Jojo, ani kilometer z trate, ani muža zo závodu. A nekritický priaznivec MHD je jedným z jej najväčších škodcov, aj keĎ nie je sám schopný si to uvedomiť.
No, neviem, ale od Teba by som túto reakciu nečakal... Jednak, doteraz tá nekoordinácia nevadila, a to tam toho zas tak veľa nepribudlo, a dvak ju nie je príliš s čím koordinovať... Nehovoriac o tom, že je výhodnejšie nechať chvíľu stáť IAD, kým prejde električka, ktorá v tých končinách zasa až tak často nechodí, než nechať stáť tú električku desiatky sekúnd, kým prejde vzduch, čo má zelenú, len preto, aby mala IAD zelenú vlnu...
Mohol bysi uviesť konkrétny príklad takej trate odnikiaľ nikam cez nič, prípadne prečo teda zrušenie takej trate vadí? Mimochodom, v Brašove nie sú Citará ale MAZ-y...
Súťažíš o šoto týždňa? Mimochodom, čo sa ti nepáči na koľajovom "prepojení" za 1:38? Aj keď je to kúsok, pod hodinu to s IGK centrum - centrum nedáš a to nezastavuješ na zastávkach acelý mimomestský úsek ideš po D/R.
Zločinecká spoločnosť by sa mala starať o to, aby za uvedený čas jazdila každé dve hodiny, v kladivá každú hodinu a nie drôtovať diaľnicu...
Je tým azda myslené to, že bude tá komunikácia dvojúrovňová? Ja som to pochopil skôr ako parelelná k hladine, a na povrchu by sa to zastavalo... dvojúrovňová cesta ma vzhľadom na finančné možnosti tohoto mesta a zhýralosť takéhoto riešenia v danom kontexte ani len nenapadla...:-)
"Výpadok príjmov z reklamy by si nahradil čím?" - táto otázka je v poriadku, ale stala by sa podstatnou až keby všetok príjem z reklamy skutočne putoval do rozpočtu dopravcu, inak je treba sa zamýšľať niekde inde...
A presne ako vravíš - v cene reklamy je aj jej odstránenie, a keďže reklamu lepí, ak sa nemýlim, Recar, mal by ju aj odstrániť, resp. zabezpečiť (zaplatiť) jej odstránenie, čo sa, obávam sa, nedeje...
Už som tu a máš pravdu. Je mi z vás blujno. Hoppusmark sa už pred časom začal šotoprejavovať ale o Beús-ovi som si myslel, že aj napriek výrazným šotosklonom si zachoval nejaké zvyšky zdravého rozumu.