Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas1 #62883:
ako som Ti napísal - nemožeš to po ujoch a tetách chciet - a do Stockholmu idme v lete, tak Ti dám potom vediet...
Minuly tyzden som bol v Amstiku - dokoncuju poslednu cast okruhu metra - inak je kompletne cele mesto rozkopané. Velmi dobre to tam chlapcom a dievcatam funguje, o bike systeme ani nehovoriac... taky maly dopravny sen...
Reply on: S499.1023 #62884:
za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť.
Nie je teda problém vo financovaní spôsobený tým,že neexistuje zákon o Bratislave,a Bratislava sa vlastne neberie ako mesto,ale iba ako jedna z obcí bratislavského kraja?Ja chápem,keď napríklad v prešovskom kraji 90 000 prešovčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ prispieva na prevádzku SAD cez dane,pretože prešovská SAD-ka má omnoho väčšie výkony,než mestský dopravný podnik.Je ale nezmyslom,aby v bratislavskom kraji dotovalo 450 000 bratislavčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ bratislavskú SAD-ku,ktorá reálne obsluhuje len 1/4 celého kraja,a mestský dopravný podnik,ktorý má neprovnateľne väčšie výkony,väčší vozový park a obsluhuje 3/4 celého kraja nedostane od VUC nič,pretože premáva iba na území obce Bratislava.....!!!!!!!!!!!??????? V tom je asi celá chorosť našich zákonov nie? Opravte ma ak sa mýlim,ale takto to vidím ja...
Reply on: S499.1023 #62889:
v zastúpení súkromného (ale vážne súkromného) sektora na doprave ? To určite !
Reply on: S499.1023 #62891:
zlým a nedobrým
Reply on: S499.1023 #62892:
neberiem to osobne, nedivím sa, ak už nemáš iný argument ako osobné osočovanie a tvrdenie čistých nepodložených lží... ospravedlňujem sa ti za všetky hriechy na tebe spáchané.
Reply on: tomas1 #62883:
neverím ! prestup na vlak ! Na ostredkoch ! A potom čo ? netiahneš ju po Kazanskú a skončili sme ???
Keď 70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská, tak tam niekto pre menšinu napojí najkreténskejšiu ružinovskú radiálu.
Zobudíte sa až keď zistíte, že to je pomalé, drahé a vlastne pre nikoho ?
Reply on: S499.1023 #62891:
Ale to by si zdupľoval železnicu v tom úseku... Ja som to myslel cez prestupný terminál Ostredky.
Reply on: Sommelier #62874:
Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
Reply on: Sommelier #62876:
Chlapče, okrem mapy Bratislavy použi vlastné nohy. Predĺženie ružinovskej radiály je dobrým a reálnym riešením.
Reply on: Sommelier #62880:
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem:
http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne

obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli 🙂 (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat 🙂 )
Reply on: Sommelier #62874:
V polovici cesty oproti ČR? Tušíš vôbec, kde je v refomách ČR a kde je SR? Slovensko je v reformách omnoho ďalej!
Reply on: S499.1023 #62886:
Aaaale... Nie zrušiť "dotácie", ale zrušiť "to dotácie". Dobre... Asi som sa blbo vyjadril. (Viď #62869 bod 3)
Reply on: Sommelier #62863:
Ale tie Tvoje metafory proste NESEDIA, pochop to už kua konečne!!!
Reply on: tomas1 #62855:
Žiadne "socialistické" dotácie neexistujú. Pravidelná linková verejná doprava je dotovaná všade vo svete, takže neviem, o čom hovoríš.
Reply on: Sommelier #62880:
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov

a prajem dobru chut 🙂
Reply on: Sommelier #62856:
Zatiaľ čo Tvoja odpoveď, kde na to vziať, znela "Vezmeme SAD 7,50 a za to postavíme NDS za 5 miliárd". Skutočne to nemá cenu.
Reply on: Sommelier #62874:
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"
- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
Reply on: si #62879:
40 m je 40 m... nikde nie je napísané, že časť by mohla ísť po železnici - chce to vynájsť vhodnú hybridnú štruktúru - taký metrovlak...
Reply on: Sommelier #62876:
inac velka skoda povodnej trasy trate 131 ktora bola zaustena v byvalej zeleznicnej stanici na mlynskych nivach...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.