Takto nemôžeš uvažovať. Keby si bol vo vedení tak rovno zrušíme celú električkovú sieť. Načo mať tam nejaké linky, keď tam chodia autobusy. Však? L8 je praktická a to dosť. Tu to neber, že ideš od Ružinova, ale že ideš od Hlavnej Stanice. Dobre, na Trnavské sa doťerigaj L61, resp. L74... ale potom fakt neviem, prečo ešte nám tu chodia električky.
A co L8? Suhlasim ze L3 najlepsie zrusti, ale L8 je rovnako neprakticka, z Trnavskeho myta je to na stanicu este rychlejsie autobusom/trolejbusom ako z Racianskeho. Takisto L2... Z Dubravky ma L1 vyznam len preto, ze ide cez centrum a tam aj vsetci vystupuju (novy most, safarikovo nam, kamenne nam, obchodna...). Osobne s vetou "zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave" vobec nesuhlasim. Myslim ze trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe je vhodna akurat tak na zrusenie ☠ a elektrickova doprava by tym nijak neutrpela, skorej naopak, kedze by sa posilnil interval na ine smery, mozno by bola este atraktivnejsia. Samozrejme trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe, ak by sa nasli niekedy peniaze na trat na hlavnu stanicu pod Sancovou ulicou, aj ako spojnica Racka a Trnavskeho myta, a ako pokracovanie pod Stefanikovou ulicou na Hodzovo namestie, to treba privitat a to by bolo naozaj velke plus pre elektrickovu dopravu. Ale sucasnu trat vidim ako neperspektivnu, slepu a nepouzivanu...
Re #45834 (dispečer) eripmav: Vyťaženie úseku Vazovova - Hlavná Stanica nie je nízke, veď po úseku Vazovova - vyhybka TU jazdí teraz všetko, čo (išlo) na obchodnú ulicu. S tou linkou do Ružinova si musím dovoliť oponovať, keďže touto trasou občas cestujem, nemyslím si, žeby zniesla svoje ovocie. Tú L3 treba zrušiť a nechať L5 a L11. A stále platí známe porekadlo - zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave.
Chcel by som sa spýtať, keď vystúpim z L93 na zastávke ŽST Petržalka, či sa dostanem podchodom na stanicu, či ten podchod je v prevádzke. Nerád by som s malým deckom behal niekde cez koľaje...
Píšeš, že je výhodnejšie, keď sa verejná správa snaží zbaviť podnikania. Lenže MHD NIE JE podnikanie! Mimochodom, čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?
Prsne preto mi to napdlo, lebo v suvislosti s bystickymi trolejbusmi sa o tom nieco popisalo.. ..viem ze nove by boli urcite lepsie ale aj reko 15Tr je urcite lepsia ako nic.. ?
Prirodzene že môže aj 10 dopravcov. No ak chceš napr. u električiek zvýšiť kvalitu, musel by si nájsť niekoho kto ti dá tak 2 mld., keďže jedna električka stojí cca 80 mil. Sk. + vozovňa a koľaje v nej,.... U trolejbusov je to lacnejšie, no rovnako ako u električiek to považujem za nekoncepčné. Veď dokonca ešte aj v maršrutkovom Poblatí majú t-busy meské podniky...
No ale keď by na Mesto prišiel niekto, kto by sa rozhodol improvovať MHD tak z dvoch možností
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti
je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...
No, už sa mi to dáko nepodarilo nájsť, ale v čase najväčšieho haló ohľadom trolejbusov v BB boli na sekcii bb imhd aj na bratislavskej sekcii zverejnené vyhlásenia, ktoré potvrdzovali za istých podmienok záujem DPB o kĺbové trolejbusy z BB, takže neviem čo si počul ty, ale toto tu bolo oficiálne zverejnené, i keď si uvedomujem ze tieto stránky niesu ani oficialnymi strankami dotknutých miest ani patričných dopravných podnikov.
Tak tu je to čierne na bielom. Ale čítal som to aj inde. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti
je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...