Reply on: hoppusmark01 #106130:
podla mna je to aj hlupost viedenskeho magistratu...Jednoducho hierarchicky je metro vyssie a sluzi predovsetkym na zber obyvatelov zo sirsieho zazemia mesta... Elektricka by mala tvorit doplnkovy subsystem, ktory dokona cestovanie do urcenej destinacie...
Nepoznam realie, ale rozhodne by to malo fungovat ako v mrakodrapoch. Rychlovytah co stoji na kazdom 10 poschodi (metro) a nasledne normalny vytah, ktory dovezie ludi na to-ktore poschodie (elektricka).
Viedensky magistrat spravil taku vec, ako keby v mrakodrape zostali len rychlovytahy...
Majo
"co sa tyka vlakov, ako bolo spomenute, nejako ten vlak do BA musis dostat" - to si ucite reagoval na moj prispevok??? Lebo ja som tu nic nepisal o tom, ze by z W do BA premavali prazdne vlaky, to tvrdi boxcar.
Re #106124 aquila: Ja som netvrdil, ze sa nemame inspirovat viedenskou MHD ako takou, ale ze konkretne tymto krokom Viedne sa nemame inspirovat. Okrem toho - 21 nie je jedina zrusena trat v poslednom obdobi - nedavno bola tiez zrusena trat do Leopoldau (tam by som v tom ale nevidel az taky problem ako u 21), co je vsak horsie, v najblizsich rokoch zakapu dalsie trate - napr. 30+31 do Stammersdorfu ci 67 do Kurzcentrum Oberlaa. V tomto smere by som si bral priklad z Prahy, ktora hoci aj ked otvori nejaku trat metra, zachova aj elektricku na povrchu ako lokalnu obsluhu uzemia (hoci je mi jasne, ze nie vzdy to tak bolo).
"vsak trat 21 bola na tom lepsie ako 90% trati v BA" - o to vacsi bol dovod ju zachovat!