Reply on: Sommelier #63613:
isto, vela penazi a buldozerov by sa zislo, ale to bude treba uplne rovnako aj na to ak budes stavat neaky system uplne nanovo... a rozdiel v tom pouzit existujuce je taky, ze to mozes robit postupne, dajme tomu ze tento rok mam neake peniaze tak preryjem celu ruzinovsku radialu a dam tam mimourovnove krizenia a vyriedim zastavky, cele to ale mozem prevadzkovat nadalej napojene na ten zvysok bez zmien a ludia to pocitia len pozitivne, kedzto ak na tej istej trase postravis nieco nove (a to stare zrusis; ci nebodaj aj nechas - bude ti to este odcerpavat cestujucich) tak sa ti ludia na to vyseru ak ich to z ruzinova vyklopi kdesi na mileticke a tam budu musiet zas do niecoho prestupit az kym ti o 5 rokov nedojdu dalsie peniaze aby si mohol spravit dalsi kusok toho noveho...
Sommelier
Žeby peniaze... Ja sa snažím o pochovanie toho volebného blábolu - že to bude "postavené" na súčasných radiálach.
NDS sa nikdy na nich nepostaví. Nemá šancu ! To za tých 15 rokov snáď zmeníme vyhlášku a kúpime porschetry (na viac asi nebudeme mať) a stále to bude "len" električka s malým rozdielom od 2 x T3 čo do kapacity a rýchlosti.
Jedine na nových tratiach, ktoré budú 100 % bez prejazdu automobilov, prechodu peších a bez bezprostrednej blízkosti obytných budov - len v tomto prípade bude rýchlosť spomínaných 80 km/h a nenahustené zastávky.
A to sa na súčasných tratiach spraviť nedá ! Pokiaľ nepoužiješ veľa peňazí a buldozérov.