a; Dokedy presne budú mať všetci vodiči MHD povinnosť nosiť tie modré košele? A potom to budú môcť nosiť doborovoľne?
Ako cestujúci to po roku znova vítam, no chápem, že nie každému vodičovi sa to pozdáva... Myslím, že to trochu prispieva k zlepšovaniu imidžu DPB.
b; Vlastne, aj to niektorí vodiči vítajú?
c; Ktorí vodiči tie košele nemusia nosiť? Minulý rok tu niekto spomínal, že brigádnici, dnes som na jednom záložáku videl vodiča v civile...
d; A tí brigádnici, to ešte existuje? To ako napr. na 2 mesiace DPB prijme nejakého vodiča? Ten musí splniť všetky také podmienky ako bežný zamestnanec?
Zdarec,
nemate niekto k dispozicii fotografie Ikarusu 280.08 (ev.c.4912) ? V galerii je len fotka tesne po havarii. Neviete niekto o "civilnej" fotke tohto busu?
Horšie ako v Nitre nie je len v Bystrici, ale v celom rade ďalších miest obsluhovaných SAD. Oproti ktorémukoľvek DP to v Nitre nie je žiadna sláva, ale medzi SAD-kami to rozhodne za slušný dopravný systém pokladať možno.
K vymenúvaniu nitrianskych zaujímavostí som ešte v predošlom príspevku zabudol napísať, že sa začali vymieňať všetky označníky MHD za novší a o dosť vzhľadnejší typ a tiež skutočnosť, že všetky vozidlá MHD sú vybavené palubnými počítačmi, ktoré nepretržite monitorujú vybrané parametre. Druhým menovaným sa na Slovensku dnes možno stretnúť IBA v Bratislave, Žiline, Prešove a práve tej "pravekej" Nitre.
Ohľadne spoja po 23. hodine si teda zaťal nesprávne, pretože opak je pravdou - posledným spojom odchádzajúcim Z CENTRA na sídlisko Klokočina je spoj linky č. 24 s odchodom od železničnej stanice o 23.02, od Tesca o 23.06 h
Ad second-hand. Opakujem - za dvanásť- až pätnásťmiliónovú ročnú dotáciu skrátka normálne vozy nezoženieš.
Verím, že zvíťazí zdravý rozum a žiaden konkurz na dopravcu v Nitre nebude. Jedno divadielko s tragickým koncom tejto republike už stačilo.
Občas sa tam vyskytnú aj vysokozdvižné plošiny DPB.
Re #63075 tomas1: A koho? Aj Ďurkovský sľuboval hory doly a *ovno z toho. Ale ak vieš poradiť niekoho, komu MHD nie je ľahostajná, tak ak nechceš sem, napíš mi na mail.
Do BA sa po dlhých rokoch kupia nove busy a v BA ešte ani nejazdili a už ich davaju na skušku do iných miest ☠ ? ?
neviete ake číslo dostala karosa 1201 ?
Keď tak pozerám na tie pekné fotečky trolejbusu č. 6702 tak ma napadá, ako sa asi dá vyložiť do boku, keď je takmer na celú dĺžku vagóna? To musí po kúskoch manévrovať, alebo mu nadvihnú predok a vysunú ho bočne?
A to sa v BA nenájde čelná rampa, aby mohol vyjsť normálne dopredu?
No,súhlasím s tebou v tom,že ešte horšie,než v Nitre,je to momentálne v Bystrici...Ja som BB do najhorších MHD nezaradil len preto,že ju stále považujem za mesto s fungujúcimi trolejbusmi.Nemôžem si zvyknúť na to,že to už nieje pravda....Stav Ikarusov v Nitre je lepší,než v BA,ale to nesúvisí s údržbou,ale s tým,že v NR je na vozidlá kladená neporovnateľne menšia prepravná záťaž......Neviem,ktorá linka v NR ide o 23hod...pokiaľ viem,tak je to možno 21-ka,alebo 27-ka,ale to nejde o odchod z centra do okrajových štvrtí,ale naopak o dojazd linky z okrajových štvrtí do centra....Zabudol som ešte dodať,že veľká časť vozidiel je second hand...nehovoriac o tom,že v premávke je stále Karosa B 731 z čias socializmu ešte stále s prevodovkou Praga,používanou ešte v Karosách ŠM 11....Je pravda,že magistrát sa k MHD v Nitre správa veľmi macošsky,a podľa mojich info možno vypíšu konkurz na nového dopravcu,takže ďalšia BB sa možno zopakuje
"No napríklad dosť zásadný rozdiel medzi ČR a SR je v tom, že tu štát nedotuje MHD."
- Ty máš pocit, že keď to tak u nás tak bolo tak sme mali superluxusné MHDečky na Slovensku? Zabudni na prachy od štátu a voľ poriadne vo voľbách do samosprávy... ?
_________________________________
(Choďte voliť! ? ❤ )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.