Tu je ktomu sprava. L96 sa potom vratila spat na 8 minut, ked zacali jazdit Solarisy. Tym sa vsak posilnila prepravna kapacita nahradenim 12m vozov 15 metrovymi.
To iste treba povedat o L88 ked sa 18 metrove nahradili 15 metrovymi.
Linky 91, 191 a neuvázdam nakoľko pri nich sa nič nezmenilo a L99 nepremáva cez mosty. Taktiež nie sú uvedené spoje L92 cez víkend (však všetci vieme prečo).
Ako vidno tak k zlepšeniu prišlo na linkách 68, 80 a 98. Zhoršil sa interval na L88 ráno, L93 a 94 popoludní a u L92 v sedle, avšak v tomto prípade sa predĺžila trasa, takže to nemožno hodnotiť ako zhoršenie.
1.
L50 bola zapocitavana v stave predtym. Ci to nevadi?
Je jedno ze L50 neoblsuhuje obytne domy. Obsluhuje najvacsie nakupne centrum na Slovensku.
L78, a co ze ma v Petrzalke len jednu zastavku.Vozi ludi prestupujucich z L95, L99 a L84 dalej do mesta.
Tato argumentacia neobstoji.
2. To iste sa tyka aj L88. A co ze ide cez most dvakrat. Keby som ju roztrhol s konecnymi na dostihovej drahe pricom by som ich oznacil 88 a 86 tak uz by sa to ratalo?
Zlepsoval sa interval na 68, 98 a 88 a 80.
Potom uz v roku 2006 sa zistilo, ze poobede su na 93 a 94 poobede pri 4 minutach prazdne autobusy. Tak sa dalo 5 minut a zlepsila sa poobedna spicka na 83 a 84 a 34 z 12 na 10.
A teraz sa zhorsoval na L88 lebo nieto vodicov ani vozov.
Re #88305 Puki: Ok nech EUBA prijala o 1000 studentov viac. A to naozaj prehanam. Skutocne mas pocit ze tych 1000 studentov spravil ten narast?
Viac aut je hlavne kvoli zvysujucej sa hybnosti obyvatelstva. Ale nemyslim si ze sa hybnost obv. zmenila medzirocne o cca 10% to bolo vtedy ten narast (nie som si isty)
Ono stačí prejsť pár kilometrov do Rakúska a tam môžeme vidieť, že nie je nutné, aby na železničnom priecestí čosi blikalo. Kedysi sa v Rakúsku používalo podobné zabezpečenie žel. priecestí ako u nás, akurát, že blikajúce svetlo bolo jedno a pozitívka neexistovala. Keďže aj tam sa vyskytujú dementi, ktorí boli schopní sa zraziť s vlakom a ak prežili, tak tvrdiť, že blikajúcemu červenému svetlu nerozumeli. Preto dnes v A na železničnom priecestí v základnom stave nebliká nič, predzváňacia doba je sprevádzaná trvale svietiacim oranžovým (žlť signálna) svetlom a uzatvorené priecestie trvale svietiacim červeným svetlom, čiže obdobný význam ako na cestnej križovatke (v Rakúsku nie je dovolené prejsť križovatkopu na žltú).
Myslím, že o tom, či skutočne stúpol alebo nestúpol záujem cestujúcich o MHD by sa mohli viesť polemiky a bez seriózneho výskumu sa to zistiť ani nedá. Položím Ti otázku: Čo ak zvyšovanie záujmu o MHD v Petržalke má na svedomí neustály nárast študentov študujúcich na Vysokých školách? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je stále viac áut a sú stále väčšie zápchy aj na miestach, kde ešte pred dvomi rokmi neboli? Ako to, že napriek stúpajúcemu záujmu o MHD je z roka na rok vypravených v špičke menej vozidiel? Nemalí podiel na zvýšení predaja cestovných lístkov majú v poslednej dobe aj revízori, kde naozaj nastal pozitívny posun. A počet prepravených cestujúcich sa posudzuje aj ak nie najmä podľa počtu jednorázových CL.
Re #88302 Valec: Ale tiež zhoršoval aj na L87 a 96 ?
Treba definovať koľajnice ? . Ale myslím, že s výťahom to bude problém - je pozemná lanovka železnica? Zdá sa, že je. Je pozemná lanovka výťah? Zdá se, že taktiež je, je to tzv. šikmý výťah.
Buhehehehe. A čo môže byť väčšia chyba dopravcu, než nesplnenie si dopravnej povinnosti voči cestujúcemu, ktorý je na zastávke v čase odchodu pripravený nastúpiť? Už asi jedine zraziť ho z vozom...
2. Ale oba konce L88 majú predsa rôzny význam a preto môžu byť kľudne započítané 2x.
3. To je síce pravda, ale odvtedy sa aj zlepšoval na L80, 68, 88 a 98.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo