Čisté konzultantské dohady o vedení trate námesti SNP - hlst - kde lektrička vlezie pod zem ? To že časom pôjde pod zem je jasné, ale čo dovtedy ?
Netuším, aké riešenie zvolia, ale jediný flek, ktorý tam možno je - fontána na mierku.
D1 by sa dnes projektovala úplne inak - a keď sme pri tom, čo asi vieš prvé predvojnové a vojnové časti od Prahy viedli inakadiaľ (zatopený most Borovsko, Otrokovické stavby). http://www.libri.cz/databaze/mosty/heslo.php?id=2468
Ak si toho názoru, že Staromestská je len necitlivá a inak v poriadku - to, že zdemoluješ tretinu mesta môžeš dať možno stranou, no to, že ďaľšiu tretinu dopravne domrdáš je už v poriadku ? To, že sa z miest, ktoré mali mať inú funkciu, stali miesta ťažko tranzitné obhajuješ ? A aby nebolo málo, pribudne tam električkový 5O m tranzit ?
Céčko - to je síce pekné, ale pokiaľ sa chceš dostať na Juh bez toho, aby si sa mrskal do centra (okrem 177, 139) nemáš šancu ! A to je ideálne riešenie ? Pretože použijem tvoje slové z centra a do centra, inam je to pekne s céčkom zlé.
Nehovorím o kľukatení trasy, ale o napojení s východom a západom Prahy.
Starý most je zvrhlý práve preto, lebo je určený na debilné vozenie ľudí do centra a z centra - tranzitné možnosti tohoto prepojenia do iných mestských častí sú na bode nula.
Nevyrývaj s Kutuzovovou - veľmi dobre vieš na čo by bolo prepojenie Račianskej a Vajnorskej dobré.
A k nerealnosti - reálne riešenia sú zatiaľ v Bratislave pokračovaním započatého v 70tych rokoch - a ako pozerám, dediči a prisluhovači tých najhorších riešení nevymreli, pokračujú v započatom diele. (A to Ťa z ničoho neobviňujem, ale to "funkčné" obhajovanie ma vážne dostalo).
K prestupnej stanici - o terajšej funkcii Petržalskej ŽSR nie je reč
- prestupná stanica v mieste križovania s existujúcou traťou - tunelovou prípojkou - električkovou radiálou (to by sa bez ohľadu na jedno čoi druhé malo zrealizovať) http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=768&print=1 (nehovoriac o tom, že by sa dal priamo spojiť Janíkov Dvor - Trnavské mýto (pri spoločnej platforme))
- oblúk Einsteinova - Karlova Ves - Kramáre - hlst
V týchto dvoch bodoch je zhrnuté počiatočné riešenie napojenia Patržalky na iné mestské časti - a nie narvať čo to znesie do centra.
To máš teda dobre prevratene zmyšlanie...vlastne ani neviem, prečo sa hlasiš k fandom MHD...bohužial ty máš take typicke zmyšlanie Durkovskeho a spol....ak tu budu vladnut taky ludia, nikdy tu nic nebude...ak sa myslim, prepac, ale tvoje prispevky tak vyznievaju....
Na dôkaz nepravdivvosti Tvojho tvrdenia doporučujem navštívť nejaké mesto veľkosti Bratislavy v západnej Európe.
Alebo máš záujem o riešenie typ USA - všetci majú autá, kto nejde autom, nemá čo hľadať na ulici?
ja sa enem v kratkosti vyjadrim k novym solarisom.
podla mojho nazoru ta reklama a zeleno zlte sfarbenie je docela dobre urobene. mne osobne sa paci. teda je to aspon podstatne lepsie ako na vrakosach...
a koniec koncov nevidm v tom absolutne ziadny rozdiel ci tam bude celoplosna reklama na SPP alebo modra na VUB ..
Myslím, že ak by DPB zvýšil ceny nad úroveň svojich reálnych nákladov, alebo zredukoval intervali bol by v zisku? Alebo si myslíš, že taká 42, alebo 43 počas týždňa, ak práve nie sú škoslké výlety na Železnú, dosiahnu zisk?
No veď - 5 týždňou ubehlo a nemajú ešte EČV ?!?!?! ? Malčik Ty nedajbože veríš, že v SR su orgány čínné ??????? v tresnom konaní - KDE TY STANUJEŠ !? ?
A ty si ako myslíš, že ten Blaguss by to robil zadarmo alebo čo? Vážení idealisti, uvedomte si, prosím, všetci, že keby prevádzkovanie MHD v Bratislave bol taký úžasný lukratívny kšeft, tak už dávno je tu o to bitka.
bol si tam? alebo to hovoris na zaklade subjektivneho dojmu?
Moldavsko nelezi na Balkane, je orientovane vsak na Rusko... nebol som tam, to ale neznamena ze by MHD v Kišinevi/e mala byt nejaka zla...
Rumunsko a Bulharsko su krajiny ktore si trosicku neskor uvedomili ze chcu ist prozapadnym smerom... v Rumunsku som nebol, no vravi sa ze je to spinava krajina... napriek tomu tam ziju slusni ludia, mozno slusnejsi ako tu
v Bulharsku som bol dostkrat, je tu spina, velky vplyv Turecka (vela Turkov), zle cesty... no v Sofii sa promenadovali nove elektricky, v dedine kde sme pred 4 rokmi isli po prasnej ceste bola pred rokom krasna asfaltka a po svahu na nedalekom kopci sa staval dialnicny viadukt s tunelom (behom roka!) takze, neviem ci su tvoje informacie pravdivo podlozene...
kazdopadne si neviem predstavit odovodnenie EU pre vykopnutie SVK z EU ktore bude zniet "pretoze sa stalo balkanskou krajinou"
No, pozor. Ja si komunizmus este trochu pamatam. Doprava bola vynikajuca, ale:
a) spojov verejnej hromadnej dopravy bolo vela a boli lacne, ale to bolo aj tym, ze bol velky problem kupit auto. V prepocte na dnesne platy by stala blba Skoda 100 asi 570 000 Sk!!! A na auta sa cakalo cele roky v poradovniku, posledne poradovniky boli koncom 80. rokov na Favority.
b) vo velmi malo miestach existovala taktova doprava (odchody v rovnakej minute kazdu hodinu).
c) napriklad zeleznicnych spojov na trati BA-KE a BA-PHA bolo menej, nez dnes.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.