?
Re #105956 810zssk: Pamatam si ako pani s magistratu , casto omielali par mesiacov po volbach, rychloelektricku v BA. Teraz cucia ako vos pod chrastou ? ? Uver kvasi v banke ? Uz sa stihlo z neho odstipnut na nakup busov a furt nic ?
Nie, takto je to určite lepšie. Lebo v prvom rade Ťa zaujíma mestská časť, kam autobus ide a až vtedy, keď zistíš, že ten autobus ide do lokality, kam chceš ísť Ty, sa zapozeráš aj na názov konečnej zastávky. Z názvu "Opletalova" nemá šancu človek, ktorý nie je z BA a nepozná ju, zistiť, kam to vozidlo ide...
Otázne však je, či sa nájde niekto lepší ako on, kto bude kandidovať vo voľbách. Ak by na post primátora kandidoval niekedy napr. ivanbuto, budem ho voliť nielen ja, ale presvedčím aj celú svoju rodinu a okolie... ?
Re #105944 Mikimaus: Čo sa týka bielych električiek - máme ich celkovo 3, no z toho dve (7737+7738 a 7919+7920) budú ešte v júni (ak už náhodou aj neboli) pristavené na prehliadku. Tá posledná, 7797+7798, sa prehliadky dočká až na jeseň (podľa najazdených km skôr ísť nemôže).
Re #105929 kecho: " výjazd električiek z obratišťa Kuklovská" - odhliadnuc od bohemizmu, čoho by sa novinár nemal dopúšťať, by ma zaujímalo, odkedy premávajú električky do obratiska Kuklovská?! Som zaspal dobu? Pokiaľ viem, pre obratisko pod SHMÚ sa požíva oficiálny názov obratisko Karlova Ves...
Re #105909 Beus: Nepovažujem za potrebnú nejakú kvótu, podľa mňa by sa to dalo vyriešiť aj výrazným zvýšením ceny reklamy, vďaka čomu by reklám ubudlo, ale financie za ne by ostali (snáď) na rovnakej úrovni. So zákazom reklám cez okná celkom určite súhlasím, presvedčila ma o tom jedna udalosť - minule som stál (za účelom fotenia ? ) na Račku a na zastávke v smere do Rače stála jedna pani, ktorá nenastúpila už do tretej električky. Nedalo mi to a spýtal som sa, na akú električku ona čaká a bol som prekvapený, keď mi odpovedala, že na hocijakú, ktorá ide do Rače, ale na takú, ktorá nie je celá polepená reklamou cez okná (zhodou okolností všetky 3 električky, ktoré vtedy išli do Rače a ktoré si nechala újsť, také boli), pretože ona trpí klaustrofóbiou a bojí sa do takej nastúpiť. Takže keď sa môže myslieť na ľudí postihnutých telesne (NP vozidlami a bezbariérovými chodníkmi, s čím určite súhlasím), prečo by sa potom nemohlo myslieť aj na ľudí postihnutých takto tým, že im nebudeme prelepovať sklá reklamami?
Vsak presne! Ich ctene gumokoliky sa predsa musia uprednostnovat... kua, je taky problem aby tam ti dementi uvolnili ten tenky pas? (staci jeden smer)
Ako mohlo toto mesto povolit? Specialne ked je primatorom ten co sluboval toto: http://www.andrejdurkovsky.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600184&id=1006&p1=1006
Vyberam:
"Budeme pokračovať vmodernizácii vozového parku MHD nákupom nových nízkopodlažných električiek, autobusov a trolejbusov" - len nepodotkol ze za sucasneho znizovania kapacity
"Vybudujeme nosný systém MHD na báze koľajovej dopravy v úseku Janíkov dvor (Petržalka – Južné mesto) – Šafárikovo námestie a okamžite ho zapojíme do existujúcej siete liniek MHD" - maju na to este dva roky.. budme radi ak to aspon zacnu stavat..
"Vybudujeme ďalšie trolejbusové trate (Patrónka, Zóna Pribinova ulica)" - opat, maju na to este dva roky.. som zvedavy
"Zvýšime kultúru cestovania v prostriedkoch MHD (ozvučenie, informácie v cudzích jazykoch, pásy pre nevidomých a slabopočujúcich spoluobčanov, informačné obrazovky)" - no comment
"Zabezpečíme lepšie spojenie s letiskom, železničnou stanicou a hlavnou autobusovou stanicou podporou budovania IDS – integrovaného dopravného systému" - to zlepsenie je nasadzovanie vrakov s farbou jeho strany na 61-ku?
"Budeme ďalej pokračovať v modernizácii električkových a trolejbusových tratí s cieľom zvýšenia traťovej rýchlosti, poklesu hluku a vibrácií" - za sucasneho znizovania rychlosti rekonstrukcie trati
"Dokončíme projekt dynamického riadenia dôležitých križovatiek s preferenciou MHD s cieľom skrátiť cestovné časy" - zabudol na posledne slovo: "aut"
"Stabilizujeme linkovanie MHD so zahusťovaním intervalov, aby sme uspokojili reálne potreby cestujúcich, na základe výsledkov dopravných prieskumov a následným rozširovaním obsluhy nových území v doplnkovej forme (spolupráca železničnej, prímestskej a MHD, resp. cezhraničné financovanie Rakúsko, Maďarsko, Slovensko)" - dakujeme, presne to potrebujeme - linku 901 s 0 osobami!
"Postupne predĺžime odchody posledných večerných spojov a zhustíme interval (frekvenciu) nočných spojov" - hej, predlozovat posledne vecerne spoje.. alebo ich menit na nocne za niekedy az 3nasobnu cenu..
On je možno schopný architekt, ale doprave, dopravným stavbám a dopravnému plánovaniu nerozumie ani mäkké f...
Z perál dnes vyberáme:
"Podľa Šlachtu sa uvažuje napríklad o zapustení súčasnej komunikácie do tunela, ktorý by mohol byť k Dunaju otvorený. Alebo by sa mohla vytvoriť paralelná komunikácia na úrovni vody, podobne ako je to v Prahe, Budapešti či Paríži." - kde v tých mestách je tá komunikácia nosná, tak ako tu?
Fajn, zdvihne sa hladina Dunaja o pol metra - meter, a z paralelnej komunikácie (vrátane električkovej trate) na úrovni vody bude paralelná komunikácia na úrovni dunajských rybičiek. A električky prerobíme na obojživelné ponorky.
Inak vidno, že mesto má peňazí dosť, ale nedáva ich tam, kde treba..
Keď chcú premosťovať a prestavovať Staromestkú od Račianskeho mýta !!! po Nový most (vrátane premostenia súčasných nájazdových rámp (obrovská plocha!!!) vrátane úplnej prestavby Hodžovho námestia, tak to bude stáť miliardy!!! To sa dá prirovnať k výstavbe novej trasy metra..
Ale hlavne, že na nové autobusy peniaze nie sú, a takisto nie sú peniaze na opravu rozmlátených ciest..
Ike
"zničíme historické budovy a komunikacie napriek vôli bratislavčanov"
"budeme pokračovať v extrémnom zahusťovaní zahustených oblastí"
"spomalíme dopravu (všetky formy) v meste" (60ka vo vsetkych BA okresoch = non sense)
"budeme sa tváriť, že niečo robíme"
"nakúpime čo najmenej najnekvalitnejších autobusov"
"postupne zrušíme BID"