Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #63613:
isto, vela penazi a buldozerov by sa zislo, ale to bude treba uplne rovnako aj na to ak budes stavat neaky system uplne nanovo... a rozdiel v tom pouzit existujuce je taky, ze to mozes robit postupne, dajme tomu ze tento rok mam neake peniaze tak preryjem celu ruzinovsku radialu a dam tam mimourovnove krizenia a vyriedim zastavky, cele to ale mozem prevadzkovat nadalej napojene na ten zvysok bez zmien a ludia to pocitia len pozitivne, kedzto ak na tej istej trase postravis nieco nove (a to stare zrusis; ci nebodaj aj nechas - bude ti to este odcerpavat cestujucich) tak sa ti ludia na to vyseru ak ich to z ruzinova vyklopi kdesi na mileticke a tam budu musiet zas do niecoho prestupit az kym ti o 5 rokov nedojdu dalsie peniaze aby si mohol spravit dalsi kusok toho noveho...
Reply on: fobust #63611:

Žeby peniaze... Ja sa snažím o pochovanie toho volebného blábolu - že to bude "postavené" na súčasných radiálach.
NDS sa nikdy na nich nepostaví. Nemá šancu ! To za tých 15 rokov snáď zmeníme vyhlášku a kúpime porschetry (na viac asi nebudeme mať) a stále to bude "len" električka s malým rozdielom od 2 x T3 čo do kapacity a rýchlosti.

Jedine na nových tratiach, ktoré budú 100 % bez prejazdu automobilov, prechodu peších a bez bezprostrednej blízkosti obytných budov - len v tomto prípade bude rýchlosť spomínaných 80 km/h a nenahustené zastávky.
A to sa na súčasných tratiach spraviť nedá ! Pokiaľ nepoužiješ veľa peňazí a buldozérov.
Reply on: Sommelier #63606:
jednoznacne som za vyuzitie existujucich radial a to z uplne rovnakeho dovodu ako napriklad tu uz nekricim tolko po zmene rozchodu (aj napriek tomu zeby som ju tu rad videl): akykolvek novy usek ktory postavis kompatibilne k sucasnemu systemu mozes plnohodnotne zaclenit do prevadzky okamzite, akykolvek usek neakeho noveho systemu nekompatibilneho so sucasnym nemozes, mozes na nom vytvorit ostrovnu prevadzku ale stale tam budes nutne mat na koncoch prestupy a buds s tym na zaciatku obsluhovat velmi male uzemie; a pri sporadickom prisune financii ktory je v BA standardom ten zaciatok moze trvat velmi dlho, aj 20 - 30 rokov a dalsi system len preto aby sme ho mali nam tu myslim netreba...
Reply on: Sommelier #63609:

1. Tuším v San Franciscu také majú či kde...
2. Nevedia, ale rozhodujú.
3. Súčasné radiály po prestavbe! Z akého dôvodu nestavať novú platformu? Žeby peniaze? A čo električky, tie necháš dožiť a za 15 rokov ich zrušíš?
Reply on: Andy #63608:
kto rozpráva o zrušení ? Ja rozprávam o nereálnosti brutálneho posunu súčasných radiál k NDS - po súčasných radiálach sa nevybuduje.
A nové ?
Sústrediť sa na prepájanie jednotlivých MČ medzi sebou - oblúčiky a okruhy.
Reply on: fobust #63607:

neviem prečo, ale vonku som podzemky videl napajane aj tak aj tak - resp. si myslim, že by sa mal použiť aj - aj - sú vozidlá, ktoré v podzemí sťahujú zberače a napájajú sa z tretej.
Totiž - výška tunela (a tým pádom jeho celkový priemer) je nižšia pri použití tretej koľaje.

Na magistráte nevedia nič, možno občas pozrú do 40 ročnou kávou a 20 ročnou desiatou poznačených plánov. ?

To, že je to rýchlodrážna električka = súčasné radiály ???
Jo, rýchlodráha cez Vajnorskú a Račiansku - a na kieho je to dobré ?
Z akého dôvodu sa nedá postaviť úplne nová platforma s novými traťami ?
Reply on: Sommelier #63606:
Súčasné radiály chceš zrušiť a rošíriť tam cesty, alebo čo? A kde chceš stavať tie nové? 🙂 Napríklad konkrétne - v Rači, Karlovke, Ružinove, Dúbravke, Novom Meste.... Nejak som tvoju otázku nepochopil..
Reply on: Sommelier #63606:

Nepredpokladám napájanie z tretej koľajnice.
To nevieme, asi to nevedia ani na magoriáte.
Samozrejme že sme, však NDS má byť rýchlodrážna električka.
Sci-fi Bratislavská električka v podzemí...

Bude sa pod zemou napájať z tretej koľaje ? Je to vhodné - nevyhnutné ?
Nakoľko je prioritná oproti ostatným povrchovým stavbám ?
Ste za využitie súčasných radiál pre NDS ? (Osobne som proti a mám na to v rukáve mnoho dôvodov).
Reply on: Pitto #63604:
No lebo cez týždeň vraj len nejaké dva vozy, to sa asi neráta..
Reply on: Mikimaus #63603:
Viacero chýb. Cez víkendy jazdí na L43, L61 a cez pracovné dni počas prázdnin na L74.ň

na 87 len cez vikendy?
V meste odvčera jazdia nové autobusy http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2781515
Včera som stretla dva Solarisy na L88, ale na Prokofievovu ešte nedorazili ani dnes ráno ?
Na elektrickovej zastavke Botanicka zahrada instalovali nove pristresky (tie zelene) vcera este boli bez skiel, no mali rovnako zablendovane miesta na osvetlenie pristresku ? , takze osvetlene najskor nebudu . Ponechali tam aj povodne oprsane lavice , len ich natreli (podla mna ich ani len neosmirglovali a hrdza ostala pod farbou ) a dreva nechali povodne , jedno tam dokonca chyba ? Zase ide o nejake polovicate riesenie a la DPB ? Uvidime ako to bude pokracovat ?
Reply on: Jezo #63578:
Ved to je pravda, s tymi nulovymi emisiami. To su take autobusy, co nad sebou tahaju take dlhe draty... ktovie naco ich tam maju... 😉
Reply on: milannco #63594:
Ja som siel autom okolo, takze len som videl, ze na zastavke Ikáč 280 vselijak pokruteny - vravim si - chuuuuda dosluzilo. 😉
Reply on: *SOLARIS* maniak #63597:
Ako za? Pred! 😉

Ja len dúfam, že ostane 4947. Za týmto Pendolínom s naklápaním "čo zátačka a cestujúci dajú" by mi bolo obzvlášť smutno... ?

Zubatý Fekál inak nesklamal. Miestami som sa v tej poľskej plynovej saune pri akcelerácii cítil skoro ako v starých dobrých šerbloch Ik4xx.

Nikto inak nevie, aký je oficiálny dôvod, kvôli ktorému sa tie Solarisy lakovali až v Bratislave a prišli sme tak o záruku na lak? To by ma vážne zaujímalo. (Len mi, prosím, nepovedzte, že sa počas objednávania ešte nevedelo, v akom nátere budú nakoniec jazdiť...)
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: Vladimír #63589:
No asi tak ? Alebo Slovensko za Trnavou končí... ?
Reply on: milannco #63594:

Keď už, tak "opraviť". Lepšie by však bolo "sprevádzkovať"... ☠
Reply on: KLF #63565:
no tak sa obavas dost zle, lebo o 19.45 uz znova jazdila 94. pravdupovediac pri odstavena pri auparku vyzerala dost zle, ale DPB dokaze opravit vsetko. a za dost rychlu dobu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.