"161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko"
Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.
No ved ano, Cop je zaujimavy len zeleznicnou stanicou, a aj to len preto, ze sa tam menia podvozky vlakov zo Slovenska a Madarska. Inak by uz uplne nestal za nic
Ale chcel by som radsej vidiet ukrajinsku PPS Mostiska-II, na hraniciach s Polskom. Lebo tam sa podvozky nemusia menit, ale mozu sa posunut kolesa o predpisany rozmer. Vyuziva to vlak IC z Krakowa do Kyjeva, mimochodom, asi jediny IC vlak v Sojuze. Podobne riesenie uz pred desiatkami rokov fungovalo na rychlovlakoch Talgo medzi Francuzskom a Spanielskom, ale vo vychodnej Europe je to prvenstvo
viem, viem, bolo rano, sekol som sa a strasne sa hanbim ? . Proste som si tie dve mesta zamenil... O tom ze Lvov je polske centrum na ukajine zatial co Cop je len diera kde bola pred 2 sv. vojnou 0% gramotnost niet pochyb ?
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si vsetko v doprave predstavujes ako hurvinek valku. Skus to o automatoch vysvetlit ing. Magneziovej (riaditelka odporu tarifnych sluzieb), vsak by z toho dostala ovcie kiahne! S tymi tvojimi mestskymi vlakmi - myslis si, ze ked nasadit povedzme elektricku jednotku z DNV do Jura, myslis si, ze developeri nam prestanu stavat mrakodrapy v centre, ale zacnu v Sv. Juri ci v Dubravciciach? Teda nie ze by som bol proti S-Bahnu, ale pochybujem, ze by to pri sucasnej zeleznicnej sieti v BA nejak pomohlo...
Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.