staci dlhodobejsie cestovat neakou linkou a mozes si kludne vsimat ze bez zmeny intervalu sa ti v priebehu rokov mnozstvo ludi v nej znizuje (a priamoumerne tomu sa (v pripade spojov jazdiacich po cestach) zvysuje cas straveny v zapchach)
hmm ok, takze priklad inetovej kaviarne... co myslis, preco akosi nove nevznikaju a stare aj dost zanikaju ? odhliadnuc od toho ze net ma uz vela ludi aj doma, skus sa danou oblastou troska zaoberat a ked zistis ake su najmy za rozumne umiestnene priestory, ake zderstvo ta caka v podobe roznych dani a SW licencii a kopu inych srand, tak ta s istotou 10x prejde chut na takyto typ podnikania pravdupovediac nepoznam uz v sucasnosti jedinu inetovu kaviaren ktora by tym zivila svojho majitela, skor je to len neaky imageovy doplnok neakych jeho inych aktivit...
kabrioletbus je super... otazka je kolko stala jeho vyroba a ci to nebolo zbytocne... ale ak by to vsetko stalo len na odstraneni strechy a okien z polosrotu + domotnovania markizy, taketo busy by som uvital na "letnych" linkach, akou napriklad je 56 ci 54, 43, 128
Ked som zhliadol ten kabriolet bus zavolal som clena mojej rodiny nech si kukne foto a prva otazka bola: to je africky autobus? Vidis! Este, ze zijeme na Slovensku. ? A ja, ze: "ale to je slovenske"
a este jeden rozdiel... peniaze mozes pouzit len na nakup vozidiel a stavbu trati... nemozes si za ne kupit auto alebo zaplatit zene tyzdenny pobyt na malorke
no ved to... ale princip je rovnaky.... aj ked si napriklad otvaras internetovu kaviaren, pozicias si €€€ ,kupis par PC, zvysis cenu, potom splatis dlh, a tym padom ze nebudes uz musiet splacat dlh, budes moct znizit cenu a zarabat ovela viac... to mozes potom investovat na nakup lepsich PC, popripade viacej PC a tak...
i ked, uznavam ze MHD v BA je v riadnej kasi co sa atraktivnosti tyka, tu uz vacsie zisky nebudu (pri tomto tempe a cene, len nizsie a nizsie), lebo pocet cestujucich klesa... no aj tak mi chyba nejaky signal zo strany dpb na zvysenie atraktivnosti (napriklad nocnymi spojmi konkurovat taxikom). tam je proste zle hospodarenie s peniazmi...
V tých hrách je oproti skutočnosti jeden zásadný rozdiel. Keď v hre niečo chceš, tak niekde klikneš, a to, čo chceš, sa stane. Ale v skutočnosti to tak nie je... Chceš niečo spraviť, a každý ti v tom bráni.. A umenie je práve presadiť si to, čo spraviť chceš..
"nad dverami by boli čidlá ktoré by automaticky označili kartu active a pri vystúpeni by ju deaktivovali."
- Techhnicky ťažko predstaviteľné, zbytočné.... ?
_______________________________________
http://www.emtest.sk/home/Default.aspx?TopLink=0&SideLink=1&Page=2
"3. Systém check in - check out"
(....)
- dopravca má dokonalé info o obsadenosti, pre cestujúcich výhoda veškerá žádná, asi trošku zdržovanie. (Pravda stále ďaleko menšie zdržanie ako jednodverový EMteror.)
_______________________________________
K tomu kabrioletnému autobusu:
To sociaľisitcké myslenie je zakorenené naozaj hlboko. Kabrioletný autobus OK dobrý nápad, ale oni naňho zas šplechnú "DPB divízia autobusy"... ? Koho zaujíma nejaká divízia? Mohla to byť dobrá príležitosť na začatie budovania JEDNOTNÉHO IMAGE a oni to takto odfláknu... ?
No to ma nenapadlo. Tak asi pravdu mas. No teda v buducnosti by som to teda riesil tak, ze by som kupil vozdidla ktore su podobne ako posledna dodavka. Trebars klbove modernejsie Solarisy. Alebo sa mylim? Nebolo by to tak potom rychlejsie?
tie hry sa len zdaleka priblizuju realite, pokial by si tam mal podmienky rovnako tvrde ako v skutocnosti, asi by ta to nebavilo... a okrem toho, urcite v tej hre sa snazis vozit substrat na dlhsie vzdialenosti (ala SAD) a nie na kratsie (DPB) kedze z toho su vzdy mensie vynosy...
Re #63385 dankosmile: ked ti dojdu nove vozidla (a v tomto pripade novy typ vozidiel) tak musis na ne vyskolit obsluhu, t.j. vodicov, dielencakov a pod. a to neaku tu chvilu trva, pokial by tak nespravili tak by sice vozy mohli premavat mozno aj na druhy den, ale velmi dlho by asi premavat nezostali (iny prejazdovy profil, takze hned prvy den by ich bola polovica obdrata a pokryvena, ...)
Ale vedia si predstaviť, však každý raz MHD chodil... Keby tí kompetentní boli dobrí, tak to tam vedia riadiť tak, že budú mať aj 5 BMWčiek, a MHD bude dobrá. Ale zas povedzme si to tak, kto by šiel robiť napr. riaditeľa divízie takej akciovky, keby mu ponúkali ako služobné auto Fabiu a nejaký smiešny plat aký v DPB je? ? ? ? ?
Nuž, oblasť MHD sledujem v rôznych mestách dosť dlho, ale že by niekde zaradili nové vozy na linky do 48 hodín si nespomínam. Za štandard považujem tak dva, občas tri týždne... Mesiac je už vcelku dosť dlho, ak nejde o nový typ vozidla.
V prípade Bratislavy sa mi zdá doba spojazdňovania vozidiel úplne štandardná.
Ale ved v pohode. To bolo len obrazne povedane. A nejde o to, ze ci je ta suma za to BMW zanedbatelna oproti MHD, ale o to, ze oni ked nemusia chodit v MHD nepotrebuju, aby bola v poriadku a nevedia si ani predstavit co to znamena pre clovek achodt v nasej MHD a pri tom trebars nieco vybavovat.. ze tym pride o peniaze a podobne..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si