Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #63616:


Na námestí SNP, keď ešte nenašli toho zázračného investora, ktorý to postaví a zacvaká ? Keď sa to teraz čerstvo rekonštruovalo, že ešte betón nevyzrel ?

Ako vďaka tomu Staromestskému nápadu vyzerá Mierko a Štefánikova ?
Most SNP je priamo narvatý do mesta, bez akejkoľvek snahy ho obísť. Svojho času bolo dosť možností ako to spraviť inak - a ako sme si zvykli - neboli na to peniaze.

Aj som si myslel, že sa nad tými linkami pozastavíš, ale dával som ich tam pre ostatných, aby vedeli o čom je reč. ?

Pražské metro do úzkeho centra ani nemuselo. Centrum je a bolo výborne zaelektričkované. Väčšina ľudí tam NEVYSTUPUJE ale len PRESTUPUJE.

Odkiaľ si vyčaroval že ľudia chcú ísť do centra ???
Aký rozvoj sa v centre predpokladá ?

Rozprávam o okruhu pre NDS a nie o výplodoch skrz centrum - načo by asi bolo spojenie (Dúbravka) Karlovka - Petržalka - (1... Nivy - Trnavské mýto) (2... Prievoz - Nové mesto - Rača) ?
Reply on: Papyr #63540:
Odkiaľ máš túto informáciu? Ešte pred 2 mesiacmi Prešov tie TAM-y odmietal predať.
Reply on: Sommelier #63618:
na tej trase na jej prepravne naroky postacuje jedna spickova autobusova linka so spickovym intervalom 8 minut, stavat kapacitny system v smere kde mi dopravne naroky stiha obsluzit jedna autobusova linka s takym intervalom povazujem za nezmyselne vyhadzovanie penazi...
Reply on: eripmav #63509:
Zrušiť trať na hlavnú stanicu by bola najväčšia idiocia v dejinách MHD v Bratislave. A ak ju označuješ za nepoužívanú, tak slepý si ty!
Reply on: tomas1 #63497:
Rybníčka by som moc neospevoval. Vyrobil z STV obyčajnú komerčnú televíziu, ktorá by mohla pokojne fungovať aj bez dotácií. Skutočne netuším, čo má čo na verejnopúrávnej televízii hľadať nejaká SuperStar.
Reply on: Eury #63487:
Veľmi intenzívne som sa snažil prinútiť kompetentných, aby tú prešovskú 15Tr kúpili. Ale zdá sa, že Cng. by to bral ako osobnú urážku.
Reply on: tomas1 #63476:
Súkromný dopravca kúpi za vlastné a musí to dostať späť buď v cestovnom alebo v dotáciách. Nerobí to z filantropie. Bodka.
Reply on: Andy #63460:
Ty máš teda skutočne dosť...
Reply on: si #63614:
keď zabudneš na model do centra a z centra a zamyslíš sa nad prepojením Biskupice - Prievoz - Ružinov - Nové Mesto - Rača, čo je na tom zlé ?
Napríklad táto trasa sa dá zrealizovať úplne rovnako a bude rozhodne urbanisticky osožnejšia ako pokračovať vo vytváraní jedného prestupného centra.
Reply on: Andy #63453:
Neviem ako Tebe, ale mne to pripadá celé hrozné. Podľa Teba je normálne, že nemáš vôbec žiadnu inú možnosť dopravy, ako IAD???
Reply on: Sommelier #63450:
Električka na námestí SNP by pod zem vliezla na Mierku? Si THC požíval alebo čo? Električka vlezie pod zem na Nám. SNP a vylazie spod nej na Predstaničnom námestí, prípadne spod nej nevylezie vôbec, čo je na tom k nepochopeniu?
Áno, Staromestská je dopravne v poriadku. Kam inam by si chcel doviesť most z Petržalky do centra? Ktoré miesta mali mať inú fukciu? Kto to povedal, kedy a prečo?
O smerovaní pôvodnej diaľnice mi skutočne linky posielať nemusíš:-). Niečo o nej viem.
Metro C bolo stavané ako prepojenie Jižního města s centrom, nie s východom a západom. Ako by si chcel postaviť JEDNU trasu, aby spájala JM s centorm, východom a západom súčasně?
Ten zvyšok - prečo odbočuješ od svojich pôvodných zvrhlostí niekam inam? Ešte raz sa ťa pýtam - ako by si električku z Petržalky smeroval Ty? Načo ti je napojenie Petržalky do Karlovej Vsi a na Kramáre, keď ľudia chcú do centra?????
Reply on: si #63612:
koľko systémov má bežná metropola, ktorou sa chce naša dedinka stať ?
Od autobusov, cez električky, metro, hybridy, vlaky...
Pri dnešných možnostiach variability a možností spoločných platforiem ?

A kto hovorí, že to (napriek tomu, čo som akurát napísal) musí byť nekompatibilný systém ?
Zachovajme 1000 mm rozchod aj napájanie. Prečo by rýchlodrážna električka nemohla na samostatnom telese využívať koridory železničných tratí ?
Reply on: Sommelier #63613:
isto, vela penazi a buldozerov by sa zislo, ale to bude treba uplne rovnako aj na to ak budes stavat neaky system uplne nanovo... a rozdiel v tom pouzit existujuce je taky, ze to mozes robit postupne, dajme tomu ze tento rok mam neake peniaze tak preryjem celu ruzinovsku radialu a dam tam mimourovnove krizenia a vyriedim zastavky, cele to ale mozem prevadzkovat nadalej napojene na ten zvysok bez zmien a ludia to pocitia len pozitivne, kedzto ak na tej istej trase postravis nieco nove (a to stare zrusis; ci nebodaj aj nechas - bude ti to este odcerpavat cestujucich) tak sa ti ludia na to vyseru ak ich to z ruzinova vyklopi kdesi na mileticke a tam budu musiet zas do niecoho prestupit az kym ti o 5 rokov nedojdu dalsie peniaze aby si mohol spravit dalsi kusok toho noveho...
Reply on: fobust #63611:

Žeby peniaze... Ja sa snažím o pochovanie toho volebného blábolu - že to bude "postavené" na súčasných radiálach.
NDS sa nikdy na nich nepostaví. Nemá šancu ! To za tých 15 rokov snáď zmeníme vyhlášku a kúpime porschetry (na viac asi nebudeme mať) a stále to bude "len" električka s malým rozdielom od 2 x T3 čo do kapacity a rýchlosti.

Jedine na nových tratiach, ktoré budú 100 % bez prejazdu automobilov, prechodu peších a bez bezprostrednej blízkosti obytných budov - len v tomto prípade bude rýchlosť spomínaných 80 km/h a nenahustené zastávky.
A to sa na súčasných tratiach spraviť nedá ! Pokiaľ nepoužiješ veľa peňazí a buldozérov.
Reply on: Sommelier #63606:
jednoznacne som za vyuzitie existujucich radial a to z uplne rovnakeho dovodu ako napriklad tu uz nekricim tolko po zmene rozchodu (aj napriek tomu zeby som ju tu rad videl): akykolvek novy usek ktory postavis kompatibilne k sucasnemu systemu mozes plnohodnotne zaclenit do prevadzky okamzite, akykolvek usek neakeho noveho systemu nekompatibilneho so sucasnym nemozes, mozes na nom vytvorit ostrovnu prevadzku ale stale tam budes nutne mat na koncoch prestupy a buds s tym na zaciatku obsluhovat velmi male uzemie; a pri sporadickom prisune financii ktory je v BA standardom ten zaciatok moze trvat velmi dlho, aj 20 - 30 rokov a dalsi system len preto aby sme ho mali nam tu myslim netreba...
Reply on: Sommelier #63609:

1. Tuším v San Franciscu také majú či kde...
2. Nevedia, ale rozhodujú.
3. Súčasné radiály po prestavbe! Z akého dôvodu nestavať novú platformu? Žeby peniaze? A čo električky, tie necháš dožiť a za 15 rokov ich zrušíš?
Reply on: Andy #63608:
kto rozpráva o zrušení ? Ja rozprávam o nereálnosti brutálneho posunu súčasných radiál k NDS - po súčasných radiálach sa nevybuduje.
A nové ?
Sústrediť sa na prepájanie jednotlivých MČ medzi sebou - oblúčiky a okruhy.
Reply on: fobust #63607:

neviem prečo, ale vonku som podzemky videl napajane aj tak aj tak - resp. si myslim, že by sa mal použiť aj - aj - sú vozidlá, ktoré v podzemí sťahujú zberače a napájajú sa z tretej.
Totiž - výška tunela (a tým pádom jeho celkový priemer) je nižšia pri použití tretej koľaje.

Na magistráte nevedia nič, možno občas pozrú do 40 ročnou kávou a 20 ročnou desiatou poznačených plánov. ?

To, že je to rýchlodrážna električka = súčasné radiály ???
Jo, rýchlodráha cez Vajnorskú a Račiansku - a na kieho je to dobré ?
Z akého dôvodu sa nedá postaviť úplne nová platforma s novými traťami ?
Reply on: Sommelier #63606:
Súčasné radiály chceš zrušiť a rošíriť tam cesty, alebo čo? A kde chceš stavať tie nové? 🙂 Napríklad konkrétne - v Rači, Karlovke, Ružinove, Dúbravke, Novom Meste.... Nejak som tvoju otázku nepochopil..
Reply on: Sommelier #63606:

Nepredpokladám napájanie z tretej koľajnice.
To nevieme, asi to nevedia ani na magoriáte.
Samozrejme že sme, však NDS má byť rýchlodrážna električka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement