Heh, ja mať zbytočné miliardy na rozhadzovanie, tak tú trasu zatrolejujem ? Len by bol problém zohnať toľko 9Tr aby som tam udržal aspoň nejaký interval Jedine si ich podľa pôvodnej dokumentácie vyrobiť Samozrejme s nejakou modernou výzbrojou, pohodlným ovládaním, slušným interiérom a rýchlym diferenciálom, ale s pôvodnou hnacou nápravou
Inak ale, vzhľadom na pomerne silný prepravný vzťah BA-NR (Turancar tam premáva minimálne každú hodinu s 15m vozmi) a absenciu rozumného koľajového prepojenia by možno bolo skutočne rentabilné na túto trasu natiahnuť drôty, a voziť ľudí rýchlymi trolejbusmi (kdesi som čítal kohosi z Inekonu, že uvažujú o Solarise Trollino s Vmax vyše 100km/h, ak by bol oň záujem) To by bola trolejbusová prevádzka!
na to, že "bola rada, že vystúpila" si dokázala zapamätať EČV... ? 94kou chodievam dosť často, ale na jazdu na červenú som tuším ešte nenatrafil... aj keď v odpovedi tuším zabudli spomenúť križovatku hore pri električkách na Karvaša v smere doľava ?
A ešte modifikácia linky 501/60 1(v zmysle oblastného označovania) 1501, či 1601 trolejbusova linka Bratislava - Košice - Simferopol - Jalta s tým, že by bola obsluhovaná 25Tr a úsek medzi mestami bez trolejov by šla na pomocný dieslový pohon... ☺
Zda sa mi, ze tento clanok je inspirovany diskusiou tu na imhd, co vnimam v podstate pozitivne. Skoda len, ze ho neinspiruje aj kritika na jeho adresu, zvlast za "novu" nocnu dopravu a kecy o komercnej linke do rakuska.
no keď som to čítal, tiež mi trvalo, kým som pochopil, o čo im ide... reku že či na Kuklovskej náhodou nevybudovali električky niekde smerom na DD (namiesto pseuduobusov) a nikto o tom zatiaľ nevie ?
Re #105976 Majo: zvažuje? veď bohovrovne tvrdia, že preferencia funguje ? "by sa totiž mohlo
stať, že by osobná doprava veľmi rýchlo skolabovala" nech sa to stane čím skôr, aspoň zistia, že cesty nemôžu pre igk rozširovať donekonečna...
Re #105988 Ike: to si nemal , ešte sa toho niekto chytí ?
Veru... ja by som to ani nenazval zobudením, ako skôr blúznením zo sna
Re #105990 Majo: Len kto zafinancuje postavenie dielne DPB a plničky na CNG aspoň každých 100 km? Keďže mnohé z našich tzv. autobusov dlhšie bez opravy nevydržia (a pre tie ešte horšie by v každej dielni stála zázračná Liazka)
LOL ? len to prosimta velmi nezverejnuj, lebo sa o tom zahradkar dozvie a netusiac, ze to bol iba for, to naozaj zrealizuje s vidinou velkeho zisku z pasovania nafty, cigariet a nemzrnucej zmesi - vodka ?
Radsej nech realizuje linky do zahradkarskej kolonie. ?
Jasné, že majú. Prímestskú autobusovú dopravy v Rakúsku prevádzkuje predovšetkým firma Bahnbus-Postbus, ktorá vznikla nedávno zlúčením týchto dvoch spoločností. Rovnako ako v Rakúsku, aj u nás pred vznikom podnikov ČSAD prevádzkovali autobusy železnice a pošty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
Inak ale, vzhľadom na pomerne silný prepravný vzťah BA-NR (Turancar tam premáva minimálne každú hodinu s 15m vozmi) a absenciu rozumného koľajového prepojenia by možno bolo skutočne rentabilné na túto trasu natiahnuť drôty, a voziť ľudí rýchlymi trolejbusmi (kdesi som čítal kohosi z Inekonu, že uvažujú o Solarise Trollino s Vmax vyše 100km/h, ak by bol oň záujem) To by bola trolejbusová prevádzka!