mam oci pamatam si casy ked sa mi rano o 7mej nepodarilo na 4x dostat do preplnenej 21ky, po obede detto... teraz to sice neni nic moc, ale aspon nestojim na schodoch a poobede si dokonca obcas aj sadnem naopak, autobus stava v kolonach aj o pol hodinu dlhsie ako stavaval...
+ vela ludi v mojom okoli si "konecne kupilo auto"
Si>dal som blby priklad. PC kaviarne uz samozrejme nie su atraktivne pretoze ludia co tam chodili uz maju internet doma, ale dajme tomu ze to bol priklad z pred 6tich rokov... dalo sa na tom slusne zarobit... ked zvazime ze atraktivita MHD dak prudko neklesla (ako net-kaviarni), tak by to tu mohlo fungovat....
Šuhajík, ty si múdry ako rádio, ale ráč láskavo zaregistrovať, že tie autobusy ešte nemajú EČV. A čo sa týka rodinných sro-čiek a defraudácií, obráť sa so svojimi podozreniami na orgány činné v trestnom konaní, určit ti budú vďačné.
Ma tak napadlo: ked Blaguss prevadzkuje dopravu do Avionu a Palace preco by nemohol prevadzkovat aj bratislavsku MHD? Naco nam je podnik ktory nam neponuka sluzby len nas obera o cas a este mu za to platime? Kuknite toto: http://img226.imageshack.us/my.php?image=wienbus3kz.jpg
Obávama sa, že rozprávaš o niečom, čo si si sám vyfantazíroval. Aké vedenie na pylónoch v úseku Mierové (Hodžovo ? ) námestie - Hlavná stanica? To ako budeš búrať Grassalkovichov palác alebo chceš v osi Štefánikovej stavať Schwebebahn? Každému súdnemu človeku je jasné, že v CMO povedie električka v budúcnosti pod zemou. Takéto riešenie, ktoré pokladám pre mesto veľkosti Bratislavy za ideálne, môžeme vidieť v mnohých mestách pod názvom Stadtbahn. To je moja odpoveď na tvoje konzultantské úvahy o "celkovom vedení trate".
Výraz "predisponované Kamenné námestie" znamená čo? Že ho budú niekam presúvať? Alebo si len chcel napísať, že je preťažené, ale v cudzích termitoch nie si až taký suterén ? ?
Čo sa týka priamkových trás, pletieš dokopy nesúvisiace veci. D1 je poplatná dobe svojho vzniku, bola projektovaná ako diaľnica prakticky výhradne pre spojenie Praha - Brno - severné Slovensko, z ktorej mali byť ďalšie mestá lúčovite napojené.
SJM v Prahe bola projektovaná v tridsiatych rokoch minulého storočia ako súčasť vtedy populárneho tzv. roštového systému a mala byť doplnená obdobnou východo-západnou magistrálou. Vtedy ešte nikto nepredpokladal taký stupeň motorizácie a taký rast dopravného zaťaženia a okrem toho, dopravná veda sa taktiež vyvíja.
Staromestská v Bratislave okrem toho, že bohužiaľ necitlivo (čo je však spoločným znakom takmer všetkých stavieb vtedajšej doby, ktoré nebrali ohľad na tzv. relikty minulosti) zlikvidovala veľkú časť historického centra, je z dopravného hľadiska v poriadku.
Pražské Metro "C" ako viac-menej jednoúčelová linka pre obsluhu sídlištnej aglomerácie Jižní město je projektovaná ideálne, jej úlohou je navážať masy ľudí do centra a z centra. Akékoľvek kľukatenie trasy by bolo kontraproduktívne.
Mohol by si nejako konkrétne špecifikovať, PREČO pokladáš Starý most za zvrhlé riešenie? A otázke na prestupnú stanicu medzi žst. Petržalka a Prístavným mostom som nerozumel, mohol by si napísať, o čo konkrétne ti ide, tak, aby sme to aj my pribrzdenejší pochopili?
A na záver: Stále mi nie je jasné, ako by spojenie Petržalka - Hlavná stanica (ktoré je, mimochodom, z hľadiska tranzitnej frekvencie nepodstatné) mohlo byť vylepšené električkou po Kutuzovovej ? .
Re #63367 Sommelier: Vzhľadom na to, že podaktorí z nás tu o SZKV alias Dromológovi alias Ex-rádio OK vieme svoje, na tvojom mieste by som sa z takejto podpory vEľmi netešil. Je to totiž takmer jednoznačný dôkaz toho, že tvoje riešenie je síce pekné a dôkladne šotoušské, ale absolútne nerealistické ? .
staci dlhodobejsie cestovat neakou linkou a mozes si kludne vsimat ze bez zmeny intervalu sa ti v priebehu rokov mnozstvo ludi v nej znizuje (a priamoumerne tomu sa (v pripade spojov jazdiacich po cestach) zvysuje cas straveny v zapchach)
hmm ok, takze priklad inetovej kaviarne... co myslis, preco akosi nove nevznikaju a stare aj dost zanikaju ? odhliadnuc od toho ze net ma uz vela ludi aj doma, skus sa danou oblastou troska zaoberat a ked zistis ake su najmy za rozumne umiestnene priestory, ake zderstvo ta caka v podobe roznych dani a SW licencii a kopu inych srand, tak ta s istotou 10x prejde chut na takyto typ podnikania pravdupovediac nepoznam uz v sucasnosti jedinu inetovu kaviaren ktora by tym zivila svojho majitela, skor je to len neaky imageovy doplnok neakych jeho inych aktivit...
kabrioletbus je super... otazka je kolko stala jeho vyroba a ci to nebolo zbytocne... ale ak by to vsetko stalo len na odstraneni strechy a okien z polosrotu + domotnovania markizy, taketo busy by som uvital na "letnych" linkach, akou napriklad je 56 ci 54, 43, 128
Ked som zhliadol ten kabriolet bus zavolal som clena mojej rodiny nech si kukne foto a prva otazka bola: to je africky autobus? Vidis! Este, ze zijeme na Slovensku. ? A ja, ze: "ale to je slovenske"
a este jeden rozdiel... peniaze mozes pouzit len na nakup vozidiel a stavbu trati... nemozes si za ne kupit auto alebo zaplatit zene tyzdenny pobyt na malorke
no ved to... ale princip je rovnaky.... aj ked si napriklad otvaras internetovu kaviaren, pozicias si €€€ ,kupis par PC, zvysis cenu, potom splatis dlh, a tym padom ze nebudes uz musiet splacat dlh, budes moct znizit cenu a zarabat ovela viac... to mozes potom investovat na nakup lepsich PC, popripade viacej PC a tak...
i ked, uznavam ze MHD v BA je v riadnej kasi co sa atraktivnosti tyka, tu uz vacsie zisky nebudu (pri tomto tempe a cene, len nizsie a nizsie), lebo pocet cestujucich klesa... no aj tak mi chyba nejaky signal zo strany dpb na zvysenie atraktivnosti (napriklad nocnymi spojmi konkurovat taxikom). tam je proste zle hospodarenie s peniazmi...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Výraz "predisponované Kamenné námestie" znamená čo? Že ho budú niekam presúvať? Alebo si len chcel napísať, že je preťažené, ale v cudzích termitoch nie si až taký suterén ? ?
Čo sa týka priamkových trás, pletieš dokopy nesúvisiace veci. D1 je poplatná dobe svojho vzniku, bola projektovaná ako diaľnica prakticky výhradne pre spojenie Praha - Brno - severné Slovensko, z ktorej mali byť ďalšie mestá lúčovite napojené.
SJM v Prahe bola projektovaná v tridsiatych rokoch minulého storočia ako súčasť vtedy populárneho tzv. roštového systému a mala byť doplnená obdobnou východo-západnou magistrálou. Vtedy ešte nikto nepredpokladal taký stupeň motorizácie a taký rast dopravného zaťaženia a okrem toho, dopravná veda sa taktiež vyvíja.
Staromestská v Bratislave okrem toho, že bohužiaľ necitlivo (čo je však spoločným znakom takmer všetkých stavieb vtedajšej doby, ktoré nebrali ohľad na tzv. relikty minulosti) zlikvidovala veľkú časť historického centra, je z dopravného hľadiska v poriadku.
Pražské Metro "C" ako viac-menej jednoúčelová linka pre obsluhu sídlištnej aglomerácie Jižní město je projektovaná ideálne, jej úlohou je navážať masy ľudí do centra a z centra. Akékoľvek kľukatenie trasy by bolo kontraproduktívne.
Mohol by si nejako konkrétne špecifikovať, PREČO pokladáš Starý most za zvrhlé riešenie? A otázke na prestupnú stanicu medzi žst. Petržalka a Prístavným mostom som nerozumel, mohol by si napísať, o čo konkrétne ti ide, tak, aby sme to aj my pribrzdenejší pochopili?
A na záver: Stále mi nie je jasné, ako by spojenie Petržalka - Hlavná stanica (ktoré je, mimochodom, z hľadiska tranzitnej frekvencie nepodstatné) mohlo byť vylepšené električkou po Kutuzovovej ? .
Re #63367 Sommelier: Vzhľadom na to, že podaktorí z nás tu o SZKV alias Dromológovi alias Ex-rádio OK vieme svoje, na tvojom mieste by som sa z takejto podpory vEľmi netešil. Je to totiž takmer jednoznačný dôkaz toho, že tvoje riešenie je síce pekné a dôkladne šotoušské, ale absolútne nerealistické ? .