Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #105945:
?
Re #105956 810zssk: Pamatam si ako pani s magistratu , casto omielali par mesiacov po volbach, rychloelektricku v BA. Teraz cucia ako vos pod chrastou ? ? Uver kvasi v banke ? Uz sa stihlo z neho odstipnut na nakup busov a furt nic ?
Reply on: JamaVOku #105964:
Mne sa to viac paci po novom. Povodne sa mi nepacila ta rozdielna velkost fontu, ale uz aj to sa mi zacina pacit 😃

Inak, kedy sa to zacne "masovo" nahravat? Tusim sa povodne hovorilo o tomto mesiaci, plati to?
Včera som bol v Brne a náhodou som objavil toto:
http://tinyurl.com/3ng8a8
Škoda, že som o tom nevedel dopredu, bol by som zobral foťák...
Reply on: Ike #105965:
to je v poriadku lenze mne sa nepaci velkost toho fontu ? ono je to v pohode ale aj tak to mohlo byť trochu ináč ?
Reply on: JamaVOku #105964:
Asi preto, že skôr budeš vedieť kde je mestská časť ako konkrétna ulica. Preto sa dôležitejšia informácia o mestskej časti píše väčším písmom.
Reply on: JamaVOku #105964:
Nie, takto je to určite lepšie. Lebo v prvom rade Ťa zaujíma mestská časť, kam autobus ide a až vtedy, keď zistíš, že ten autobus ide do lokality, kam chceš ísť Ty, sa zapozeráš aj na názov konečnej zastávky. Z názvu "Opletalova" nemá šancu človek, ktorý nie je z BA a nepozná ju, zistiť, kam to vozidlo ide...
Reply on: JamaVOku #105964:
mne osobne sa to paci... cestujuceho najprv zaujima priblizna (mestska/miestna) cast mesta, az potom kde tam ma konkretne konecnu...
Neviete niekto, prečo sa v novej verzii BUSE používajú pri názve mestských častí väčšie písmo ako cieľ? Podľa mňa to vyzerá tak trochu zvláštne...
Príklad:
http://imgs.sk/images/28opletalovanovaverziajpg-41047.jpg

Toto staršie bolo podľa mňa lepšie:
http://imgs.sk/images/28opletalovaaktualnaverziajpg-41049.jpg

?
Reply on: Solider #105961:
Ale áno, chcel. ? Akurát som si pred písaním príspevku pozeral predpoveď počasia na stránke SHMU a nejak ma to doplietlo... ?
Reply on: Majo #105960:
ja len ze pod SHMU ziadne eliny nechodia, mozno tak trolejbusy. Zrejme si mal na mysli Slovensky Metrologicky Ustav
Reply on: Majo #105960:
"Pokiaľ viem, pre obratisko pod SHMÚ sa požíva oficiálny názov obratisko Karlova Ves"

Nechcel si napísať SMÚ? 😉
Reply on: 810zssk #105956:
Otázne však je, či sa nájde niekto lepší ako on, kto bude kandidovať vo voľbách. Ak by na post primátora kandidoval niekedy napr. ivanbuto, budem ho voliť nielen ja, ale presvedčím aj celú svoju rodinu a okolie... ?

Re #105944 Mikimaus: Čo sa týka bielych električiek - máme ich celkovo 3, no z toho dve (7737+7738 a 7919+7920) budú ešte v júni (ak už náhodou aj neboli) pristavené na prehliadku. Tá posledná, 7797+7798, sa prehliadky dočká až na jeseň (podľa najazdených km skôr ísť nemôže).

Re #105929 kecho: " výjazd električiek z obratišťa Kuklovská" - odhliadnuc od bohemizmu, čoho by sa novinár nemal dopúšťať, by ma zaujímalo, odkedy premávajú električky do obratiska Kuklovská?! Som zaspal dobu? Pokiaľ viem, pre obratisko pod SHMÚ sa požíva oficiálny názov obratisko Karlova Ves...

Re #105909 Beus: Nepovažujem za potrebnú nejakú kvótu, podľa mňa by sa to dalo vyriešiť aj výrazným zvýšením ceny reklamy, vďaka čomu by reklám ubudlo, ale financie za ne by ostali (snáď) na rovnakej úrovni. So zákazom reklám cez okná celkom určite súhlasím, presvedčila ma o tom jedna udalosť - minule som stál (za účelom fotenia ? ) na Račku a na zastávke v smere do Rače stála jedna pani, ktorá nenastúpila už do tretej električky. Nedalo mi to a spýtal som sa, na akú električku ona čaká a bol som prekvapený, keď mi odpovedala, že na hocijakú, ktorá ide do Rače, ale na takú, ktorá nie je celá polepená reklamou cez okná (zhodou okolností všetky 3 električky, ktoré vtedy išli do Rače a ktoré si nechala újsť, také boli), pretože ona trpí klaustrofóbiou a bojí sa do takej nastúpiť. Takže keď sa môže myslieť na ľudí postihnutých telesne (NP vozidlami a bezbariérovými chodníkmi, s čím určite súhlasím), prečo by sa potom nemohlo myslieť aj na ľudí postihnutých takto tým, že im nebudeme prelepovať sklá reklamami?
Reply on: hoppusmark01 #105958:
este by som pridal

"zničíme historické budovy a komunikacie napriek vôli bratislavčanov"

"budeme pokračovať v extrémnom zahusťovaní zahustených oblastí"

"spomalíme dopravu (všetky formy) v meste" (60ka vo vsetkych BA okresoch = non sense)

"budeme sa tváriť, že niečo robíme"

"nakúpime čo najmenej najnekvalitnejších autobusov"

"postupne zrušíme BID"
Reply on: 810zssk #105956:
ja by som tam pridal ešte toto:

"Zvýšime počet reklamných zariadení, bilboardov a BigBoardov v meste na maximum"

"Zvýšime počet výškových stavieb v Bratislave na maximum"

"Zničíme všetky zelené plochy na minimum"

"Zbúrame PKO napriek vôli Bratislavčanov"

"Zásadne nebudeme opravovať cesty"

atď...
Reply on: 810zssk #105956:
s odstupom casu je vidno ze kecal nerealne veci, ktore nie je schopny splnit... naplul vsetkym obyvatelom BA rovno do oci...
Reply on: Beus #105948:
Vsak presne! Ich ctene gumokoliky sa predsa musia uprednostnovat... kua, je taky problem aby tam ti dementi uvolnili ten tenky pas? (staci jeden smer)

Ako mohlo toto mesto povolit? Specialne ked je primatorom ten co sluboval toto: http://www.andrejdurkovsky.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600184&id=1006&p1=1006
Vyberam:
"Budeme pokračovať vmodernizácii vozového parku MHD nákupom nových nízkopodlažných električiek, autobusov a trolejbusov" - len nepodotkol ze za sucasneho znizovania kapacity

"Vybudujeme nosný systém MHD na báze koľajovej dopravy v úseku Janíkov dvor (Petržalka – Južné mesto) – Šafárikovo námestie a okamžite ho zapojíme do existujúcej siete liniek MHD" - maju na to este dva roky.. budme radi ak to aspon zacnu stavat..

"Vybudujeme ďalšie trolejbusové trate (Patrónka, Zóna Pribinova ulica)" - opat, maju na to este dva roky.. som zvedavy

"Zvýšime kultúru cestovania v prostriedkoch MHD (ozvučenie, informácie v cudzích jazykoch, pásy pre nevidomých a slabopočujúcich spoluobčanov, informačné obrazovky)" - no comment

"Zabezpečíme lepšie spojenie s letiskom, železničnou stanicou a hlavnou autobusovou stanicou podporou budovania IDS – integrovaného dopravného systému" - to zlepsenie je nasadzovanie vrakov s farbou jeho strany na 61-ku?

"Budeme ďalej pokračovať v modernizácii električkových a trolejbusových tratí s cieľom zvýšenia traťovej rýchlosti, poklesu hluku a vibrácií" - za sucasneho znizovania rychlosti rekonstrukcie trati

"Dokončíme projekt dynamického riadenia dôležitých križovatiek s preferenciou MHD s cieľom skrátiť cestovné časy" - zabudol na posledne slovo: "aut"

"Stabilizujeme linkovanie MHD so zahusťovaním intervalov, aby sme uspokojili reálne potreby cestujúcich, na základe výsledkov dopravných prieskumov a následným rozširovaním obsluhy nových území v doplnkovej forme (spolupráca železničnej, prímestskej a MHD, resp. cezhraničné financovanie Rakúsko, Maďarsko, Slovensko)" - dakujeme, presne to potrebujeme - linku 901 s 0 osobami!

"Postupne predĺžime odchody posledných večerných spojov a zhustíme interval (frekvenciu) nočných spojov" - hej, predlozovat posledne vecerne spoje.. alebo ich menit na nocne za niekedy az 3nasobnu cenu..

Treba mu to vo volbach zratat..
Reply on: Beus #105954:
Neboj, veď SOR nám už nejakú tú
(pod)vodnú električku vyrobí.. Všetko je už dohodnuté.. ?
Reply on: Beus #105952:
On je možno schopný architekt, ale doprave, dopravným stavbám a dopravnému plánovaniu nerozumie ani mäkké f...

Z perál dnes vyberáme:
"Podľa Šlachtu sa uvažuje napríklad o zapustení súčasnej komunikácie do tunela, ktorý by mohol byť k Dunaju otvorený. Alebo by sa mohla vytvoriť paralelná komunikácia na úrovni vody, podobne ako je to v Prahe, Budapešti či Paríži." - kde v tých mestách je tá komunikácia nosná, tak ako tu?
Fajn, zdvihne sa hladina Dunaja o pol metra - meter, a z paralelnej komunikácie (vrátane električkovej trate) na úrovni vody bude paralelná komunikácia na úrovni dunajských rybičiek. A električky prerobíme na obojživelné ponorky. 🙂
Inak vidno, že mesto má peňazí dosť, ale nedáva ich tam, kde treba..
Keď chcú premosťovať a prestavovať Staromestkú od Račianskeho mýta !!! po Nový most (vrátane premostenia súčasných nájazdových rámp (obrovská plocha!!!) vrátane úplnej prestavby Hodžovho námestia, tak to bude stáť miliardy!!! To sa dá prirovnať k výstavbe novej trasy metra..

Ale hlavne, že na nové autobusy peniaze nie sú, a takisto nie sú peniaze na opravu rozmlátených ciest..
Reply on: hoppusmark01 #105951:
Tých perál je tam ešte viac. A ja som si o Šlachtovi myslel, že je to rozumný človek, ale po týchto jeho výrokoch nastala dosť krutá dezilúzia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.