Reakcia na: Sommelier #62874:
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
si
v podstate ano, jednalo by sa mi o prekopanie sucasnych tras 510 a 512 s tym ze 510 by ostala obsluha oblasti ktore nie su pod trolejom a 512 by dostala trolejovu formu (a s doplnenim zopar trolejov a vyhybiek pri SAVke by sa z toho dala spravit velmi zaujimava linka, este zaujimavejsia ako sucasna 512 a verim ze ta linka by bola schopna si na seba zarobit (za predpokladu pravidelnych kontrol revizormi a nie cestovanim 2/3 substratu na cierno ) aj v celonocnom 30 minutovom intervale; navrh som tu kedysi davno zverejnoval)
Re #62861 Sommelier: ten planik sa tu uz dakedy myslim rozoberal, vrelo odporucam trasu si preslapat po vlastnych a trocha kritickym okom sa pozriet na to co je naozaj realizovatelne a co nie
(poznamocka na zaver: vacsina tych elektrickovych tras co tu bola v minulosti navrhovana a bol som neakym sposobom pri tom bola predtym nez to bolo kdesi na papier nakreslene a navrhovane preslapana po vlastnych aby bolo mozne mat aspon aky-taky prehlad o miestnej situacii)
okrem toho, co riesi trat zaustena v smere do petrzalky ? kam sa s nou rozumne z UNS dostanem ?