Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
RE:
Zaprotestovali starsi obyvatelia lebo po zruseni L39 by ju L78 nahradila iba cez tyzden cez vikend by nepremavala tak ako dnes.Tato cast ostredkov by ostala bez spojenia z centrom cez vikend. /neostala no ludia by museli prestupovat z L61 na 205 alebo elektricky na Trnavskom/
Nakoniec vznikol kompromis L39 slaby interval a posilnena L31.
Kedysi davno mala L39 spickovy int.6 minut a posilova L100 chodila od Vazovovej do Slavicieho udolia v cca 10 min.int. Nie je sa comu cudovat ,ze linky smerujuce k internatom su stale precpane aspon v useku Slavicie udolie-Trnavske myto.Neviem o tom ,ze by tam byvalo menej studentov ako za totaca.
ZST Vajnory su ako odbocka Ale suhlasim ze je to zbytocne stavat. Ako som uz povedal, ja by som spravil usek Zlate Piesky - Vajnory (obec) s moznym neskorsim prepojenim s Komisarkami.
Projekt nepoznam, ale ak je to pravda, co hovoris, tak je to podla mna dobra hlupost. ZST Vajnory je totiz malo atraktivnou stanicou (mozno okrem leta).
To spojenie, co som napisal, spominal ako realnu moznost primator minuly rok v jednej diskusii, kedze v okoli Vajnor je pripravovana vystavba priemyselneho parku (CEPIT) s vystavbou bytov pre jeho zamestnancov (cca pre 15 000 obyv.).
Preco? Predsa oficialny projekt je taky ze Raca - ZST Vajnory a ZST Vajnory - Zlate piesky.. ale ja by som preferoval keby ta trat namiesto na ZST isla niekam do obce...
Si pamätám, že keď som bol veľmi malý tato chodil občas pracovne do Košíc, alebo do Prahy a s mamou sme ho k tej Redute chodili vyprevádzať do tých letiskových Vrakos.
V sci-fi si zabudol spojit Vajnory s Racou (spravne ma byt Zlate piesky-Vajnory-CEPIT-BEZ-Komisarky). Aj rok by som na tejto trati posunul mimimalne o 10 rokov skor, pretoze tato cast ma velku perspektivu na skory rozvoj. ?
S499.1023, Ty budes vediet asi najlepsie odpovedat - v ktorom roku SKoda zacala do trolejbusov montovat tyristorovu vyzbroj a aka bola jazda s tymi trolejbusmi? Bolo to lepsie?
"161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko"
Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.
No ved ano, Cop je zaujimavy len zeleznicnou stanicou, a aj to len preto, ze sa tam menia podvozky vlakov zo Slovenska a Madarska. Inak by uz uplne nestal za nic
Ale chcel by som radsej vidiet ukrajinsku PPS Mostiska-II, na hraniciach s Polskom. Lebo tam sa podvozky nemusia menit, ale mozu sa posunut kolesa o predpisany rozmer. Vyuziva to vlak IC z Krakowa do Kyjeva, mimochodom, asi jediny IC vlak v Sojuze. Podobne riesenie uz pred desiatkami rokov fungovalo na rychlovlakoch Talgo medzi Francuzskom a Spanielskom, ale vo vychodnej Europe je to prvenstvo
Ike
toto je pan rozchod