Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #88299:
aby som to upresnil čo som tým celým chcel povedať. Takmer všetky taketo štatistiky sa daju robiť tak aby mi vyšlo nejakým systémom to čo chcem. Ak skratim niektoré linky a skrátim im aj interval = zlepšenie kapacity ale iba na úsekoch ktore obsluhuju tieto linky. Presnejšie štatistiky by boli keby sa porovnala kapacita z každej zastavky pred a po zmenách .
Re #88302 Valec: bod 2 suhlasím lebo je to logické že nepojde nikto s 88 od konečnej na konečnu, ale ked to dávam do štatistiky tak tam platia matematické a nie logické pravidlá.Ak nastupi 200 ludí na nivoch a tých istých 200 vystupi pod mostom tak som mohol a previezol 200 a nie 400 ludí.
Re #88311 S499.1023: niekto každý deň, niekto nikdy (napr, ja som s nou od zmien ešte nešiel lebo sa mi to neoplatí) a aby som sa ti vyjadril presnejšie k tomu minimalne, bolo to myslené že ak vezmeme v okolí jej zastávok (pešia dostupnosť cca 500 metrov) počet obyvatelov, ktorý ju využijú priamo (t.j bez toho aby na ňu prestupovali) a vzhľadom na počet obyvatelov resp cestujucich do a z petržalky, sa to dá nazvať minimalne.
Re #88315 Ámos: L50 mala predtým menšiu kapacitu ako potom a to s tým jedným zastavovaním kuk odstavec vyššie ako som to myslel rovnako ak aj s 88
Re #88316 Valec: je jasne že treba po spustený mesiac sledovať a potom robiť zmeny. Ale pri L 98 bolo dopredu jasne že 8 minutový intrval v špičke stačiť nebude, nakolko už predým 198 chodila natrieskana a po zmene sa do nej hrnuli ludia z 78 čiastočne 68 ale aj 85.
Reakcia na: _ERIC #88267:
Hmmm, tak Dunčove bludy sú jedna vec... ale zase to, že je tu istý dopyt po MHD v istých časoch, a že tá ponuka mu nezodpovedá, teda že ľudia sa do spoja nezmestia, napr. to, čo si ty uviedol, na linke 70, tak to už asi je problém, ktorý by sa mal riešiť, nemyslíš?
Reakcia na: _ERIC #88282:
Tiež sa čudujem. Takže vlastne posledné petržalské ik283 sú 4507 a 4508. ?
Reakcia na: Själavrak #88252:
Ak jeden vynechal, malo sa poslať ZV. Že ich je málo, je iná vec. To ale nie je chyba linkovania. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3035&text=83

Tu je ktomu sprava. L96 sa potom vratila spat na 8 minut, ked zacali jazdit Solarisy. Tym sa vsak posilnila prepravna kapacita nahradenim 12m vozov 15 metrovymi.
To iste treba povedat o L88 ked sa 18 metrove nahradili 15 metrovymi.
Reakcia na: Ámos #88315:
a z usetrenych vzkm v Petrzalke boli tiez posielnene 201, 202 a 208 v rannej spicke z 7,5 na 6 minut.
Reakcia na: marian555 #88314:
"evidentne si este ziaden nevidel "

Práveže videl. A nie jeden.
Reakcia na: Valec #88302:
Aby som to uviedol na správnu mieru:

Linka: INT. k 5.9.2005 . . . . . . INT. dnešné

50: 10/10/10//15 . . . . . . 10/10/10//15
68: 6/12/8//12 . . . . . . 4/12/6//12
78: 8/15/10//- . . . . . . 8/15/10//-
80: 6/12/8//12 . . . . . . 4/12/8//12
83: 8/15/10//12 . . . . . . 8/15/10//12
84: 8/15/10//- . . . . . . 8/15/10//-
87: 12/20/12//30 . . . . . . 12/20/12//30
88: 6/12/8//12 . . . . . . 8/12/8//12
92: 20/20/20//- . . . . . . 20/30/20//-
93: 4/12/4//7,5 . . . . . . 4/12/5//7,5
94: 4/12/4//- . . . . . . 4/12/5//-
95: 3/7,5/4//7,5 . . . . . . 3/7,5/4//7,5
96: 8/-/10//- . . . . . . 8/-/10//-
98: 8/15/10//15 . . . . . . 6/15/7,5//15

Linky 91, 191 a neuvázdam nakoľko pri nich sa nič nezmenilo a L99 nepremáva cez mosty. Taktiež nie sú uvedené spoje L92 cez víkend (však všetci vieme prečo).

Ako vidno tak k zlepšeniu prišlo na linkách 68, 80 a 98. Zhoršil sa interval na L88 ráno, L93 a 94 popoludní a u L92 v sedle, avšak v tomto prípade sa predĺžila trasa, takže to nemožno hodnotiť ako zhoršenie.
Reakcia na: Technopol #88299:

1.
L50 bola zapocitavana v stave predtym. Ci to nevadi?
Je jedno ze L50 neoblsuhuje obytne domy. Obsluhuje najvacsie nakupne centrum na Slovensku.
L78, a co ze ma v Petrzalke len jednu zastavku.Vozi ludi prestupujucich z L95, L99 a L84 dalej do mesta.
Tato argumentacia neobstoji.

2. To iste sa tyka aj L88. A co ze ide cez most dvakrat. Keby som ju roztrhol s konecnymi na dostihovej drahe pricom by som ich oznacil 88 a 86 tak uz by sa to ratalo?

Zlepsoval sa interval na 68, 98 a 88 a 80.
Potom uz v roku 2006 sa zistilo, ze poobede su na 93 a 94 poobede pri 4 minutach prazdne autobusy. Tak sa dalo 5 minut a zlepsila sa poobedna spicka na 83 a 84 a 34 z 12 na 10.
A teraz sa zhorsoval na L88 lebo nieto vodicov ani vozov.

Re #88305 Puki: Ok nech EUBA prijala o 1000 studentov viac. A to naozaj prehanam. Skutocne mas pocit ze tych 1000 studentov spravil ten narast?
Viac aut je hlavne kvoli zvysujucej sa hybnosti obyvatelstva. Ale nemyslim si ze sa hybnost obv. zmenila medzirocne o cca 10% to bolo vtedy ten narast (nie som si isty)
Reakcia na: bwd #88306:
evidentne si este ziaden nevidel ?
Reakcia na: AAA #88298:
na EUBA ale sú tie fakulty dosť prepojené čo sa týka vyučujúcich a učební. Takže tam by to veľmi ťažko takto išlo.
Reakcia na: AAA #88298:
na EUBA ale sú tie fakulty dosť prepojené čo sa týka vyučujúcich a
Reakcia na: Technopol #88299:
Zaujímavé, že ja do Petržlenky väčšinou chodím tou a-78, čo ju obsluhuje minimálne ? .
Reakcia na: Ike #88297:
Ono stačí prejsť pár kilometrov do Rakúska a tam môžeme vidieť, že nie je nutné, aby na železničnom priecestí čosi blikalo. Kedysi sa v Rakúsku používalo podobné zabezpečenie žel. priecestí ako u nás, akurát, že blikajúce svetlo bolo jedno a pozitívka neexistovala. Keďže aj tam sa vyskytujú dementi, ktorí boli schopní sa zraziť s vlakom a ak prežili, tak tvrdiť, že blikajúcemu červenému svetlu nerozumeli. Preto dnes v A na železničnom priecestí v základnom stave nebliká nič, predzváňacia doba je sprevádzaná trvale svietiacim oranžovým (žlť signálna) svetlom a uzatvorené priecestie trvale svietiacim červeným svetlom, čiže obdobný význam ako na cestnej križovatke (v Rakúsku nie je dovolené prejsť križovatkopu na žltú).
Reakcia na: S499.1023 #88308:
To máš teda pravdu. To by som sa divil.
Reakcia na: bwd #88306:
Tak to by si sa divil.
Reakcia na: S499.1023 #88304:
"Ale myslím, že s výťahom to bude problém..."

Výťah nejazdí na koľajniciach.
Reakcia na: Ámos #88268:
Myslím, že o tom, či skutočne stúpol alebo nestúpol záujem cestujúcich o MHD by sa mohli viesť polemiky a bez seriózneho výskumu sa to zistiť ani nedá. Položím Ti otázku: Čo ak zvyšovanie záujmu o MHD v Petržalke má na svedomí neustály nárast študentov študujúcich na Vysokých školách? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je stále viac áut a sú stále väčšie zápchy aj na miestach, kde ešte pred dvomi rokmi neboli? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je z roka na rok vypravených v špičke menej vozidiel? Nemalí podiel na zvýšení predaja cestovných lístkov majú v poslednej dobe aj revízori, kde naozaj nastal pozitívny posun. A počet prepravených cestujúcich sa posudzuje aj ak nie najmä podľa počtu jednorázových CL.
Re #88302 Valec: Ale tiež zhoršoval aj na L87 a 96 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.