniciarov