? priebezna konecna zastavka... len skoda ze tam nenahodi aspon tie +2min aby sme odisli s nulou... ?...
Eripmav: Ja mam pocit ze tam chodi teraz dost spojov a uz teraz tam musime stavat pred zastavkou kym odide iny spoj pred dalsim (aspon rano) ked mam rano c.17 tak sa tam trckame jak debilkovia za sebou jeden odide, druhy pride a dalsi za minutu... ja si myslim ze linka c.17 by mala tocit cez tunel spat ako posilovka linky c.5 cez Kapucu... Z Dubky ide toho dost a aj dost casto... ?
No čo sa týka tohto okruhu, osobne som sa cezeň v posledných rokoch celkom často vozil na výlukovej L 6 a L11 a počet cestujúcich v úseku Kapucínska - Nový most okrem mňa v celej súprave 1 - 2 ľudia, takže sa to rozhodne neoplatí.
Myslim ze hoppusmark by chcel aby L14 isla aj pod Novy Most, myslim ze to nie je zly napad - okruh nam.snp-tunel-novy most-safarikovo nam. alebo opacne... Aj ked urcite to znamena predlzenie trasy a teda viac vozidiel, viac vodicov... Ale kazdy tu rozprava ze nechceme linky odvsadial vsade ale cestujuci maju prestupovat... No len ono to chce potom nejake miesta na prestupovanie, najlepsie zopar miest, kde sa vsetky linky stretnu, a myslim ze Novy Most by medzi take miesta mal patrit a tak fakt, ze linky ako 11, 14, 13 tam nechodia povazujem aj ja za vazny nedostatok.
Cize preto preferujes elektricky na hl.st. lebo tam cestujes ty?
Presne ako pisal eripmav, aj ja som musel m i l i o n k r a t vystupit na Trnavskom/Racianskom z liniek 2,3,8 a neskutocne ma stvalo ze musim cakat (vecer aj 10 minut) na linku ktora ide do centra..
A tu nejde iba o jediny prestup, ale napr. ak prestupujem este do petrzalky tak mam v takom pripade prestupy 2, z toho jeden uplne zbytocny "elektrickovy".
Keby aspon dojazdy z Ruzinova do vozovne Krasnany vozili ludi. Vecer ma vzdy na zastavke zasypu prachom tri elektricky rutiace sa do Krasnan, kym pride nieco, co vezie aj ludi...
Jedine rano funguje takto jeden dojazd na linke 9.
Prec so Zacharom, bleee.
TeBeCe v dispečeri písal, že vraj od zajtra. L8 je na to, aby ľudia išli PRIAMO z Ružinova na Hlavnú Stránku. Nespamujme tu diskusné fóra, zriaďujem o tom stránku a tam dám aj diskusiu.
linka na trase raca-ruzinov som myslel nie tak ze by sa niekto nasiel, kto by isiel touto linkou celu trasu - ale tak, ze je tazke aby sa linky otacali na vazovovej, a tak je nemozne spravit linky raca-vazovova a ruzinov-vazovova, aj ked z toho hladiska, ze vela cestujucich chce ist prave len po trnavske ci racianske myto, cize by to bolo logicke... kedze sa ale otacat elektricky na vazovovej ci racku ci trnavskom myte nemozu, je dobry riesenim linka iduca dalej do susednej radialy aj ked mi je jasne ze malokto ju vyuzije na celej trase, asi tak ako 88 nikto nevyuzije na cestu z noveho mosta na autobusovu stanicu, lebo aj pesi to ma rychlejsie... Totiz MHD sa ma robit tak ze co chcu ludia, nie ze co by bolo dobre (napriklad pre elektrickovu dopravu)... Niektore riesenia mi ale tak pripadaju, ze nerobia to kam a ako chcu ludia cestovat, ale nieco ine ? Napriklad si predstav ze si na Trnavskom myte. Myslis ze niekto sa najde taky ze vyuzije linky 8+2??? Alebo 201 (nevylukova trasa!)+61+74 - interval, dlzka cesty su kriteria v ktorych nekompromisne vitazi druha varianta, aj preto linky 2 a 8 na trase trnavske myto - hlavna stanica podla su na nic a mali by sa zrusit, aj ked uznavam ze to je zle pre elektrickovu dopravu, ale co chces cestujjucich nasilim nutit, aby sadli na tie eletricky? Aky ma vyznam elektrickova linka na stanicu, ked z tak dolezitych bodov ako trnavske myto alebo racianske myto ICH NIKTO VZIVOTE NEPOUZIJE, ked tak omylom...
Eripmav, a keď dobre rozumiem, snažíš sa mi vytykať, že môj návrh je polopatistický. A ten čo mal byť od 5.9 nie je? No zoberme si napríklad L3. Načo bude chodiť z Rače do Ružinova, keď nastúpi pri Slimáku na L50? [[[ rozmýšľam ako ty ]]]
Takto nemôžeš uvažovať. Keby si bol vo vedení tak rovno zrušíme celú električkovú sieť. Načo mať tam nejaké linky, keď tam chodia autobusy. Však? L8 je praktická a to dosť. Tu to neber, že ideš od Ružinova, ale že ideš od Hlavnej Stanice. Dobre, na Trnavské sa doťerigaj L61, resp. L74... ale potom fakt neviem, prečo ešte nám tu chodia električky.
A co L8? Suhlasim ze L3 najlepsie zrusti, ale L8 je rovnako neprakticka, z Trnavskeho myta je to na stanicu este rychlejsie autobusom/trolejbusom ako z Racianskeho. Takisto L2... Z Dubravky ma L1 vyznam len preto, ze ide cez centrum a tam aj vsetci vystupuju (novy most, safarikovo nam, kamenne nam, obchodna...). Osobne s vetou "zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave" vobec nesuhlasim. Myslim ze trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe je vhodna akurat tak na zrusenie ☠ a elektrickova doprava by tym nijak neutrpela, skorej naopak, kedze by sa posilnil interval na ine smery, mozno by bola este atraktivnejsia. Samozrejme trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe, ak by sa nasli niekedy peniaze na trat na hlavnu stanicu pod Sancovou ulicou, aj ako spojnica Racka a Trnavskeho myta, a ako pokracovanie pod Stefanikovou ulicou na Hodzovo namestie, to treba privitat a to by bolo naozaj velke plus pre elektrickovu dopravu. Ale sucasnu trat vidim ako neperspektivnu, slepu a nepouzivanu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TMK2200