aha,a nemalo by byt na tom cestovnom listku ze len pre psa?aby to bolo zrozumitelnejsie?
Bez schránky možno vziať do vozidla len psa. Cestujúci so psom bez schránky môže nastúpiť do vozidla len s vedomím vodiča. Pre prepravu psov bez schránok sa stanovujú tieto podmienky :
1. pes musí mať bezpečný náhubok; toto ustanovenie neplatí pre vodiaceho psa zrakovo postihnutého cestujúceho,
2. pes musí byť držaný na krátkom vodidle,
3. nesmie ísť o chorého, špinavého alebo zlého psa,
4. v jednom vozidle sa prepravuje najviac jeden pes; toto obmedzenie neplatí, ak ide o viac psov, ktorých berie so sebou do vozidla jeden cestujúci.
a vtom cestovnom poriadku podla mna este chyba ze si treba kupit
zlaveny cestovny listok?alebo to uz je automaticke?
Bez schránky možno vziať do vozidla len psa. Cestujúci so psom bez schránky môže nastúpiť do vozidla len s vedomím vodiča. Pre prepravu psov bez schránok sa stanovujú tieto podmienky :
1. pes musí mať bezpečný náhubok; toto ustanovenie neplatí pre vodiaceho psa zrakovo postihnutého cestujúceho,
2. pes musí byť držaný na krátkom vodidle,
3. nesmie ísť o chorého, špinavého alebo zlého psa,
4. v jednom vozidle sa prepravuje najviac jeden pes; toto obmedzenie neplatí, ak ide o viac psov, ktorých berie so sebou do vozidla jeden cestujúci.
a vtom cestovnom poriadku podla mna este chyba ze si treba kupit
zlaveny cestovny listok?alebo to uz je automaticke?
SDX
Taky velmi sci-fi navrh stavby trati do roku 2030:
1. Safarikovo namestie - Janikov Dvor (nutne zapojenie Petrzalky, 2009)
2. Kapucinska - Zochova - Hodzovo namestie - SAV - Hlavna Stanica (prva etapa trate na patronku, 2011)
3. Namestie SNP - Hodzovo namestie (spojka nech sa nemusi tocit cez Kapucinsku, 2011)
4. SAV - Prazska - Patronka - Vojenska nemocnica (druha etapa trate na Patronku, 2013)
4. Letisko - Avion - Pribinova - Safarikovo namestie (expres z letiska do Petrzalky, 2016) + manipulacna trat Juravjov Dvor - Trnavka - Galvaniho
5. Trnavske Myto - Trnavska - Roznavska - Galvaniho - Avion (s napojenim na trat na letisko, vytvorenie dalsej vetvy z letiska, pre spoje na Hl.St. a podobne, 2017)
6. ZST Nove Mesto - Trnavska (spojka medzi Vajnorskou radialou a druhou letiskovou radialou, 2018)
7. POLUS City Center - Riazanska (spojka medzi Vajnorskou a Racianskou radialou, 2018)
8. Roznavska - Zlate Piesky (nie az tak, mohla by sa preskocit, 2018)
9. Safarikovo namestie - Dostojevskeho rad - ASMN - Krizna - Racianske Myto (podpovrchova trat, 2022)
10. Stary most - Ovsiste (obsluha vychodnej petrzalky, 2024)
11. Pri krizi - Volkswagen (obsluha DNV elektrickami, 2027)
12. Zlate Piesky - Vajnory (zavedenie obsluhy Vajnor, 2029)
13. Stary most - ZST Petrzalka (dalsia vetva trate v Petrzalke, 2030)
Keby sa toto podarilo tak by sme mali celko slusnu elektrickovu siet...