Áno, uznávam že je to hyperšoto nápad, ale hovoril som len o jeho (možno) rentabilite, nie že by sa to hneď aj malo realizovať, stále to bolo položartom
A na koľajovom prepojení za 98 minút sa mi nepáči práve to, že existuje tuším raz alebo dvakrát za deň, čo je dost nepoužiteľné...a 98 je stále o 23 viac než 75, za ktoré je tam autobus, ktorý ide rovnako centrum-centrum. Železničné prepojenie BA-NR je vážne trasované trochu nevhodne aby bolo konkurencieschopné...
Jojo, ani kilometer z trate, ani muža zo závodu. A nekritický priaznivec MHD je jedným z jej najväčších škodcov, aj keĎ nie je sám schopný si to uvedomiť.
No, neviem, ale od Teba by som túto reakciu nečakal... Jednak, doteraz tá nekoordinácia nevadila, a to tam toho zas tak veľa nepribudlo, a dvak ju nie je príliš s čím koordinovať... Nehovoriac o tom, že je výhodnejšie nechať chvíľu stáť IAD, kým prejde električka, ktorá v tých končinách zasa až tak často nechodí, než nechať stáť tú električku desiatky sekúnd, kým prejde vzduch, čo má zelenú, len preto, aby mala IAD zelenú vlnu...
Mohol bysi uviesť konkrétny príklad takej trate odnikiaľ nikam cez nič, prípadne prečo teda zrušenie takej trate vadí? Mimochodom, v Brašove nie sú Citará ale MAZ-y...
Súťažíš o šoto týždňa? Mimochodom, čo sa ti nepáči na koľajovom "prepojení" za 1:38? Aj keď je to kúsok, pod hodinu to s IGK centrum - centrum nedáš a to nezastavuješ na zastávkach acelý mimomestský úsek ideš po D/R.
Zločinecká spoločnosť by sa mala starať o to, aby za uvedený čas jazdila každé dve hodiny, v kladivá každú hodinu a nie drôtovať diaľnicu...
Valec