Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #72736:
Prečo by nemohli? Ako myslíš, že strávia tých päť hodín? Sedením na stanici alebo na letisku?
Reply on: SDX #72669:
"161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko"

Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.
Reply on: LifeStar #72682:
No ved ano, Cop je zaujimavy len zeleznicnou stanicou, a aj to len preto, ze sa tam menia podvozky vlakov zo Slovenska a Madarska. Inak by uz uplne nestal za nic 🙂

Ale chcel by som radsej vidiet ukrajinsku PPS Mostiska-II, na hraniciach s Polskom. Lebo tam sa podvozky nemusia menit, ale mozu sa posunut kolesa o predpisany rozmer. Vyuziva to vlak IC z Krakowa do Kyjeva, mimochodom, asi jediny IC vlak v Sojuze. Podobne riesenie uz pred desiatkami rokov fungovalo na rychlovlakoch Talgo medzi Francuzskom a Spanielskom, ale vo vychodnej Europe je to prvenstvo 🙂
Reply on: ufo #72731:
Dvojdverové (1. a 3. dvere) ŠM 11 v mojej mladosti - vrchol dokonalosti autobusu v tých časoch ? .
Reply on: Martin Fundárek #72725:
Napríklad SDX-ove v poslednom čase ? .
Reply on: Vladimír #72718:
Ukrutný rev užívateľov pôvodnej 39 ? . Myslím, že to bola prvá prehra ing. KK v rámci kajdizácie ? .
Reply on: Ámos #72715:
Si v tej 39 v živote išiel? Síce by v úseku ex-Ikea - Súhvezdná bola na sólo, ale od prázdnej má veľmi ďaleko.
Reply on: Papyr #72677:
viem, viem, bolo rano, sekol som sa a strasne sa hanbim ? . Proste som si tie dve mesta zamenil... O tom ze Lvov je polske centrum na ukajine zatial co Cop je len diera kde bola pred 2 sv. vojnou 0% gramotnost niet pochyb ?
Reply on: koni8 #72626:
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si vsetko v doprave predstavujes ako hurvinek valku. Skus to o automatoch vysvetlit ing. Magneziovej (riaditelka odporu tarifnych sluzieb), vsak by z toho dostala ovcie kiahne! S tymi tvojimi mestskymi vlakmi - myslis si, ze ked nasadit povedzme elektricku jednotku z DNV do Jura, myslis si, ze developeri nam prestanu stavat mrakodrapy v centre, ale zacnu v Sv. Juri ci v Dubravciciach? Teda nie ze by som bol proti S-Bahnu, ale pochybujem, ze by to pri sucasnej zeleznicnej sieti v BA nejak pomohlo...
Reply on: fobust #72710:
Prosím Ťa, však je to decko, prečo s ním vedieš vážne diskusie ? ?
Reply on: SDX #72701:
Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Reply on: Vladimír #72688:
Štyri spoje za hodinu má v trocha menej špičkových časoch aj súčasná nosná 61 ? .
Reply on: Papyr #72677:
Ike len naznačil, ale SDX si dovolil ešte aj poučovať ? .
Reply on: SDX #72674:
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Reply on: SDX #72672:
Lenže počet NIE JE zaujímavý.
Reply on: SDX #72674:
Problém točiť a-busy na Hodžovom námestí tak, ako t-busy? Cezpoľní s piatimi hodinmami času asi exkurzie na hrad podnikať nebudú ?.
Reply on: koni8 #72668:
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
Reply on: SDX #72666:
Ale tých, ktoré boli predmetom výberového konania. To zase proste viem ja, lebo to proste vyplýva z dikcie zákona.
Reply on: KLF #72670:
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.