Reply on: eripmav #63509:
Takto nemôžeš uvažovať. Keby si bol vo vedení tak rovno zrušíme celú električkovú sieť. Načo mať tam nejaké linky, keď tam chodia autobusy. Však? L8 je praktická a to dosť. Tu to neber, že ideš od Ružinova, ale že ideš od Hlavnej Stanice. Dobre, na Trnavské sa doťerigaj L61, resp. L74... ale potom fakt neviem, prečo ešte nám tu chodia električky.
tomas1
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti
je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...