Heh, ja mať zbytočné miliardy na rozhadzovanie, tak tú trasu zatrolejujem ? Len by bol problém zohnať toľko 9Tr aby som tam udržal aspoň nejaký interval Jedine si ich podľa pôvodnej dokumentácie vyrobiť Samozrejme s nejakou modernou výzbrojou, pohodlným ovládaním, slušným interiérom a rýchlym diferenciálom, ale s pôvodnou hnacou nápravou
Inak ale, vzhľadom na pomerne silný prepravný vzťah BA-NR (Turancar tam premáva minimálne každú hodinu s 15m vozmi) a absenciu rozumného koľajového prepojenia by možno bolo skutočne rentabilné na túto trasu natiahnuť drôty, a voziť ľudí rýchlymi trolejbusmi (kdesi som čítal kohosi z Inekonu, že uvažujú o Solarise Trollino s Vmax vyše 100km/h, ak by bol oň záujem) To by bola trolejbusová prevádzka!
na to, že "bola rada, že vystúpila" si dokázala zapamätať EČV... ? 94kou chodievam dosť často, ale na jazdu na červenú som tuším ešte nenatrafil... aj keď v odpovedi tuším zabudli spomenúť križovatku hore pri električkách na Karvaša v smere doľava ?
A ešte modifikácia linky 501/60 1(v zmysle oblastného označovania) 1501, či 1601 trolejbusova linka Bratislava - Košice - Simferopol - Jalta s tým, že by bola obsluhovaná 25Tr a úsek medzi mestami bez trolejov by šla na pomocný dieslový pohon... ☺
Zda sa mi, ze tento clanok je inspirovany diskusiou tu na imhd, co vnimam v podstate pozitivne. Skoda len, ze ho neinspiruje aj kritika na jeho adresu, zvlast za "novu" nocnu dopravu a kecy o komercnej linke do rakuska.
no keď som to čítal, tiež mi trvalo, kým som pochopil, o čo im ide... reku že či na Kuklovskej náhodou nevybudovali električky niekde smerom na DD (namiesto pseuduobusov) a nikto o tom zatiaľ nevie ?
Re #105976 Majo: zvažuje? veď bohovrovne tvrdia, že preferencia funguje ? "by sa totiž mohlo
stať, že by osobná doprava veľmi rýchlo skolabovala" nech sa to stane čím skôr, aspoň zistia, že cesty nemôžu pre igk rozširovať donekonečna...
Re #105988 Ike: to si nemal , ešte sa toho niekto chytí ?
Veru... ja by som to ani nenazval zobudením, ako skôr blúznením zo sna
Re #105990 Majo: Len kto zafinancuje postavenie dielne DPB a plničky na CNG aspoň každých 100 km? Keďže mnohé z našich tzv. autobusov dlhšie bez opravy nevydržia (a pre tie ešte horšie by v každej dielni stála zázračná Liazka)
LOL ? len to prosimta velmi nezverejnuj, lebo sa o tom zahradkar dozvie a netusiac, ze to bol iba for, to naozaj zrealizuje s vidinou velkeho zisku z pasovania nafty, cigariet a nemzrnucej zmesi - vodka ?
Radsej nech realizuje linky do zahradkarskej kolonie. ?
Jasné, že majú. Prímestskú autobusovú dopravy v Rakúsku prevádzkuje predovšetkým firma Bahnbus-Postbus, ktorá vznikla nedávno zlúčením týchto dvoch spoločností. Rovnako ako v Rakúsku, aj u nás pred vznikom podnikov ČSAD prevádzkovali autobusy železnice a pošty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
no keď som to čítal, tiež mi trvalo, kým som pochopil, o čo im ide... reku že či na Kuklovskej náhodou nevybudovali električky niekde smerom na DD (namiesto pseuduobusov) a nikto o tom zatiaľ nevie ?
Re #105976 Majo: zvažuje? veď bohovrovne tvrdia, že preferencia funguje ? "by sa totiž mohlo
stať, že by osobná doprava veľmi rýchlo skolabovala" nech sa to stane čím skôr, aspoň zistia, že cesty nemôžu pre igk rozširovať donekonečna...
Re #105988 Ike: to si nemal , ešte sa toho niekto chytí ?