Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #63453:
No ja neviem, ci je riesenie na sposob USA dobre...Si myslis, ze byt odkazany z velkej casti na auto je dobre?V USA je to asi tak, ze bud mas auto a je to OK, bud chodis peso alebo na bicykli a si cudny alebo chodis MHD a patris zvacsa medzi socialnu spodinu...teda toto neplati v tych najvacsich mestach ale berem do uvahy mensie mesta. A potom druha vec, videl si uz dakedy tie nekonecne zapchy v USA?
Reply on: S499.1023 #63403:
So Staromeskou súhlasím, aj keď to, že ziničila značnú časť Podhradia, je zlé. ☠ Ale taká otzáka do pléna, kadiaľ by ste vy viedli vnútromeský dopravný okruh za relatívne rozumnú cenu, ak o Staromeskej hovríte ako o zlom riešení?
Ike, d3k0, 81-71, S499.1023: Asi som sa vyjadril blbo, som to myslel tak, že keď by to bolo po príklade USA, tak by u nás v tejto dobe nemali kompetentní ochotu investovať do MHD ani toľko ako teraz..

A mimochodom, čo na tom USA systéme zas také hrozné?
Reply on: Andy #63445:
Keby sa 40 rokov riadne investovalo do MHD tak tu mohla byt taka MHD, ze IAD by sa vyuzivala na cisto medzimeststky transport... 🙂
Reply on: Andy #63445:
Dufam, ze niekto hackol tvoj nick a nepisal si to ty, lebo inak by som nemal slov...
Reply on: S499.1023 #63403:

Čisté konzultantské dohady o vedení trate námesti SNP - hlst - kde lektrička vlezie pod zem ? To že časom pôjde pod zem je jasné, ale čo dovtedy ?
Netuším, aké riešenie zvolia, ale jediný flek, ktorý tam možno je - fontána na mierku.
D1 by sa dnes projektovala úplne inak - a keď sme pri tom, čo asi vieš prvé predvojnové a vojnové časti od Prahy viedli inakadiaľ (zatopený most Borovsko, Otrokovické stavby). http://www.libri.cz/databaze/mosty/heslo.php?id=2468

Ak si toho názoru, že Staromestská je len necitlivá a inak v poriadku - to, že zdemoluješ tretinu mesta môžeš dať možno stranou, no to, že ďaľšiu tretinu dopravne domrdáš je už v poriadku ? To, že sa z miest, ktoré mali mať inú funkciu, stali miesta ťažko tranzitné obhajuješ ? A aby nebolo málo, pribudne tam električkový 5O m tranzit ?

Céčko - to je síce pekné, ale pokiaľ sa chceš dostať na Juh bez toho, aby si sa mrskal do centra (okrem 177, 139) nemáš šancu ! A to je ideálne riešenie ? Pretože použijem tvoje slové z centra a do centra, inam je to pekne s céčkom zlé.
Nehovorím o kľukatení trasy, ale o napojení s východom a západom Prahy.

Starý most je zvrhlý práve preto, lebo je určený na debilné vozenie ľudí do centra a z centra - tranzitné možnosti tohoto prepojenia do iných mestských častí sú na bode nula.

Nevyrývaj s Kutuzovovou - veľmi dobre vieš na čo by bolo prepojenie Račianskej a Vajnorskej dobré.

A k nerealnosti - reálne riešenia sú zatiaľ v Bratislave pokračovaním započatého v 70tych rokoch - a ako pozerám, dediči a prisluhovači tých najhorších riešení nevymreli, pokračujú v započatom diele. (A to Ťa z ničoho neobviňujem, ale to "funkčné" obhajovanie ma vážne dostalo).

K prestupnej stanici - o terajšej funkcii Petržalskej ŽSR nie je reč
- prestupná stanica v mieste križovania s existujúcou traťou - tunelovou prípojkou - električkovou radiálou (to by sa bez ohľadu na jedno čoi druhé malo zrealizovať) http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=768&print=1 (nehovoriac o tom, že by sa dal priamo spojiť Janíkov Dvor - Trnavské mýto (pri spoločnej platforme))
- oblúk Einsteinova - Karlova Ves - Kramáre - hlst
V týchto dvoch bodoch je zhrnuté počiatočné riešenie napojenia Patržalky na iné mestské časti - a nie narvať čo to znesie do centra.
Reply on: Andy #63445:
To máš teda dobre prevratene zmyšlanie...vlastne ani neviem, prečo sa hlasiš k fandom MHD...bohužial ty máš take typicke zmyšlanie Durkovskeho a spol....ak tu budu vladnut taky ludia, nikdy tu nic nebude...ak sa myslim, prepac, ale tvoje prispevky tak vyznievaju....
Reply on: Andy #63445:
Na dôkaz nepravdivvosti Tvojho tvrdenia doporučujem navštívť nejaké mesto veľkosti Bratislavy v západnej Európe.
Alebo máš záujem o riešenie typ USA - všetci majú autá, kto nejde autom, nemá čo hľadať na ulici?
ja sa enem v kratkosti vyjadrim k novym solarisom.

podla mojho nazoru ta reklama a zeleno zlte sfarbenie je docela dobre urobene. mne osobne sa paci. teda je to aspon podstatne lepsie ako na vrakosach...

a koniec koncov nevidm v tom absolutne ziadny rozdiel ci tam bude celoplosna reklama na SPP alebo modra na VUB ..
Reply on: Ike #63381:
Myslím, že ak by DPB zvýšil ceny nad úroveň svojich reálnych nákladov, alebo zredukoval intervali bol by v zisku? Alebo si myslíš, že taká 42, alebo 43 počas týždňa, ak práve nie sú škoslké výlety na Železnú, dosiahnu zisk?
Reply on: Papyr #63428:
Keby bola 40 rokov podporovaná IAD, tak by tu bola už celkom slušná cestná sieť a MHD by možno nemusela byť až tak podporovaná ako teraz...
Reply on: Mike #63328:
Bud si isty, ze pri navrhovani novych tras nocakov sa ani len trochu neprihliadalo na hladanie zamienok na vyhodenie MHD z Komarovskej.
Reply on: dankosmile #63436:
Si niekedy na tom Balkáne bol?
Reply on: dankosmile #63436:
Tu spinu, bordel, humus si tu robime sami. tak nenadavaj, ale nieco rob. mozno staci, aby si nabuduce nehodil papier na zem. niekde zacat mozes
Reply on: S499.1023 #63406:
No veď - 5 týždňou ubehlo a nemajú ešte EČV ?!?!?! ? Malčik Ty nedajbože veríš, že v SR su orgány čínné ??????? v tresnom konaní - KDE TY STANUJEŠ !? ?
Reply on: dankosmile #63427:
Prosím Ťa, koľko máš rokov?
Reply on: dankosmile #63416:
A ty si ako myslíš, že ten Blaguss by to robil zadarmo alebo čo? Vážení idealisti, uvedomte si, prosím, všetci, že keby prevádzkovanie MHD v Bratislave bol taký úžasný lukratívny kšeft, tak už dávno je tu o to bitka.
Reply on: Vladimír #63384:
nemusíš chodiť ani veľmi ďaleko - len sem poza humná do Brna alebo Libercu jednoducho do CZ.
Reply on: dankosmile #63436:
bol si tam? alebo to hovoris na zaklade subjektivneho dojmu?
Moldavsko nelezi na Balkane, je orientovane vsak na Rusko... nebol som tam, to ale neznamena ze by MHD v Kišinevi/e mala byt nejaka zla...
Rumunsko a Bulharsko su krajiny ktore si trosicku neskor uvedomili ze chcu ist prozapadnym smerom... v Rumunsku som nebol, no vravi sa ze je to spinava krajina... napriek tomu tam ziju slusni ludia, mozno slusnejsi ako tu
v Bulharsku som bol dostkrat, je tu spina, velky vplyv Turecka (vela Turkov), zle cesty... no v Sofii sa promenadovali nove elektricky, v dedine kde sme pred 4 rokmi isli po prasnej ceste bola pred rokom krasna asfaltka a po svahu na nedalekom kopci sa staval dialnicny viadukt s tunelom (behom roka!) takze, neviem ci su tvoje informacie pravdivo podlozene...

kazdopadne si neviem predstavit odovodnenie EU pre vykopnutie SVK z EU ktore bude zniet "pretoze sa stalo balkanskou krajinou"
Reply on: Ike #63434:
take Rumunsko, Bulharsko, Moldavsko... ? Proste spina, humus, skoro ako tu len horsie este o trochu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.