Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #106144:
Svoje čiastočne šotoušstvo som ani nepopieral, ale asi by si môj príspevok mal čítať pozornejšie - hovoril som totiž o hnusných dierkovaných či dokonca úplne nepriehľadných fóliách nalepených na oknách, cez ktoré by sa cestujúci radšej pozerali von, než boli nútení sa pozerať inam lebo buď cez ne nevidia nič, alebo skoro nič, alebo ich z toho bolia oči. A presne tu človek a ľudskosť popretá je, za tým si stojím. Neprekáža mi, že som nútený sa voziť vo vozoch s CVR pokiaľ tá CVR nijako neobmedzí mňa ako cestujúceho. Akonáhle ma obmedzovať začne, tak mi to rozhodne prekáža, rovnako ako to, že je tá reklama nalepená na tých polorozpadnutých vrakoch. Takže tak. 🙂
Reply on: Ike #105920:
Však ty chodíš všade autom, tak čo riešiš?
Reply on: hoppusmark01 #105918:
Električka môže úplne bez problémov dostať rovnaký náter ako autobus (viď Ostrava, prípadne Zločinecká Spoločnosť) a vyzerá to veľmi dobre. Rozlišovanie trakcií náterom je šotonezmysel. Nie si náhodou zo železničiarskej rodiny?
Reply on: hoppusmark01 #105917:
Ešte že nemôžeš. Ale mám kontrolnú otázku: Výpadok príjmov z reklamy by si nahradil čím?
Reply on: Beus #105909:
Som zásadne proti socializmu typu "určovania kvót". Nie že by ste boli radi, že sa predalo čo najviac reklamnej plochy....
Inak cena reklamy obsahuje aj náklady na odstránenie reklamy, takže ak ostávajú v premávke vozidlá s olúpaným lakom, je to problém bordelu v DPB a nie reklamy.
Označujem Ťa zasocialistu aspiatočníka. Kde je do prdele v reklamnom nátere popretý človek a ľudskosť? Nepreháňaš to s tým šotoušstvom?
Naozaj ti prekáža, že si nútený voziť sa vo vozoch s celovozovou reklamou a neprekáža ti, že si nútený voziť sa v polorozpadnuých vrakoch?
Reply on: S499.1023 #106140:
"Takisto nie som obdivovateľom rošerizácie autobusov "dáme na Ikarus čelo z B961 a vznikne moderné vozidlo"."

V tomto by som bol naopak za. Aspoň na pohľad by tak vzniklo moderné vozidlo. A ešte by tam mohli dať aj látkové sedačky, podľa mňa sú pohodlnejšie (samozrejme, to je len môj názor).
?
Reply on: hoppusmark01 #105898:
Úžasne hlúpe myšlienky. Miesto desiatich vaní kúpime jedno Combino, aby bol šotohoppusmark uspokojený...
Reply on: hoppusmark01 #105888:
Jasné. Lepšie za tie isté prachy celovysokopodlažnú električku, lebo hoppusmark je proti. Začínaš sa vyfarbovať ako šotouš par excellence, našťastie bez reálneho dosahu na beh vecí.
Reply on: hoppusmark01 #105880:
Kamaráti sú z akého štátu? A čomu sa venujú doma? Nejako si nespomínam za posledných pár rokov na štát, kde by sa nevyskytovali reklamné nátery vozidiel.
Na nátere T3nevidím nič poburujúceho, naopak by som doňho dával všetky T3 vrátane RP.
Takisto nie som obdivovateľom rošerizácie autobusov "dáme na Ikarus čelo z B961 a vznikne moderné vozidlo".
Celkove mám pocit, že si si reakcie svojich kamarátov vymyslel.
Reply on: hoppusmark01 #105874:
Mohol by si uviesť, ako by si napísal tender aby splnil tvoje predstavy (20 busov áno, 240 nie)???
Reply on: Majo #106134:
Hehe, to mi pripomína toto:
"Jednou člověk zijstí, že líp než stojí se mu sedí. Po čase zjistí, že líp než sedí se mu leží. A pak si chce jednou něco vyndat z kapsy u saka a zjistí, že mu něco překáží... A TO TRUHLA!" (P. Novotný)

A presne tam sa smeruje podporou ľudskej lenivosti a IGK 🙂
Reply on: 810zssk #105852:
Dieťatko ochorelo?
Reply on: 810zssk #105834:
No schválne, kto ho vyhrá, malá Sibylla?
Reply on: hoppusmark01 #105851:
A ja by som ich zase videl nerád.
Reply on: 810zssk #106129:
"A tvrdil niekto ze sa mame?" - áno, tvrdil to Aquila...

Re #106130 hoppusmark01: "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" - to je absolutny, ale absolutny nezmysel, ale aj keby, ta trat 21-ky nejde stale pralelne s U2, su tam odlisne useky. Ak by to spravili podla mojho navrhu v #106067, paralelny usek s metrom by nebol, a sucasne by sa nahradila jedna vytazena autobusova linka elektrickovou. Inak o tom, aky nezmysel je tvrdenie "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" svedci mnozstvo prikladov z historie, spomeniem napr. Budapest. Spravidla zvykne dopadnut zrusenie elektrickovej trate a jej nahrada metrom takto: aby električková trať nezaberala priestor a nebolo potrebné ju udržiavať, zruší sa a nahradí ďalšími pruhmi pre IGK. Po čase (po upadnutí počiatočnej eufórie z metra) ľudia začnú frfľať, že musia chodiť ďaleko na stanice, výjde sa im teda v ústrety a zavedie sa autobusová linka viac-menej súbežne s metrom na lokálnu obsluhu. Po čase však zistia, že autobus musí stáť v zápachach, a preto sa ľudia k stanici metra odvezú radšej autom (v zápche sa predsa len príjemnejšie sedí v aute, než stojí v autobuse, hoci každé auto zápchu len zväčšuje). A až pri striekaní BUS-pruhov (ak sa ich vôbec podarí presadiť) si všetci začnú trieskať hlavy, prečo tú električku vlastne zrušili.
Reply on: Ike #106131:
Nesledoval som celu diskusiu, ale zatial som nikde nevidel nejake ekonomicke zhodnotenie sucasnej prevadzky U2 a 21. Ono totiz aj prevadzka metra cosi stoji, a doteraz tam to metro nebolo. Ak mali zostat prevadzkove naklady rovnake, nieco sa muselo po vybudovani metra obmedzit. Ci to mala byt prave 21, to posudit neviem, kazdopadne treba sa zamyslat aj nad ekonomikou...
Reply on: hoppusmark01 #106092:
K tej dochádzkovej vzdialenosti: Nedá sa povedať, že to metro nezhoršilo dostupnosť. Totiž na jednej strane je norma, ktorá určuje štandardy pre dochádzkový čas, no na druhej ľudia, čo musia šľpať o päť minút viac, a tí asi spokojní nie sú.
Reply on: hoppusmark01 #106130:
podla mna je to aj hlupost viedenskeho magistratu...

Jednoducho hierarchicky je metro vyssie a sluzi predovsetkym na zber obyvatelov zo sirsieho zazemia mesta... Elektricka by mala tvorit doplnkovy subsystem, ktory dokona cestovanie do urcenej destinacie...

Nepoznam realie, ale rozhodne by to malo fungovat ako v mrakodrapoch. Rychlovytah co stoji na kazdom 10 poschodi (metro) a nasledne normalny vytah, ktory dovezie ludi na to-ktore poschodie (elektricka).

Viedensky magistrat spravil taku vec, ako keby v mrakodrape zostali len rychlovytahy...
Reply on: hoppusmark01 #106128:
ale jasne, chapem argument, ze treba aj lokalnu povrchovu obsluhu uzemia, a nemala by sa rusit..
lenze je v tomto pripade naozaj rentabilne tahat v rovnakej trase U-bahn a este aj elektricku?
(okrem toho to je aj argumet viedenskeho magistratu, ze paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne.. a podla mna tento argument nie je hlupost)
Reply on: Majo #106127:
A tvrdil niekto ze sa mame? Ja som napisal ze sa mame inspirovat rakuskom vseobecne s tym ako podporuje VHD pri Eure 2008 (nic o 21, aj ked to nepriamo suvisi) a ty si zacal vyhlasovat ze Viednou sa inspirovat nemame, lebo 21.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.