Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #106165:
Neboj, aj ja osobne som uz mal tu cest stretnut sa s iducim gumokolom. Ale, paneboze, ked som mu tam ako taky debil vbehol tak je to MOJA vina a ak niekto povedal ze tak mi treba, tak mu to v ziadnom pripade nemam za zle, naopak plne s nim suhlasim.
Reply on: S499.1023 #106181:
nemam pocit ze by autobusy Slovak Lines a SAD DS mali carovnu schopnost obchadzat zapchy...
Reply on: aquila #106182:
Osobne si myslím, že by bolo výhodnejšie zachovať 21 a metro od Stadionu nepredlžovať, lebo v tých končinách asi veľa ľudí neodvezie.
"to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje" - nesúhlasím. Ak ten "kúsok" bude veľký (čo v niektorých prípadoch aj bude), vykašľú sa na celú MHD a pôjdu autom.
"s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna" - pokiaľ viem obslužnosť určuje predovšetkým dochádzková vzdialenosť od zastávok, nie interval.
Článkové autobusy budú vyťažené aj potom, lebo ľudia to k nim budú mať najbližšie.
"bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny" - pojmy ako environmentálna záťaž a viditeľnosť siete Ti nehovoria nič?
Reply on: S499.1023 #106178:
To som nepovedal, len vravím, že sa je treba najskôr zamýšľať niekde inde. Ani tým nechcem povedať, že som za nejaké katastrofálne obmedzenie príjmov z reklamy. Hovorím len to, že tie príjmy neputujú celkom tam, kam by mali, a tiež že nie celkom odrážajú trhovú hodnotu produktu.

Re #106179 S499.1023: Priznávam že riešenie náplaviek nepoznám. Ja som si akurát predstavil komunikáciu na úrovni hladiny (čiže 3-4 metre pod úrovňou súčasnej), ako to tam bolo spomínané, a to, ako často by sa po nej kvôli zvýšenej hladine nejazdilo...

Re #106180 S499.1023: Desíš ma. To sa naše názory v tomto tak radikálne rozchádzajú? Naozaj som presvedčený, že volanie po preferencii kapacitnej VHD na križovatke na okraji mesta za cenu nepatrného zdržania IAD vchádzajúcej do mesta, ktorá sa tak či tak zdrží ešte viac v zápchach hlbšie v meste, je opodstatnené a racionálne zdôvodniteľné. Aké sú teda argumenty proti jej preferencii? Koordinácia riadenia zďaleka nestačí - nie je s čím koordinovať, a aj keby bolo, na tomto mieste by to malo pomerne okrajový význam.
Reply on: S499.1023 #106162:
Konkrétny príklad rumunskej trate odnikiaľ nikam? Sibiu - Rasinari.
Reply on: S499.1023 #106142:
keby bolo aspon 10 vani.. ale to bude len klasicke K2S .. o nicom..
Reply on: Majo #106127:
nez sa dostane U2 na druhu stranu este bude stanica Donaumarina. obytnych domov je tam relativne malo. to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje.

s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna

clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.

trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac 😉 je to logicke. ked mas metro naco este elinu ?

to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu 😉

67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.

videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?

Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..

a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..

Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..
Reply on: Ike #106173:
Čo je to preferovaná trať? Kto by cestoval po trati, po ktorej trvá cesta asi tak dvakrát dlhšie ako autobusom a skončí to v bočnej uličke?
Reply on: Beus #106164:
No, ja to vidím PRESNE naopak.
Reply on: Beus #106157:
Pozoruhodná myšlienka. Tá súčasná komunikáciahádam nie je paralelná s hladinou (nejaké promile spádu riekyzanedbám). Kto pozná dopravné riešenie pražských náplaviek, vie, že je to veľmi dobré riešenie. V prípade veľkej vody (t. j. raz za pár rokov) sa po náplavke proste nejazdí.
Reply on: Beus #106152:
Ehm, keď do rozpočtu DPB ide len ČASŤ príjmov z reklamy, tak to náhle nie sú peniaze?
Reply on: Beus #106138:
Nejlepšie by bolo nevenovať sa sociálnemu inžinierstvu a nekafrať ľuďom do ich lenivosti.
Reply on: Martin Fundárek #106113:
Nemôžem súhlasiť. Somorja už bola papierovo zrušená a ešte by bola drezínou zjazdná.
Reply on: 810zssk #106111:
A to je čo za hovädzinu? Načo by ti bola zrušená trať?
Reply on: hoppusmark01 #106092:
Nie si ty náhodou brat domovníka z Fosterovej 14? To čo si tu nabľul za tých pár dní, čo som tu nebol, je pozoruhodné.
Reply on: S499.1023 #106168:
lebo nebola preferovana... bolo ju potrebne obnovit nie znicit...
Reply on: hoppusmark01 #106077:
Toto tvrdenie máš podložené čím?
Reply on: S499.1023 #106161:
Áno, uznávam že je to hyperšoto nápad, ale hovoril som len o jeho (možno) rentabilite, nie že by sa to hneď aj malo realizovať, stále to bolo položartom 🙂
A na koľajovom prepojení za 98 minút sa mi nepáči práve to, že existuje tuším raz alebo dvakrát za deň, čo je dost nepoužiteľné...a 98 je stále o 23 viac než 75, za ktoré je tam autobus, ktorý ide rovnako centrum-centrum. Železničné prepojenie BA-NR je vážne trasované trochu nevhodne aby bolo konkurencieschopné...
Reply on: hoppusmark01 #106065:
U2 NEJDE v úplne rovnakej trase. Ty máš celé myslenie prevrátené, čo?
Reply on: Ámos #106043:
Tentokrát výnimočne plný súhlas. Zlošuk je na "přesdržku".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.