Reply on: si #63388:
no ved to... ale princip je rovnaky.... aj ked si napriklad otvaras internetovu kaviaren, pozicias si €€€ ,kupis par PC, zvysis cenu, potom splatis dlh, a tym padom ze nebudes uz musiet splacat dlh, budes moct znizit cenu a zarabat ovela viac... to mozes potom investovat na nakup lepsich PC, popripade viacej PC a tak...i ked, uznavam ze MHD v BA je v riadnej kasi co sa atraktivnosti tyka, tu uz vacsie zisky nebudu (pri tomto tempe a cene, len nizsie a nizsie), lebo pocet cestujucich klesa... no aj tak mi chyba nejaky signal zo strany dpb na zvysenie atraktivnosti (napriklad nocnymi spojmi konkurovat taxikom). tam je proste zle hospodarenie s peniazmi...
tomas1
- Techhnicky ťažko predstaviteľné, zbytočné.... ?
_______________________________________
http://www.emtest.sk/home/Default.aspx?TopLink=0&SideLink=1&Page=2
"3. Systém check in - check out"
(....)
- dopravca má dokonalé info o obsadenosti, pre cestujúcich výhoda veškerá žádná, asi trošku zdržovanie. (Pravda stále ďaleko menšie zdržanie ako jednodverový EMteror.)
_______________________________________
K tomu kabrioletnému autobusu:
To sociaľisitcké myslenie je zakorenené naozaj hlboko. Kabrioletný autobus OK dobrý nápad, ale oni naňho zas šplechnú "DPB divízia autobusy"... ? Koho zaujíma nejaká divízia? Mohla to byť dobrá príležitosť na začatie budovania JEDNOTNÉHO IMAGE a oni to takto odfláknu... ?