Reply on: TMK2200 #63513:
linka na trase raca-ruzinov som myslel nie tak ze by sa niekto nasiel, kto by isiel touto linkou celu trasu - ale tak, ze je tazke aby sa linky otacali na vazovovej, a tak je nemozne spravit linky raca-vazovova a ruzinov-vazovova, aj ked z toho hladiska, ze vela cestujucich chce ist prave len po trnavske ci racianske myto, cize by to bolo logicke... kedze sa ale otacat elektricky na vazovovej ci racku ci trnavskom myte nemozu, je dobry riesenim linka iduca dalej do susednej radialy aj ked mi je jasne ze malokto ju vyuzije na celej trase, asi tak ako 88 nikto nevyuzije na cestu z noveho mosta na autobusovu stanicu, lebo aj pesi to ma rychlejsie... Totiz MHD sa ma robit tak ze co chcu ludia, nie ze co by bolo dobre (napriklad pre elektrickovu dopravu)... Niektore riesenia mi ale tak pripadaju, ze nerobia to kam a ako chcu ludia cestovat, ale nieco ine ? Napriklad si predstav ze si na Trnavskom myte. Myslis ze niekto sa najde taky ze vyuzije linky 8+2??? Alebo 201 (nevylukova trasa!)+61+74 - interval, dlzka cesty su kriteria v ktorych nekompromisne vitazi druha varianta, aj preto linky 2 a 8 na trase trnavske myto - hlavna stanica podla su na nic a mali by sa zrusit, aj ked uznavam ze to je zle pre elektrickovu dopravu, ale co chces cestujjucich nasilim nutit, aby sadli na tie eletricky? Aky ma vyznam elektrickova linka na stanicu, ked z tak dolezitych bodov ako trnavske myto alebo racianske myto ICH NIKTO VZIVOTE NEPOUZIJE, ked tak omylom...
tomas1
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti
je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...