Ad spojenie z letiska - keď bude zavedená tá vysokorýchlostná trať popri letisku, o ktorej nielen fantazírujú ŽSR, ale s ktorou aj ráta návrh územného plánu, význam rýchleho spojenia na hlavnú stanicu dosť klesne.
Kedysi za socíku existovali letiskové busy ČSA, ktoré jazdili zadara (pre tých s letenkíou, samo) od Reduty (kde sídlili ČSA) na letisko s pár zastávkami. Čo keby si letisko zaviedlo takúto linku? Keď môže platiť zvoz Avion, môže aj letisko. Poplatky inkasuje nemalé.
To s tými náckami si dosť prehnal. Rozhodne nie je pravdou, že každý, kto bol za samostatné Slovensko či za pomlčku, musí byť fašista či nacista - hoci si to dosť Čechov (a nielen ich) myslí.
1. Automaty na eurá by boli zbytočné, pokiaľ by na vstupných bodoch bola možnosť v ktorúkoľvek hodinu vymeniť eurá za koruny. Obávam sa, že k tomuto stavu máme ešte dosť ďaleko.
2. Pri pokladniciach na hlavnej stanici sú už aj tak dosť dlhé fronty, žiadne lístky MHD by som tam radšej nepchal. SADisti na Nivách sú na tom podobne. Na hlavnej, Nivách, letisku a v Petržalke by mali byť po dva automaty, ktoré budú papať aj naše vysokohodnotné bankovky (dva kvôli prípadnému výpadku). Tvrdenie, že je to zbytočné kvôli prechodu na euro, je alibizmus, pretože
a) do eura sú ešte dva roky,
b) ktovie či len dva,
c) na turistické lístky bude aj po prechode na Euro treba mať plný vaček mincí (napr. týždenný vyjde na nejakých 9 eur a najväčšia minca je 2 eurá).
1. Z 39 sa zvykne prestupovat na spoje do Vrakune, nie sice nejako extremne. 2. Stratili by sa dve zastavky. 3. Kto ide do Hornbachu alebo Kiky, ide s 39, lebo je to omnoho blizsie ako 61, 63.
To je dosť dobrý nápad! Keby som chcel ísť z Petržalky do Avionu, tak sa nemusím trepať na SAV na 61, 63, ale môžem prestúpiť priamo na Zochovej..
p.s. Avion linku z Petržalky nerátam, interval 60 min. je moc..
Pacherovej sa síce občas podarí napísať sprostosť, ale celkovo majú jej príspevky podstatne lepšiu úroveň - po obsahovej i formálnej stránke - než mnohé tu.
Teraz ma napadla taká haluz. A čo tak odkloniť L39 k Avionu? Z doterajšej trasy by tak stratila len jednu zastávku a dostala by šancu sa zaplniť. Také spojenie Hodžovo nám. - AVION by mohlo byť celkom žiadané.
I keď by to spôsobilo nárast vozkm. Ja už ale nie som kompetentný posúdiť, či ten nárast je alebo nie je zvládnuteľný, prípadne či by sa tie km dali získať z inej linky.
expresnu linku ala prazska tusim 100fka. Ked som bol v Prahe ja tak sa tym vozili prevazne zamestnanci. Ono by tam bolo treba kolajovu dopravu...
Ale kedze nasa sucasna vlada rozhodla tak ako rozhodla a odmietla 10 mld. na rozvoj letiska (urcite by sa uslo aj na elektricku) a hovorila ze zabezpeci rozvoj aj bez investora a zmohla sa na 2,6mld. na novy terminal a aj to pojde na dlh a jednym riadne dlhym tunelom... Ach skoda reci...
Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
preco budovat potemkinove dediny? Vozme ludi v takych vozoch ake mame... Alebo si myslis ze turista sa bude vozit iba 61tkou? Davat specialne vozy tam a tam, ved to musi robit iba problemy vo vyprave...
hm.. nic neposilnis, nemas vozy a nemas vodicov...
jedine konecne sa zbavit prazdnej 39 v useku trnavske - suhvedzna a posilnit tam 61tku. Ako nahradu za 39 by bolo treba sa trochu pohrat s linkovanim 78 s moznostou vybudovania novej komunikacie vedla cintorina. Nas primator budovac ciest by sa dal nahovorit...
61 chodim pravidelne a kupodivu na nej jazdi dost ludi iduci s batozinou az na letisko. Dokonca je toho az tak, ze by mohli byt zopar vozov vyhradenych na tuto linku a prisposobenych nejakym regalmi na batozinu... lebo poviem ti je to dost neunosne, ked si dotycny s kufrom ako svina sadne do stvorky a zaberie nim dve miesta na sedenie plus to svoje...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos