Re aquila: http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73391&query=Dexia+banka
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.
Ámos
1. Tento web nazory neprezentuje. Tu prezentuju nazory diskutujuci. Ak ich chces urazat za to, ze maju iny nazor ako ty, je to tvoja vec. Fakt, je ten ze nazor vasciny diskutujucich je taky, ze metro Bratislava nepotrebuje.
2. Ano elektricka v centre je pomala. Priestor na zlepsenie samozrejme je. Napriklad oddelenie cesty od elektrickoveho pasu by velmi pomohlo. Zakaz odbocenia na Americkom od Slovnaft pupmy na Kriznu by tiez pomohlo, lebo cca kazda tretia elektricka musi zastavit pre auta stojace na kolajach.
Teraz je vsak spor, ci viest trat ponad alebo popod Dunaj. Ak ho budem viest ponad Dunaj bude ma to stat 1,5mld. Tie styri, ktore by aquila minul na riesenie popod Dunaj, mozem minut na zahlbenie trate v centre. A za 4 mld. toho zahlbim dost. 1,5 mld na most musim minut tak ci tak.
3. Prave preto ma prebehnut zmena linkoveho vedenia aby sa takt mohol zaviest. Urcite sa lepsie koordinuju odchody 6 celodennych a 2 spickovych liniek ako 13 liniek.
4. Ak sa dostava petržalska radiala a bude spravena tak ako si ju zelame, cize na 80km/hod, mimourovnove krizovanie,... vznikne velky tlak z ostatnych MČ, aby aj u nich prebehla rovnaka prestavba a aby aj u nich jazdili nové vozidlá. Magitrát tak rocne uvolni istu sumu penazi na tieto ciele. To je aspon predpoklad. Presne tak ako v Prahe MČ kam nejde metro silne tlacia na magistrat aby sa tam potiahlo. Takze z elektrickovej varianty existuje projekt dalsej etapy. Prebudovavanie ostatnych radial na rychlodrazny typ, cize s plne segregovanymi tratami.
5. To ze Bratislava metro nepotrebuje je nazor, ktory vychadza z kapacity. Dnes busy v Petrzalke prepravuju cez Stary m., Apollo a polovicu N. mostu 12.000 tis. ludi za hodinu. (Pristavny a Lafranconi neratam, smeruju uplne inam a aj Apollo je otazne ale dal som ho tam) Jedna 5 vozova suprava metra odvezie 1400 ludi. Aby si mal voz naplneny potrebujes interval 7 min. Ak by si to chcel zabezpecit elektrickou o kapacite 400 ludi potrebujes interval kazde 2 minuty. Co je pre cestujuceho lepsie? A to hovorim o Petrzalke, kde je najvacsia koncentracia ludi. Inde by sa interval vozov metra stale viac predlzoval. Napriklad Dubravka kde dnes by plne postacovala 2xT (300 ludi) raz za tri minuty. To je hodinova kapacita 6000 ludi. Pri metre by si potreboval interval 14 minut. Uplne skvely postup ako vyhnat aj posledneho cestujuceho z MHD a poziadat ho aby zhasol svetlo ked pojde.