Rozhodne som nepovedal ze posielat nadstandardne vozidla na ukor bratislavcanov. Ale v sucasnej situacii so 61 by som ich tam (keby sme ich mali) urcite posiela nakolko vacsina ludi na nej su ludia z BA.
To hovoríš Ty. Ja hovorím, že nie je dôvod na letisko dávať nejaké nadštandardné vozidlá. Nie vraky, ale prečo by na letisko mali jazdiť nejaké lepšie vozdilá, ako pre Bratislavčanov, ktorí si tú MHD platia zo svojich daní a pre seba?
Ja si také veci nepamätám, ale Google to určite bude veideť:-).
Okolo 70. roku bolo skúšobné použitie tyristorovej výzbroje (typ bol teda 9TrT, keďže ešte nemal hydraulické servo), sériovo od nejakého sedemdiesiateho ôsmeho-deviateho roku 9TrHT, tuším od 26. série.
Ja som v bežnej premávke jazdil len s tyristorovými trolejbusmi, prakticky len 14Tr a vyššími, na 9Tr som odjazdil asi 2 služby. Ale čo som mal párkrát príležitosť pri rôznych historických akciách, tak s tyristorovým sa jazdí asi tak tisíckrát lepšie
Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
RE:
Zaprotestovali starsi obyvatelia lebo po zruseni L39 by ju L78 nahradila iba cez tyzden cez vikend by nepremavala tak ako dnes.Tato cast ostredkov by ostala bez spojenia z centrom cez vikend. /neostala no ludia by museli prestupovat z L61 na 205 alebo elektricky na Trnavskom/
Nakoniec vznikol kompromis L39 slaby interval a posilnena L31.
Kedysi davno mala L39 spickovy int.6 minut a posilova L100 chodila od Vazovovej do Slavicieho udolia v cca 10 min.int. Nie je sa comu cudovat ,ze linky smerujuce k internatom su stale precpane aspon v useku Slavicie udolie-Trnavske myto.Neviem o tom ,ze by tam byvalo menej studentov ako za totaca.
ZST Vajnory su ako odbocka Ale suhlasim ze je to zbytocne stavat. Ako som uz povedal, ja by som spravil usek Zlate Piesky - Vajnory (obec) s moznym neskorsim prepojenim s Komisarkami.
Projekt nepoznam, ale ak je to pravda, co hovoris, tak je to podla mna dobra hlupost. ZST Vajnory je totiz malo atraktivnou stanicou (mozno okrem leta).
To spojenie, co som napisal, spominal ako realnu moznost primator minuly rok v jednej diskusii, kedze v okoli Vajnor je pripravovana vystavba priemyselneho parku (CEPIT) s vystavbou bytov pre jeho zamestnancov (cca pre 15 000 obyv.).
Preco? Predsa oficialny projekt je taky ze Raca - ZST Vajnory a ZST Vajnory - Zlate piesky.. ale ja by som preferoval keby ta trat namiesto na ZST isla niekam do obce...
Si pamätám, že keď som bol veľmi malý tato chodil občas pracovne do Košíc, alebo do Prahy a s mamou sme ho k tej Redute chodili vyprevádzať do tých letiskových Vrakos.
V sci-fi si zabudol spojit Vajnory s Racou (spravne ma byt Zlate piesky-Vajnory-CEPIT-BEZ-Komisarky). Aj rok by som na tejto trati posunul mimimalne o 10 rokov skor, pretoze tato cast ma velku perspektivu na skory rozvoj. ?
S499.1023, Ty budes vediet asi najlepsie odpovedat - v ktorom roku SKoda zacala do trolejbusov montovat tyristorovu vyzbroj a aka bola jazda s tymi trolejbusmi? Bolo to lepsie?
KLF