Reply on: Sommelier #62822:
hovoris o kolajovej doprave, ale uvazujes s nou len v ramci mesta. Preco? Preco nemozno mat tratovu rychlost a primerane primestske jednotky na trati DS - BA? S prislusnou napajacou sietou autobusov SAD. Vtedy by tie modre autobusy nezavadzali ani v Rovinke.Totiz na primestsku dopravu vseobecne bude prispievat VUC. Zeleznicni operatori budu moct ziadat dotacie na primestsku dopravu. Nie je to lepsia cesta?
Vidim ze rovnaka vec je v #62859
si
v podstate ano, jednalo by sa mi o prekopanie sucasnych tras 510 a 512 s tym ze 510 by ostala obsluha oblasti ktore nie su pod trolejom a 512 by dostala trolejovu formu (a s doplnenim zopar trolejov a vyhybiek pri SAVke by sa z toho dala spravit velmi zaujimava linka, este zaujimavejsia ako sucasna 512 a verim ze ta linka by bola schopna si na seba zarobit (za predpokladu pravidelnych kontrol revizormi a nie cestovanim 2/3 substratu na cierno ) aj v celonocnom 30 minutovom intervale; navrh som tu kedysi davno zverejnoval)
Re #62861 Sommelier: ten planik sa tu uz dakedy myslim rozoberal, vrelo odporucam trasu si preslapat po vlastnych a trocha kritickym okom sa pozriet na to co je naozaj realizovatelne a co nie
(poznamocka na zaver: vacsina tych elektrickovych tras co tu bola v minulosti navrhovana a bol som neakym sposobom pri tom bola predtym nez to bolo kdesi na papier nakreslene a navrhovane preslapana po vlastnych aby bolo mozne mat aspon aky-taky prehlad o miestnej situacii)
okrem toho, co riesi trat zaustena v smere do petrzalky ? kam sa s nou rozumne z UNS dostanem ?