Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #62874:
V polovici cesty oproti ČR? Tušíš vôbec, kde je v refomách ČR a kde je SR? Slovensko je v reformách omnoho ďalej!
Reply on: S499.1023 #62886:
Aaaale... Nie zrušiť "dotácie", ale zrušiť "to dotácie". Dobre... Asi som sa blbo vyjadril. (Viď #62869 bod 3)
Reply on: Sommelier #62863:
Ale tie Tvoje metafory proste NESEDIA, pochop to už kua konečne!!!
Reply on: tomas1 #62855:
Žiadne "socialistické" dotácie neexistujú. Pravidelná linková verejná doprava je dotovaná všade vo svete, takže neviem, o čom hovoríš.
Reply on: Sommelier #62880:
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov

a prajem dobru chut 🙂
Reply on: Sommelier #62856:
Zatiaľ čo Tvoja odpoveď, kde na to vziať, znela "Vezmeme SAD 7,50 a za to postavíme NDS za 5 miliárd". Skutočne to nemá cenu.
Reply on: Sommelier #62874:
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"
- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
Reply on: si #62879:
40 m je 40 m... nikde nie je napísané, že časť by mohla ísť po železnici - chce to vynájsť vhodnú hybridnú štruktúru - taký metrovlak...
Reply on: Sommelier #62876:
inac velka skoda povodnej trasy trate 131 ktora bola zaustena v byvalej zeleznicnej stanici na mlynskych nivach...
Reply on: si #62864:

http://img428.imageshack.us/img428/4811/bratislavatramsv344lo.jpg

tu je aj riešenie bbc a spol...
Nemýľ si červenú trasu na tejto mape s tou v biskupiciach - biskupická má pokračovanie v hnedej a fialovej s prestupnou stanicou Tučkova.

A dajte mi chvíĺu mier, idem na obed ....
Tí ktorí ste boli, príjemné po chuti, ostatným dobrú chuť ?
Reply on: Sommelier #62876:
ruzinovska radiala a jej predlzenie je urcite realnejsie ako to co si nakreslil ty 😃

Re #62877 Sommelier: a to s ako velmi velkokapacitnymi vozmi mam pocitat ? v mojich predpokladoch vychadzam z v sucasnosti existujucich a premavajucich vozidiel, hadam nemam ocakavat ze nam v BA zacnu jazdit poschodove 40m dlhe trolejbusy 🙂
(aj ked zmenu predpisov na premavku elektriciek a moznost vytvorenia dlhsich suprav by som uvital ihned)
Reply on: BMko #62813:
no ked to vraviš....len mi je smiešne že tu pixuješ na MHD KE....a sam si tam ešte v Marci mal namierene ? ?
Reply on: si #62875:
pocitaj s velkokapacitnami vozmi - a by the way tu (ako si sam pekne poznamenal) je zasadny problem existujucich radial - ich nedostatocna priepustnost.
Holt, nejak sa to riesit bude musiet... ?
Reply on: tomas1 #62873:
zabudni, ale zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic. Kto moze vypotit takuto dementnu hlupost v zivote nevidel mapu bratislavy !!!
Reply on: Sommelier #62872:
dobre, tak som zvedavy ako mi napriklad naprojektujes krizovatku pri zvaraku alebo na racku tak, aby mi tadial bez prestojov prechadzala kazdych 45 sekund elektricka (kedze oni akosik musia chodit oboma smermi a 90/2) a nezabudni ze to nemas presne kazdych 45 sekund, ale raz ti dojde o 30 sekund potom z opacneho smeru o 50 sekund, potom zas z toho prveho smeru o dalsich 40 sekund...
Reply on: tomas1 #62869:
tak rýchlo nemožeš mať tak ultrapravicový prístup. Nejde to a nefunguje to, keby sme boli aspon v polovici cesty oproti CR, beriem, ale to nemozes po Slovenskej mentalite chciet. Nemozeš.
Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie ?
Prečo by sa mali prepravné výkony na spolocnostou postavených tratiach mali cpať do rúk súkromných spoločností ? Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach ?
Reply on: Sommelier #62861:
k tej mapke - ako hovorí si je to asi priestorovo nereálne. Zo žitného ostrova supstrát prepravovať radšej cez ružinovskú radiálu. A do Vrakune by bolo ideálne nasadiť tie 25 metrové trolejbusy, myslím že za pár rokov budú dostupnejšie... ?
________________
Re #62866 fobust: ? Veď to nieje o tých 22 jazvečíkoch ale o vízii do budúcnosti, tak čo zas pindáš??? ? ? ?
Reply on: si #62870:
nechapem, preco vyzdvihujes odstranitelne problemy.
Reply on: si #62865:
načo až na dh ? Linky z DH sú len doplnkom - Cr by bola konečná pre vacsinu liniek napájajucich SAD.
Reply on: Sommelier #62868:
ok, takze budem na racianskej radiale vypravovat elektricky z obratiska kazdej 1.5 minuty, pri nasich uchvatnych CSS, co myslis, v akej vzdialenosti od obratiska pojde za sebou vlacik 3 a viac elektrickovych suprav ? (pomozem ti prikladom, pri omv na heckovej je cyklus CSS 2 minuty, elektricka ma volno velmi kratko, takze uz len tu sa ti budu pravidelne zhromazdovat 2 supravy...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.