"161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko"
Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.
No ved ano, Cop je zaujimavy len zeleznicnou stanicou, a aj to len preto, ze sa tam menia podvozky vlakov zo Slovenska a Madarska. Inak by uz uplne nestal za nic
Ale chcel by som radsej vidiet ukrajinsku PPS Mostiska-II, na hraniciach s Polskom. Lebo tam sa podvozky nemusia menit, ale mozu sa posunut kolesa o predpisany rozmer. Vyuziva to vlak IC z Krakowa do Kyjeva, mimochodom, asi jediny IC vlak v Sojuze. Podobne riesenie uz pred desiatkami rokov fungovalo na rychlovlakoch Talgo medzi Francuzskom a Spanielskom, ale vo vychodnej Europe je to prvenstvo
viem, viem, bolo rano, sekol som sa a strasne sa hanbim ? . Proste som si tie dve mesta zamenil... O tom ze Lvov je polske centrum na ukajine zatial co Cop je len diera kde bola pred 2 sv. vojnou 0% gramotnost niet pochyb ?
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si vsetko v doprave predstavujes ako hurvinek valku. Skus to o automatoch vysvetlit ing. Magneziovej (riaditelka odporu tarifnych sluzieb), vsak by z toho dostala ovcie kiahne! S tymi tvojimi mestskymi vlakmi - myslis si, ze ked nasadit povedzme elektricku jednotku z DNV do Jura, myslis si, ze developeri nam prestanu stavat mrakodrapy v centre, ale zacnu v Sv. Juri ci v Dubravciciach? Teda nie ze by som bol proti S-Bahnu, ale pochybujem, ze by to pri sucasnej zeleznicnej sieti v BA nejak pomohlo...
Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .
S499.1023